wulfke Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 (aangepast) . 15 december, 2018 aangepast door wulfke 2
0 BARRY_TDI Geplaatst 21 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2016 Jij was het! He jij mag niet meer raden 1
0 Diver Geplaatst 21 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2016 (aangepast) Kijk hier maar eens knop.JPG Die zie ik niet. ook niet in mijn eigen topic 21 februari, 2016 aangepast door Diver
0 BARRY_TDI Geplaatst 21 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2016 Die zie ik niet. ook niet in mijn eigen topic Ik denk dat het een moderator functie knop is. Zal bij de rest ook niet zichtbaar zijn denk ik.
0 wulfke Geplaatst 21 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2016 (aangepast) Die knop zie ik ook soms maar niet in elk topic dat ik start. In mijn persoonlijk passat topic zie ik de knop ook niet maar onlangs een topic gestart gehad over de ab terug afstemmen en daar had ik de knop wel 21 februari, 2016 aangepast door wulfke
0 wulfke Geplaatst 21 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2016 Even terug gespoeld en ja hoor zag Andre staat met opgeheven hoofd en een ???? ???? Is het in allebij de lampen gezet wulfke??? Ik schreef toch dat ik enkel de aangepaste set aan de linkse kant had ingebouwd ???
0 tiptronic Geplaatst 21 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2016 @@BARRY_TDI ik heb hem ook in de deurpakkingtopic en kan ook aanvinken Denk dat het alleen in zeer nuttige topics aanwezig is 3
0 Rachid17 Geplaatst 21 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 21 februari, 2016 Ik schreef toch dat ik enkel de aangepaste set aan de linkse kant had ingebouwd ??? Er overheen gelezen wulfke
0 ®win Geplaatst 22 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2016 Dat werkt niet met codering, dit moet dan effectief hardwarematig gebeuren. De draden op het boordnet van de middenstippen moeten dan op de plaats van de buistenste ringen omgepind worden en dan moet je op de uitgangen van de middenstippen een weerstand zetten om deze te omzeilen. Ik meen te herinneren dat bij mij de draad van remlicht via de middenstip op het boordnet gewoon losgetrokken was en dat de lampcheck was uitgeprogrammeerd. Heeft Dreke gedaan toen we de elektrische bediening van de achterklep installeerden. In eerste instantie brandde de middenstip ook nog bij mij bij remmen.
0 wulfke Geplaatst 22 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2016 Dat kan zijn ,daarom dat ik het ook aangaf dat het misschien wel kan lukken met enkel de koude en warme diagnose uit te vinken. Volgens ik me wel herinner kan dit enkel maar in een 3C8 boordnet die warme diagnose uitvinken. Koude diagnose kan met een 3C0 boordnet. 1
0 Willem nunspeet Geplaatst 22 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2016 Dat kan zijn ,daarom dat ik het ook aangaf dat het misschien wel kan lukken met enkel de koude en warme diagnose uit te vinken. Volgens ik me wel herinner kan dit enkel maar in een 3C8 boordnet die warme diagnose uitvinken. Koude diagnose kan met een 3C0 boordnet. Leuk om te zien hoe enthousiast iedereen is, mooi initiatief Peter! Ik weet wel dat ik bij mij alleen de volledige mod kon uitvoeren door mijn 23 byte boordnet te wisselen voor een 30 byte 3C8 Highline. Kon de storingen, ook niet met hulp van Dreke, niet wegkrijgen. Het plaatsen van diodes om lekstromen te voorkomen hielp ook niet. http://www.motor-talk.de/blogs/-neo-s-blog/uebersicht-bordnetzsteuergeraete-t2913538.html http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/32584-guykes-ledringen-mod-2014/page-6 1
0 Rachid17 Geplaatst 22 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2016 (aangepast) Heren is er een mogelijkheid dat iemand de progamma ELSA heeft draaien op zijn pc. Ben op zoek naar de schema van de spiegels naar de raammotor toe, heb spiegels waar je op drukt. De commando is ga naar beneden en het gaat naar links , commando ga naar boven en het gaat naar rechts. En de knop inklapbaar werkt niet , wel als ik het op de teken verwarmbaar aan zet dan klapt het in en uitklappen doet het niets. Het is passat b6 met inklapbare spiegels nummer van raammotor is 1K0959701L Sorry wulfke dat ik het op deze manier moet doen???? 22 februari, 2016 aangepast door Rachid17
0 wulfke Geplaatst 22 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2016 (aangepast) Is niet echt het geschikte topic denk ik zo. Kan je toch wel even een nieuw topic openen ??? Als je wat zoekfuncties gebruikt kan je zo de pin bezetting van de spiegels vinden -of www.google.be 22 februari, 2016 aangepast door wulfke 1
0 Rachid17 Geplaatst 22 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2016 Is niet echt het geschikte topic denk ik zo. Kan je toch wel even een nieuw topic openen ??? Oke wulfke thanks
0 wulfke Geplaatst 22 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 februari, 2016 Leuk om te zien hoe enthousiast iedereen is, mooi initiatief Peter! Ik weet wel dat ik bij mij alleen de volledige mod kon uitvoeren door mijn 23 byte boordnet te wisselen voor een 30 byte 3C8 Highline. Kon de storingen, ook niet met hulp van Dreke, niet wegkrijgen. Het plaatsen van diodes om lekstromen te voorkomen hielp ook niet. http://www.motor-talk.de/blogs/-neo-s-blog/uebersicht-bordnetzsteuergeraete-t2913538.html http://forum.vwpassat.nl/index.php?/topic/32584-guykes-ledringen-mod-2014/page-6 Willem, Dat was volgens ik me kan herinneren ivm het kunnen aansturen van de bijkomende ringen om deze te laten werken als remlicht zonder een 3C8 boordnet. Nu met een 3C8 boordnet is het zo dat je dit programmatisch kan oplossen maar dan werkt de ring als remlicht maar in de hoeklichten brand de middenstip dan als remlicht. Veronderstel dat Vincent nu wil dat dit ook symetrisch is en dat ook de 4 ringen feller gaan branden bij het remmen. Dit is enkel hardwarematig op te lossen dmv ompinnen.
0 Passat Rdi Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 23 februari, 2016 Was zo.n geweldige dag helaas iets meer kosten er gratis bij gehad nu????????????
0 Flying Dutchman Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 23 februari, 2016 Was zo.n geweldige dag helaas iets meer kosten er gratis bij gehad nu Tuurlijk zal is niet. Jij ook zeker @@Ozzy40.
0 Ozzy Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 23 februari, 2016 @@Flying Dutchman Nope, heb zowat voor 95% op de cc gereden met 126 of 136. Verder geen flitsers gezien of door traject controles gereden. 1
0 Ozzy Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 23 februari, 2016 @@Passat Rdi Waarom via terneuzen teruggereden als ik vragen mag? Woerden ligt toch bij Utrecht in de buurt?
0 wulfke Geplaatst 23 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 23 februari, 2016 Was zo.n geweldige dag helaas iets meer kosten er gratis bij gehad nu aiaiai Rob, daar kon je al een spare setje ringen mee kopen. 2
0 wulfke Geplaatst 23 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 23 februari, 2016 Kunnen we dat ompinnen in de toekomst ook bij mij doen als we die US units erin zetten Peter? Vind ik ook net ietsje netter. kunnen we doen, moet ik eens kijken achter een setje weerstanden om op de uitgang van de middenstip te kunnen zetten.
0 Passat Rdi Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 23 februari, 2016 Ging op de terug weg nog even langs arjan van ac parts even bakkie doen,was weer een duur bakkie en dan te bedenken dat ik ook 5 euro tol betaald hebt voor die weg???????? 1
0 Passat Rdi Geplaatst 23 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 23 februari, 2016 Mag aan nemen peet dat ik de komende 2 jaar garantie hebt toch op inbouw en leds hahahahaha 3
0 butcher1981 Geplaatst 24 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 24 februari, 2016 Wanneer is de volgende mod dag dan kan ik even kijken of ik vrij ben, en indien jullie hulp kunnen gebruiken graag beschikbaar zal zijn
0 wulfke Geplaatst 24 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 24 februari, 2016 Ik ben nog aan het wachten op kabelboom onderdelen. Zodra ik er hier wat van van gemaakt heb dan plan ik zo snel mogelijk een nieuwe dag in. Dan wijzig ik de titel van het topic wel zodat het duidelijker is welke datum het zou worden. Zal misschien midden/eind maart - begin april worden. 1
0 Rachid17 Geplaatst 24 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 24 februari, 2016 Jazeker Mooi foto en een mooie verlichting Ozzy40
Vraag
wulfke
.
aangepast door wulfkeTop Posters For This Question
328
158
83
77
Popular Days
21 feb
108
20 feb
56
1 ma
36
8 apr
33
Top Posters For This Question
wulfke 328 posts
Rachid17 158 posts
Diver 83 posts
Mausey 77 posts
Popular Days
21 feb 2016
108 posts
20 feb 2016
56 posts
1 ma 2017
36 posts
8 apr 2017
33 posts
Popular Posts
SnoopyP
Hier vast een filmpje van de lampen... Straks (na een paar bakken koffie) ga ik de foto's van gisteren op de Imac zetten en komen die ook hier te staan... Dus nog even geduld heren!!https://vimeo.com/
wulfke
Bij deze mag ik jullie meedelen dat ik vanaf vandaag officiële Guymod verdeler ben. Vandaag na een ritje Hasselt en een gesprek met Guyke hebben we uiteindelijk de overname van de Guymod afgerond. M
wulfke
Ik heb gisteren een bericht gekregen van Ozzy dat er bij hem vocht is waargenomen in zijn linkse koffer unit. Wil langs deze weg melden voor diegene waarbij deze mod is ingebouwd (door mij dan) of
Posted Images
1442 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten