Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De snelste oplossing is ooit gewoon geduld hebben, maar de excuses zullen wel geapprecieerd worden denk ik.

 

En veel succes met de bevalling van jullie kindje, je zal het idd druk krijgen dan.

Bedankt, ja dat denk ik ook wel haha :)

aangepast door Rowdy Bos
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag het concept van de plug and play kabelboom eens uitgewerkt en een prototype gemaakt.

Met deze kabelboom is het dus mogelijk de ledringen werkende te krijgen zonder te moeten knippen en solderen in de koffer of te moeten knippen of solderen aan de originele aansluitingen aan de koffer units.

Ook zijn er stekkertjes voorzien om de ledringen op aan te sluiten.

Er resten enkel nog 2 solderingen dan en deze zijn er om de signalen af te takken van de knipperlichten.

De draad voor het bijkomend mistlicht is gewoon inpluggen in de originele stekker van het boordnet.

De prijs voor deze kabelboom komt op 40eur uit.

 

post-13546-0-88140700-1453576381_thumb.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit is dus een complete kabelboom vanaf de achterklep tot aan het boordnet Peter?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

volledige kabelboom om alles probleemloos werkende te krijgen (2 achteruitrijlichten en 2 mistlichten en knipperlichten) incl de bijkomende draad die tot aan het boordnet moet (incl de juiste pin om in te pluggen in de originele stekker op het boordnet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag het concept van de plug and play kabelboom eens uitgewerkt en een prototype gemaakt.

Met deze kabelboom is het dus mogelijk de ledringen werkende te krijgen zonder te moeten knippen en solderen in de koffer of te moeten knippen of solderen aan de originele aansluitingen aan de koffer units.

Ook zijn er stekkertjes voorzien om de ledringen op aan te sluiten.

Er resten enkel nog 2 solderingen dan en deze zijn er om de signalen af te takken van de knipperlichten.

De draad voor het bijkomend mistlicht is gewoon inpluggen in de originele stekker van het boordnet.

De prijs voor deze kabelboom komt op 40eur uit.

 

attachicon.gif2016-01-23 19.53.22_800x450.jpg

Goed bezig zeg, en wat een tijd stop je er in. Petje af.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik neem aan dat je bij de Variant de stekkers voor in de klep er pas op knijpt als de bedrading op z'n plek zit, anders krijg je dat nooit door de rubbers heen. Bij mijn 2010 was er aan de linkerzijde in de kabelboom door het rubber trouwens een apart doorvoerbuisje, die er bij de eerdere/eerste jaren 3C5 niet zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik neem aan dat je bij de Variant de stekkers voor in de klep er pas op knijpt als de bedrading op z'n plek zit, anders krijg je dat nooit door de rubbers heen. Bij mijn 2010 was er aan de linkerzijde in de kabelboom door het rubber trouwens een apart doorvoerbuisje, die er bij de eerdere/eerste jaren 3C5 niet zit.

 

Stekkers voor in de klep zitten er al allemaal op en moeten niet door de rubbers heen.

De bedrading door de rubber heen halen werkt overigens beter en makkelijker langs de klep kant zo naar interieur ipv andersom.

Dus de stekkers er al op (klep kant) maakt geen enkel probleem voor het bij trekken van de bedrading naar het interieur.

De 3 draden die naar binnen toe moeten hebben geen stekkers - dit gaf ik al aan dat deze nog gesoldeerd moeten worden aan de draden van de knipperlichten (als gewenst kan ik daar ook nog stekkertjes voor voorzien maar dan nog moet er gesoldeerd worden (niet knippen in de oem bedrading)

De draad die naar het boordnet moet krijgt achteraf nog zijn pin eraan om in te pluggen in de stekker van het boordnet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wanneer jij kan , en wanneer je de tijd voor hebt. De mijne is een sedan peter, ik weet niet hoeveel er wachten met een sedan . Oja de mijne graag met oem bedrading erbij

Wacht gewoon mijn beurt af ????????????☺

 

Heb zaterdag dank zij de forum hier , bij bonny de teller laten zetten en voel me al een mode freak aan het worden.

 

Met dank aan bonny voor zijn lekker bakje koffie en zijn snelle service.

En jij ook bedankt peter voor jou service.

 

Mgr: Rachid

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had met marleyke gesproken en hij zou jou contacten.

 

Als je over een 2weken de tijd hebt, kunnen we bij bonny afspreken als bonny het goed vindt.

Had wat gevulde koeken mee genomen naar bonny????dacht dat je langs kwam voor de koek en koffie

Ben je binnen 2 weken terug bij Bonny dan ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee peter dat niet, dacht alleen om die rolgordijn op te halen .

 

Kan ook naar jou toekomen als je het niet erg vindt?

 

Voor mij zou het op een zaterdag goed uitkomen peter.

 

Heb ook aan marleyke gevraagd hoe we het gaan doen met de betaling.

En hoor niks ervan.

Dacht mischien dat als ik daar bij jou ben en dan via telefoon de overmaking doe naar hem toe.

 

Heb alleen nog geen rekeningnummer van hem

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Je hebt gelijk peter,volkomen terecht wat je zegt.

 

Nu terug naar de lampen ????????????????.

Hoeveel sedan lampen heb je liggen peter.

 

Trouwens peter , die bedrading is dat moeilijk leggen , zoja hoeveel tijd heb je er voor nodig per auto.

Nu we toch deze mode hebben,is het ook mogelijk voor een golf ⚅???

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden