wulfke Geplaatst 23 augustus, 2015 Rapporteer Geplaatst 23 augustus, 2015 (aangepast) . 15 december, 2018 aangepast door wulfke 2
0 wulfke Geplaatst 6 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 februari, 2016 Ai, ik kan de 20e helaas niet en voor t inbouwen heb ik echt hulp nodig Ik houd me warm aanbevolen voor een volgende keer !! Geen probleem Thijs, volgend keer misschien beter passend
0 Diver Geplaatst 6 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 6 februari, 2016 Ai, ik kan de 20e helaas niet en voor t inbouwen heb ik echt hulp nodig Ik houd me warm aanbevolen voor een volgende keer !! @@Thijs je kan meer dan je denkt, laat een ander beginnen en doe hem na en niemand wist dat je het niet kon. Zo ben ik ook ooit begonnen, heb vertrouwen in je zelf. Grt Jan
0 Rachid17 Geplaatst 6 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 6 februari, 2016 Peter heb je nog wat setjes kunnen maken.
0 martijn171175 Geplaatst 6 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 6 februari, 2016 Oké Peter, mocht je van gedachte veranderen, laat het maar weten! 1
0 wulfke Geplaatst 6 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 februari, 2016 Setjes lampen heb ik niet verder mee gedaan. Heb deze week de nachtploeg gehad dus dan slaap ik tot 13u en om 15u moet m'n kleine opgehaald worden van school en dan eten klaarmaken voor tegen het vrouwtje thuis komt van h'r werk . Wel al 5 kabelbomen kunnen maken. Liggen 3 sedan setjes te wachten om dicht gekleefd te worden. Ledringen zijn er al in gezet. 1
0 Rachid17 Geplaatst 6 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 6 februari, 2016 (aangepast) Netjes peter, je hebt het niet makkelijk peter. Wel mooi om te zien dat je echt een werk/huis/hobby vader bent. Je doet meer dan een vrouw ☺☺☺☺???????????? Die 3 sedan zijn die voor de 20ste peter. Heb je al de wat ingebouwd of zijn dit de eerste. RESPECT PETER 6 februari, 2016 aangepast door Rachid17
0 wulfke Geplaatst 6 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 6 februari, 2016 De 3 setjes zijn idd voor de 20ste. Mijn eigen set heb ik al 2 keer ingebouwd (1 keer de biegmod en dan erna de guymod) en ook al enige guy mod dagen geholpen en eens op een voormiddag samen met guy in Gent een 5 tal passats van een guymod voorzien.
0 Rachid17 Geplaatst 6 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 6 februari, 2016 (aangepast) Wat is het verschil tussen die 2 mode. Guymod dat is wat je nu doet, maar wat is biegmode . Is voor mij allemaal nieuw dit 6 februari, 2016 aangepast door Rachid17
0 Rachid17 Geplaatst 6 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 6 februari, 2016 (aangepast) Voordeel wat je nu hebt is dat de bekabeling helemaal jou style (wulfkestyle)is . Maakt het allemaal makkelijk werken zo. Mag je best trots op zijn???????? 6 februari, 2016 aangepast door Rachid17
0 wulfke Geplaatst 7 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 7 februari, 2016 De biegmod kan je zelf ook uitvoeren en heb je de ledringen niet voor nodig. Gewoon aparte leds erin zetten, per groepje van 4 een weerstandje, aansluiten en klaar.
0 Thijs Geplaatst 7 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 7 februari, 2016 @@Thijs je kan meer dan je denkt, laat een ander beginnen en doe hem na en niemand wist dat je het niet kon. Zo ben ik ook ooit begonnen, heb vertrouwen in je zelf. Grt Jan Ben ik helemaal met je eens Jan, maar ik zie dit liever eerst in de praktijk dan dat ik het van internet af 'spiek'
0 Ozzy Geplaatst 7 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 7 februari, 2016 Ben ik helemaal met je eens Jan, maar ik zie dit liever eerst in de praktijk dan dat ik het van internet af 'spiek' Het kan altijd erger... Je kan bijv. Ozzy heten en 2 linkerhanden hebben. Iets proberen los te halen gaat al niet en je sloopt de hele boel. Of je vervangt een lampje en ineens werkt de hele verlichting niet meer. Het bovenstaande is geen grap... Sindsdien durf ik (bijna) niets meer iets te vervangen of te modden aan de passat.
0 Mausey Geplaatst 7 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 7 februari, 2016 Kom op Ozzy, er zijn vast wel dingen die jij 'wel' kunt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
0 Ozzy Geplaatst 7 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 7 februari, 2016 Kom op Ozzy, er zijn vast wel dingen die jij 'wel' kunt Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Die zijn er zeker! - Observeren - In de weg lopen - Gereedschap aangeven - Ouwehoeren - Enz. enz. 4
0 STA Geplaatst 7 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 7 februari, 2016 Die zijn er zeker! - Observeren - In de weg lopen - Gereedschap aangeven - Ouwehoeren - Enz. enz. Dat probleem heb ik nou ook haha. Ik sloop ook alles helaas ipv te modden begin er ook niet meer aan Groet STA 1
0 wulfke Geplaatst 10 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2016 Guymod sedan Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen (Set is gebouwd - gepland voor 20feb)ZAA – Bi-color – 2 witte stippenJVN91 – Bi-color – 2 witte stippenButcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is gebouwd - gepland voor 20feb)Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen (Set is gebouwd - gepland voor 20feb)Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippenGuymod variant Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten (Set is gebouwd - inbouw nog te plannen)Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is gebouwd - gepland voor 20feb)Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippenGlowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippenMichel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippenDieseltje – Bi-color – 2 witte stippenAuke – Bi-color – 2 witte stippen Thijs - Set D - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units dietrix - set bi-color ledringen - aparte witte lens - inbouwen in R36 setAparte ledringen Koen – set rode ledringen - (tegenreactie ontvangen maar even geen mogelijkheid voor de aankoop)ATS – set Bi-color ledringen - (In behandeling - set is verzonden - 10/02/16')Harold – set Bi-color ledringen - (In behandeling - set is verzonden - 10/02/16')HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant) - (In behandeling - set is verzonden - 10/02/16')7700 – set rode ledringen (Wijziging van bi color naar rode ledringen 02/02/16')Nick0016 – set Bi-color ledringen 5
0 Rachid17 Geplaatst 10 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2016 (aangepast) Je het een hele waslijst peter. Goed bezig man???? 10 februari, 2016 aangepast door Rachid17
0 ATS Geplaatst 10 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2016 Peter bedankt voor alle moeite, en Guy natuurlijk alle moeite die hij er in heeft gestoken. 1
0 Vinniepilon Geplaatst 10 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2016 Heb er nu al zin in!! Kan niet wachten tot het de 20ste is. 2
0 Ozzy Geplaatst 10 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2016 Heb er nu al zin in!! Kan niet wachten tot het de 20ste is. Je wilt mij gewoon ontmoeten Snap ik wel hoor pa 1
0 Vinniepilon Geplaatst 10 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2016 Je wilt mij gewoon ontmoeten Snap ik wel hoor pa Dat ook! Je lijkt me een top gozer! Dus ja dan ben ik wel benieuwd! Mijn zoon
0 butcher1981 Geplaatst 10 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2016 Zo anders ik wel en nog steeds onwerkelijk..
0 Rachid17 Geplaatst 10 februari, 2016 Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2016 Heren wel foto's plaatsen ????????????????
0 wulfke Geplaatst 10 februari, 2016 Auteur Rapporteer Geplaatst 10 februari, 2016 Dat ook! Je lijkt me een top gozer! Dus ja dan ben ik wel benieuwd! Mijn zoon Zo te lezen al 1 grote familie. Kijk ook al uit naar jullie komst ! En ozzy, nu ik het bodybuild topic lees weet ik niet wat ik moet verwachten. Moet ik m'n deuren al uitbreken en breder maken ? We kunnen hier ook nog wel een extra kleerkast gebruiken 2
Vraag
wulfke
.
aangepast door wulfkeTop Posters For This Question
328
158
83
77
Popular Days
21 feb
108
20 feb
56
1 ma
36
8 apr
33
Top Posters For This Question
wulfke 328 posts
Rachid17 158 posts
Diver 83 posts
Mausey 77 posts
Popular Days
21 feb 2016
108 posts
20 feb 2016
56 posts
1 ma 2017
36 posts
8 apr 2017
33 posts
Popular Posts
SnoopyP
Hier vast een filmpje van de lampen... Straks (na een paar bakken koffie) ga ik de foto's van gisteren op de Imac zetten en komen die ook hier te staan... Dus nog even geduld heren!!https://vimeo.com/
wulfke
Bij deze mag ik jullie meedelen dat ik vanaf vandaag officiële Guymod verdeler ben. Vandaag na een ritje Hasselt en een gesprek met Guyke hebben we uiteindelijk de overname van de Guymod afgerond. M
wulfke
Ik heb gisteren een bericht gekregen van Ozzy dat er bij hem vocht is waargenomen in zijn linkse koffer unit. Wil langs deze weg melden voor diegene waarbij deze mod is ingebouwd (door mij dan) of
Posted Images
1442 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten