Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April

Vraag

Geplaatst (aangepast)

.

aangepast door wulfke

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst (aangepast)

Die knop zie ik ook soms maar niet in elk topic dat ik start.

In mijn persoonlijk passat topic zie ik de knop ook niet maar onlangs een topic gestart gehad over de ab terug afstemmen en daar had ik de knop wel

aangepast door wulfke
  • 0
Geplaatst

Even terug gespoeld en ja hoor zag Andre staat met opgeheven hoofd en een ???? ????

Is het in allebij de lampen gezet wulfke???

Ik schreef toch dat ik enkel de aangepaste set aan de linkse kant had ingebouwd ???
  • 0
Geplaatst

Dat werkt niet met codering, dit moet dan effectief hardwarematig gebeuren. De draden op het boordnet van de middenstippen moeten dan op de plaats van de buistenste ringen omgepind worden en dan moet je op de uitgangen van de middenstippen een weerstand zetten om deze te omzeilen.

Ik meen te herinneren dat bij mij de draad van remlicht via de middenstip op het boordnet gewoon losgetrokken was en dat de lampcheck was uitgeprogrammeerd. Heeft Dreke gedaan toen we de elektrische bediening van de achterklep installeerden. In eerste instantie brandde de middenstip ook nog bij mij bij remmen.

• 0
Geplaatst

Dat kan zijn ,daarom dat ik het ook aangaf dat het misschien wel kan lukken met enkel de koude en warme diagnose uit te vinken. Volgens ik me wel herinner kan dit enkel maar in een 3C8 boordnet die warme diagnose uitvinken. Koude diagnose kan met een 3C0 boordnet.

• 0
Geplaatst

Dat kan zijn ,daarom dat ik het ook aangaf dat het misschien wel kan lukken met enkel de koude en warme diagnose uit te vinken. Volgens ik me wel herinner kan dit enkel maar in een 3C8 boordnet die warme diagnose uitvinken. Koude diagnose kan met een 3C0 boordnet.

Leuk om te zien hoe enthousiast iedereen is, mooi initiatief Peter!

Ik weet wel dat ik bij mij alleen de volledige mod kon uitvoeren door mijn 23 byte boordnet te wisselen voor een 30 byte 3C8 Highline. Kon de storingen, ook niet met hulp van Dreke, niet wegkrijgen. Het plaatsen van diodes om lekstromen te voorkomen hielp ook niet.

http://www.motor-talk.de/blogs/-neo-s-blog/uebersicht-bordnetzsteuergeraete-t2913538.html

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/32584-guykes-ledringen-mod-2014/page-6

• 0
Geplaatst (aangepast)

Heren is er een mogelijkheid dat iemand de progamma ELSA heeft draaien op zijn pc.

Ben op zoek naar de schema van de spiegels naar de raammotor toe, heb spiegels waar je op drukt.

De commando is ga naar beneden en het gaat naar links , commando ga naar boven en het gaat naar rechts.

En de knop inklapbaar werkt niet , wel als ik het op de teken verwarmbaar aan zet dan klapt het in en uitklappen doet het niets.

Het is passat b6 met inklapbare spiegels nummer van raammotor is 1K0959701L

Sorry wulfke dat ik het op deze manier moet doen????

aangepast door Rachid17
  • 0
Geplaatst (aangepast)

Is niet echt het geschikte topic denk ik zo.

Kan je toch wel even een nieuw topic openen ???

Als je wat zoekfuncties gebruikt kan je zo de pin bezetting van de spiegels vinden -of www.google.be

aangepast door wulfke
  • 0
Geplaatst

Leuk om te zien hoe enthousiast iedereen is, mooi initiatief Peter!

Ik weet wel dat ik bij mij alleen de volledige mod kon uitvoeren door mijn 23 byte boordnet te wisselen voor een 30 byte 3C8 Highline. Kon de storingen, ook niet met hulp van Dreke, niet wegkrijgen. Het plaatsen van diodes om lekstromen te voorkomen hielp ook niet.

http://www.motor-talk.de/blogs/-neo-s-blog/uebersicht-bordnetzsteuergeraete-t2913538.html

http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/32584-guykes-ledringen-mod-2014/page-6

Willem,

Dat was volgens ik me kan herinneren ivm het kunnen aansturen van de bijkomende ringen om deze te laten werken als remlicht zonder een 3C8 boordnet. Nu met een 3C8 boordnet is het zo dat je dit programmatisch kan oplossen maar dan werkt de ring als remlicht maar in de hoeklichten brand de middenstip dan als remlicht.

Veronderstel dat Vincent nu wil dat dit ook symetrisch is en dat ook de 4 ringen feller gaan branden bij het remmen.

Dit is enkel hardwarematig op te lossen dmv ompinnen.

• 0
Geplaatst

@@Flying Dutchman

Nope, heb zowat voor 95% op de cc gereden met 126 of 136. Verder geen flitsers gezien of door traject controles gereden.

• 0
Geplaatst

@@Passat Rdi

Waarom via terneuzen teruggereden als ik vragen mag? Woerden ligt toch bij Utrecht in de buurt?

• 0
Geplaatst

Was zo.n geweldige dag helaas iets meer kosten er gratis bij gehad nu

aiaiai Rob, daar kon je al een spare setje ringen mee kopen.

• 0
Geplaatst

Kunnen we dat ompinnen in de toekomst ook bij mij doen als we die US units erin zetten Peter? Vind ik ook net ietsje netter.

kunnen we doen, moet ik eens kijken achter een setje weerstanden om op de uitgang van de middenstip te kunnen zetten.

• 0
Geplaatst

Ging op de terug weg nog even langs arjan van ac parts even bakkie doen,was weer een duur bakkie en dan te bedenken dat ik ook 5 euro tol betaald hebt voor die weg????????

• 0
Geplaatst

Ik ben nog aan het wachten op kabelboom onderdelen. Zodra ik er hier wat van van gemaakt heb dan plan ik zo snel mogelijk een nieuwe dag in.

Dan wijzig ik de titel van het topic wel zodat het duidelijker is welke datum het zou worden. Zal misschien midden/eind maart - begin april worden.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden