Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Man man wat een intresse ga niet alles terug lezen ????was er al een datum bekend eigenlijk

Nee, nog niet. Ik ben ook al voor jou bezig om het mezelf wat makkelijker te maken kan ik mogelijks een andere hella set op de kop tikken en kan ik deze al aanpassen zodat ik de dag zelf noet hoef te breken, boren en lijmen enz.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt gelijk peter,volkomen terecht wat je zegt.

 

Nu terug naar de lampen ????????????????.

Hoeveel sedan lampen heb je liggen peter.

 

Trouwens peter , die bedrading is dat moeilijk leggen , zoja hoeveel tijd heb je er voor nodig per auto.

Nu we toch deze mode hebben,is het ook mogelijk voor een golf ⚅???

Met de p en p kabelboom kan de installatietijd aanzienlijk ingekort worden. Zeker bij een sedan. Dan rest er enkel nog het demoteren van de koffer bekleding links rechts en de koffer zelf. Dorpels links en afscherming boven de pedalen om in te pluggen in het boordnet.

Bij een variant hangt het af van hoe vlot het gaat met het doorvoeren van de bedrading door de slurf.

 

Voor de sedan moet ik eens kijken hoeveel sets ik heb en die klaar zijn om aangepast te worden. Volgens mij toch minstens 5. Voor de variant zijn er oplossingen op komst dankzij @@Diver en ebay.de zodat ik meer dan 2 set kan klaar maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Top peter,heb zitten kijken voor je op ali expres voor de lampen ze kosten wel wat goedkoper dan hier.

Ik kijk even voor je mee peter , dat is het enige wat ik voor jou kan doen .

Heb geen ervaring met de ali lamp units.

Ook niet ivm kwaliteit en gemak van open breken, kwaliteit van het chroom enz. Er zijn nog wel andere merken dan hella en die deze lamp units produceren maar ook hier geen ervaring mee.

Maar heb ook al eens gekeken voor een R36 set maar deze zijn even duur als wat je op ebay kan kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo,

6 sedan setjes

3 variant setjes (tot nu toe want er zijn nog 2 units onderweg)

En sinds vandaag ook een originele Hella set.

Misschien volgende week al wat setjes samenbouwen (voorzien van ledringen en 2 witte stippen).

Ook nog wat bedrading bij elkaar gehaal om nog eens wat p en p kabelbomen te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ze maken in China ook rommel. Maar zoals ik al zei heb ik geen ervaring met deze units. Misschien voor de nieuwsgierigheid eens een setje bestellen.

 

Vandaag een linkse unit binnen gekregen thx to @@Diver

Ook deze heelhuids open gehaald. Nu 4 setjes variant en 6 setjes sedan.

Morgen waarschijnlijk nog een variant set erbij. Dan kunnen we eens beginnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zeker petje af .

Je hebt niet stil gezeten peter, wat is het verschil tussen oem en die van hella of China.

 

Ze worden toch in China gemaakt of vergis ik me zo erg erin.

 

Iets wat in China geproduceerd wordt kan van goede en van slechte kwaliteit zijn.

Denk bijvoorbeeld aan de bekende merken onder de smartphones, de onderdelen daarvan worden voornamelijk in China geproduceerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ff een vraagje tussendoor, is het mogelijk de buitenste ringen van de achterlichten ook te laten functioneren als remlicht via VCDS of alleen de middenstip?

 

Ik heb via VCDS "Brake light as Parking Light" op 0 gezet dus de middenstip brandt niet meer mee met de verlichting alleen nog als rem licht. Maar ik vindt het mooier als de ring als remlicht brandt ipv de middenstip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ff een vraagje tussendoor, is het mogelijk de buitenste ringen van de achterlichten ook te laten functioneren als remlicht via VCDS of alleen de middenstip?

Ik heb via VCDS "Brake light as Parking Light" op 0 gezet dus de middenstip brandt niet meer mee met de verlichting alleen nog als rem licht. Maar ik vindt het mooier als de ring als remlicht brandt ipv de middenstip.

Dat kan maar dan moet je wel een boordnet hebben die dit ondersteund een 3c8 module namelijk ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Volgens mij brand bij mij zowel de middenstip als buitenste ring bij het remmen. Bij gewone verlichting enkel de buitenste ring. De ringen in het kofferdeksel branden ook feller bij remmen.

De middenstip volledig uitschakelen gaat niet zomaar volgens ik dacht. Hiervoor moet je wat ompinnen in de stekkers van het boordnet en de andere pin los laten liggen en de warm diagnose uitvinken. En zoals Marko aangaf lukt dit enkel met een 3C8 boordnet.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@passat b6 marko @@wulfke kunnen jullie dan ook richtingaanwijzers achteren configureren in US stijl?

 

Bij mij barft VCDS met 'request out of range'. Ik ben benieuwd of dat aan de achterlichten, de landinstelling of het boordnet ligt. Mijn vermoeden is dat het aan de achterlichten ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Heb eventueel ook interesse met inbouwhulp als dit mogelijk is, heb wel de r36 achterlichten:

Dietrix-bicolor-rode en witte lens-variant

 

grtzz

Wil je het enkel mistlicht en achteruitrijlicht behouden ? 2 Witte lenzen is ook mogelijk - de units moeten toch open om de ledringen erin te stoppen.

Blijft uiteraard je eigen keuze. Maar je kan nog altijd kiezen tot wanneer de unit terug dicht gemaakt zijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden