Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Even terug naar de echte fans.

Peter is het ook mogelijk voor jou om sml uit te breiden, inplaats alleen de hoeken.

Gewoon helemaal van links naar rechts van de koplampen mee te pakken.

 

Zag het ook op een 3c ipv(c3) dat werd gebruikt als dagrijverlichting???

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

die is goed.

 

Dacht dat licht was peter.

Was gewoon nieuwsgierig wat het was

ja sorry, was sterker dan mezelf :/

 

is inderdaad volgens mij ook reflectie hoor, mijn achterlichten zien er op foto ook altijd anders uit dan "in 't echt" :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Omdat ik een set heb geleverd voor een Franse klant heb ik even een kijkje genomen op het franse passat forum.

Zijn ze op dit moment daar nog bezig met het inbouwen van de aparte ledjes en weerstanden :blink2: .

Een beperkt groepje daar heeft een set van Guyke met bi-color leds en nog een paar met ringen met enkel rood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Omdat ik versneld iemand op de planning heb gekregen lanceer ik de vraag of er nog aangemelde leden zijn die interesse hebben om hun lampen te laten inbouwen en dit op Zaterdag 20 feb ?

Uiteraard bij meerdere aanmeldingen zal diegene die zich het eerste op de eerste aanmeldlijst heeft aangeboden dan ook voorrang krijgen.

Ik heb al 1 sedan op de planning en heb momenteel nog 2 sedan setjes klaar om terug dicht gemaakt te worden.

Variant versie is ook mogelijk maar deze heb ik nog niet samen gebouwd - maar zou geen probleem zijn om deze tegen dan klaar te hebben.

Momenteel ook 2 plug and play kabelbomen klaar - waarvan 1 ingepland - als ik deze avond tijd heb misschien nog een 3de klaar.

Max 5 wagens - dus nog 4 kunnen erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan hoogstwaarschijnlijk wel, maar ik moet voor de zekerheid nog even op men agenda thuis kijken.

 

Ben momenteel in de sportschool :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik kan hoogstwaarschijnlijk wel, maar ik moet voor de zekerheid nog even op men agenda thuis kijken.

Ben momenteel in de sportschool :rolleyes:

Voor nu lijkt het dat ik die dag gewoon kan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Omdat ik versneld iemand op de planning heb gekregen lanceer ik de vraag of er nog aangemelde leden zijn die interesse hebben om hun lampen te laten inbouwen en dit op Zaterdag 20 feb ?

Uiteraard bij meerdere aanmeldingen zal diegene die zich het eerste op de eerste aanmeldlijst heeft aangeboden dan ook voorrang krijgen.

Ik heb al 1 sedan op de planning en heb momenteel nog 2 sedan setjes klaar om terug dicht gemaakt te worden.

Variant versie is ook mogelijk maar deze heb ik nog niet samen gebouwd - maar zou geen probleem zijn om deze tegen dan klaar te hebben.

Momenteel ook 2 plug and play kabelbomen klaar - waarvan 1 ingepland - als ik deze avond tijd heb misschien nog een 3de klaar.

Max 5 wagens - dus nog 4 kunnen erbij.

Als ik nog op de lijst kan ga ik de zaterdag vrij houden.

 

Jan

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden