Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Dat is toch de bedoeling Maurice. Dat was de vorige keer ook de bedoeling en al bij al nog redelijk goed vanaf gekomen gezien de weersvoorspelling.

Eigenlijk zou het helemaal niet gaan regenen, maar die @@butcher1981 moest zonodig zeggen dat het straks ging regenen... :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat wordt het de volgende keer wulfke.....zie nog 3 sedan en de rest alleen maar stations

Peter moet nieuwe lampen gaan maken, de vorige keer was het een sedan guymod dag waardoor alle sedan lampen op zijn geraakt.

 

Dat wordt nog even wachten Rachid..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Euhm, de kans dat het de volgende keer meer varianten zijn is dus groot.

Nog 3 sedan setjes maken en 2 sedans om in te bouwen bedoel je, omdat je de laatste keer aangaf van de set zelf in te gaan bouwen.

 

Tussentijds zal er nog een variant apart op bezoek komen om dan ineens bij hem ook parkeersensoren voor/achter en OPS te gaan inbouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Euhm, de kans dat het de volgende keer meer varianten zijn is dus groot.

Nog 3 sedan setjes maken en 2 sedans om in te bouwen bedoel je, omdat je de laatste keer aangaf van de set zelf in te gaan bouwen.

 

Tussentijds zal er nog een variant apart op bezoek komen om dan ineens bij hem ook parkeersensoren voor/achter en OPS te gaan inbouwen.

Alleen als je de handleiding bij doet????☺.

Als het te veel moeite kost om het in te bouwen,dan laat ik het liever aan jou over wulfke.

 

Zeg het maar wulfke , voor mij maakt het niet uit of ik naar jou toe rijdt is trouwens beter voor de auto .

Heeft het teminste nog beweging ????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Peter moet nieuwe lampen gaan maken, de vorige keer was het een sedan guymod dag waardoor alle sedan lampen op zijn geraakt.

Dat wordt nog even wachten Rachid..

Volgens mij was het de moeite niet meer voor die paar sedans een kabelboom of lampen te maken, kan je zelf toch wel Rachid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij was het de moeite niet meer voor die paar sedans een kabelboom of lampen te maken, kan je zelf toch wel Rachid :)

Als ik een kabelboom ga maken dan valt straks alles ervan af???????????????????? , dit laat ik aan echte experts over????

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Flying Dutchman

Nope, heb zowat voor 95% op de cc gereden met 126 of 136. Verder geen flitsers gezien of door traject controles gereden.

Toen ik door de tunnel reed stond er wel een politiebusje aan de linkerkant van de tunnel, nu de vraag hoe reed ik eigenlijk want zat alleen maar naar de weg te staren om de Keulen te kunnen ontwijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag terug een bestelling gedaan van 20 bi-color ringen.

Die hoop ik dan mogelijks volgende week terug te mogen ontvangen. Ondertussen nog wat kabelbomen maken zodat we snel nog eens een dag kunnen inplannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag terug een bestelling gedaan van 20 bi-color ringen.

Die hoop ik dan mogelijks volgende week terug te mogen ontvangen. Ondertussen nog wat kabelbomen maken zodat we snel nog eens een dag kunnen inplannen.

Ah toch besloten er niet mee te stoppen? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Peter heeft een week geleden de ringen besteld en gaat in de tussentijd nog wat kabelbomen maken. Tevens zal hij zelf wel met een datum op de proppen komen. Kortom,..... geduld Rachid

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden