Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Hier heeft iemand het ook gedaan.

https://m.youtube.com/watch?v=HuaOfUHgIAM

ziet er goed uit,

maar ik zou de aangepast rode lens dan inbouwen in het hoeklicht zodat je nog steeds de mogelijkheid hebt om de guymod erin te zetten.

Dus nog steeds 4 rode ringen, 4 knipperlichten, 2 mistlichten en 2 achteruitrijlichten maar dan dat de achteruitrijlichten in de hoeklichten komen te zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Peter krijg je dan Nog steeds het zelfde licht als wat je zie op het filmpje van you tube.

In het achteruit rijden Zie je dan zoveel licht.

 

En als ik het goed las , heb jij dan ook 2 mistlampen achter.

geen idee, you tube filmpje is niet van mij !

Is maar een prototype wat ik heb gepost en moet nog eens uitgevoerd worden om te kijken of het wat kan worden.

De leds die ik erin ga stoppen om te proberen zijn nog maar net besteld dus of het voldoende licht zal geven zal dan wel blijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben wel nieuwsgierig peter hoe het gaat worden.

Het enige wat je nu aan het doen bent is het alleen maar mooier maken,.

Als je zo doorgaat kan je de baas een taartje sturen met de tekst : DE GROETEN UIT ZELZATE ☺

 

Overdrijven is ook een vak he...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Na een langere tijd niet op t forum geweest te zijn door helaas veel pech met de Passat zie ik dat er een hoop gebeurd is echt super! Ik zag ook dat ik nog niet op de lijst sta voor de bi color variant kofferbak led units met 2x witte stip. Ik krijg het niet voorelkaar om de lijst te kopiëren en mezelf toe te voegen, kan iemand dat voor mij doen. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Guymod sedan

 

Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen (Set is gebouwd - gepland voor 20feb)

ZAA – Bi-color – 2 witte stippen

JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen

Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is gebouwd - gepland voor 20feb)

Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen (Set is gebouwd - gepland voor 20feb)

Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen

 

Guymod variant

 

Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)

Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is gebouwd - gepland voor 20feb)

Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen

Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)

Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen

Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker

Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen

Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen

Auke – Bi-color – 2 witte stippen

Thijs - Set D - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units

dietrix - set bi-color ledringen - aparte witte lens - inbouwen in R36 set

Rowdy Bos - bi color - 2 witte stippen

 

Aparte ledringen

 

Koen – set rode ledringen - (tegenreactie ontvangen maar even geen mogelijkheid voor de aankoop)

ATS – set Bi-color ledringen - (In behandeling - set is verzonden - 10/02/16')

Harold – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)

HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant) - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)

7700 – set rode ledringen (Wijziging van bi color naar rode ledringen 02/02/16')

Nick0016 – set Bi-color ledringen

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Achteruit lijkt het alsof hij gewoon ook de rem ingedrukt heeft en op camera lijkt dat wel anders als in het echt.

Heb de Guymod ook met dubbele mistlampen en dan de gloeilampen die er nog inzaten voor de dubbele achteruitrijdlichten gewisseld met deze (Mistlicht Canbus LED vervangingslamp 50w HB4) en die geven ook vergelijkbaar licht als op je filmpje, zowiezo veel meer als origineel.

Goed idee Dabrother ,vindt het mooi staan als je naar achter rijdt dan zie teminste wat .

Thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kleur is mooier en brengt meer licht op zodat je beter ziet + dan is achterkant volledig led (ervan uitgaand dat je kentekenverlichting dat al is).

Nee Dabrother mijn kenteken verlichting is gewoon normaal, ga binnenkort een camera daar plaatsen.

 

Is het dan mogelijk om een led daar in te zetten zonder de 2e ??

 

Ben gewoon even aan het wachten , beetje bij beetje mode

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren en vandaag even old skool bezig geweest en à la biegmod ledjes gesoldeerd in de rode lenzen set.

vind het er wel goed uit zien,

lichtopbrengst is ook nog redelijk - wel meer gespreid dan het origineel achterlicht.

Laatste foto is genomen op m'n traphal - zonder licht aan is het er zo donker als de nacht.

 

post-13546-0-97009500-1455732732_thumb.jpgpost-13546-0-39187500-1455732740_thumb.jpgpost-13546-0-11053900-1455732747_thumb.jpg

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren en vandaag even old skool bezig geweest en à la biegmod ledjes gesoldeerd in de rode lenzen set.

vind het er wel goed uit zien,

lichtopbrengst is ook nog redelijk - wel meer gespreid dan het origineel achterlicht.

Laatste foto is genomen op m'n traphal - zonder licht aan is het er zo donker als de nacht.

 

2016-02-17 18.51.36_800x450.jpg 2016-02-17 18.51.49_800x450.jpg 2016-02-17 18.52.14_800x450.jpg

Soooo wat een licht ???? , mooie uitstraling peter.

Is het mogelijk om deze erbij te nemen peter ????????????????.

 

Netjes gedaan wulfke ???? , dit wordt de achteruit rijlicht dan

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gisteren en vandaag even old skool bezig geweest en à la biegmod ledjes gesoldeerd in de rode lenzen set.

vind het er wel goed uit zien,

lichtopbrengst is ook nog redelijk - wel meer gespreid dan het origineel achterlicht.

Laatste foto is genomen op m'n traphal - zonder licht aan is het er zo donker als de nacht.

 

2016-02-17 18.51.36_800x450.jpg 2016-02-17 18.51.49_800x450.jpg 2016-02-17 18.52.14_800x450.jpg

En peter hoe staan de zaken.

Lukt het nog met de lampen? ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet morgenavond richting Brugge, dus het zou kunnen zijn dat ik ff 'n tussenstop ga doen in de namiddag en wat in de weg kom lopen/goeiedag zeggen. Ik beloof geen uur van aankomst, dat zal toch snel 'n uur of vijf in de middag zijn :)

 

(moet ik wel nog eerst ff de juiste locatie zien te achterhalen :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Ik moet morgenavond richting Brugge, dus het zou kunnen zijn dat ik ff 'n tussenstop ga doen in de namiddag en wat in de weg kom lopen/goeiedag zeggen. Ik beloof geen uur van aankomst, dat zal toch snel 'n uur of vijf in de middag zijn :)

 

(moet ik wel nog eerst ff de juiste locatie zien te achterhalen :lol: )[/quote

 

Komt u uit België mYst

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Ik moet morgenavond richting Brugge, dus het zou kunnen zijn dat ik ff 'n tussenstop ga doen in de namiddag en wat in de weg kom lopen/goeiedag zeggen. Ik beloof geen uur van aankomst, dat zal toch snel 'n uur of vijf in de middag zijn :)

 

(moet ik wel nog eerst ff de juiste locatie zien te achterhalen :lol: )[/quote

 

Komt u uit België mYst

 

Yes! uit centraal Limbabwe :lol:

aangepast door -=mYst=-
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden