ids30postma Geplaatst 16 juni, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 16 juni, 2015 Allemaal wel even een foto maken he van de vakantie en na de vakantie hier even posten.. ...foto's zijn altijd leuk.. 2
kevuhh Geplaatst 16 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 16 juni, 2015 Fuerteventura zonder de passat tenzij er een vaarfunctie opzit die ik nog niet heb ondekt 1
bm-er Geplaatst 16 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 16 juni, 2015 Weekje oostenrijk met de diesel Watje! 2
tiptronic Geplaatst 17 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 17 juni, 2015 Met een Passat en Hobby La Vita caravan op stap alleen weet nog niet waar en wanneer iemand suggestie Persoonlijk lijkt me iets rond de bodensee wel leuk
blastaway Geplaatst 18 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 juni, 2015 De V70 heeft wel een voordeel: Dit jaar zal het iets anders worden. de Kip is 1600 kg tov de vorige van 1000 kg. Ook heeft de V wel een chippie en een Ferrita brulpijp en ga hem voor augustus no verlagen. Ben benieuwd hoe de reis bevalt Van dit: Naar dit: 2
STA Geplaatst 18 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 juni, 2015 (aangepast) Wij gaan dit jaar naar Tossa del mar Spanje,gaan zowel heen als terug er 2 dagen over rijden, overnachten in een hotel in Clermont Ferrand en dan weer verder. Passat moet weer aan de bak, met 2 volwassenen 3 kids kofferbak vol en een 520ltr Thule op het dak. Gr Jeroen Ben ik ook een paar keer geweest, cala le vado daar zaten we in een apartementen complexet bizar uitzicht over zee zeg 18 juni, 2015 aangepast door STA
STA Geplaatst 18 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 juni, 2015 Eerst een weekje Desenzano daarna weekje bij het Gardameer ergens op een waterpark in een luxe sta caravan. Dakkoffer op de passat en goaaan!!
passat b6 marko Geplaatst 18 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 juni, 2015 Eind volgende week naar Kroatie voor 2 weken, Campjng Zaton, erna nog weekje Venetië bij Cavallino, dus Passat moet aan de bak wij hebben op 15 min rijden vanaf daar een huis ikzelf ga dit jaar eerst naar kroatie en daarna met een paar vrienden een roadtrip maken richting zuid Spanje. Dus km's gaan gemaakt worden
Flying Dutchman Geplaatst 18 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 18 juni, 2015 Boerderijtje voor 7 daagies ergens bij oirschot. Ben een man van neerlandse booiem Wel met twee passies, zonder sleurhut. Met moeders, vriend moeders, kinders (2st) en hond, ohja vrouwtje mag ook mee. 2
R058 Geplaatst 22 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 22 juni, 2015 We wouden naar Italië of Kroatië met de Passat, echter leek ons dit nog niet handig met een kleintje van 1.5 jaar, en een tweede op komst. Daarom maar besloten te vliegen naar Spanje (Fuerteventura). Dus een ritje Friesland - Schiphol, deze vakantie.
dragon76 Geplaatst 22 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 22 juni, 2015 We wouden naar Italië of Kroatië met de Passat, echter leek ons dit nog niet handig met een kleintje van 1.5 jaar, en een tweede op komst. Daarom maar besloten te vliegen naar Spanje (Fuerteventura). Dus een ritje Friesland - Schiphol, deze vakantie. Ach kan best. Wij gingen op vakantie naar zuid Frankrijk met 1 van 3 maanden,ena laatste keer Kroatië was onze jongste 1 jaar, we zijn ook nog een keer naar Denia(Spanje) gereden terwijl m'n vrouw 38wkn zwanger was om daar op de fast Ferry te stappen richting Ibiza voor de bruiloft van m'n zwager ????
Speedyace Geplaatst 22 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 22 juni, 2015 (aangepast) Dan mag ik nog even 460km door knallen richting de Cote d'azur daar blijven wij voor een week of 4. In mei nog even 14dgn in Italie geweest, passatje heeft toen ook al 3800km afgelegd. Knallen met die diesel. 22 juni, 2015 aangepast door Speedyace 3
gti-mkv Geplaatst 30 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 30 juni, 2015 Aangekomen in Kroatië Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
catch me Geplaatst 30 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 30 juni, 2015 Voor het tweede jaar naar Hongarije....met de 35i ((( 3bg al weer even geleden afscheid van genomen...))))....originele kamai dakkoffer erop......en lekker toeren
redmiller Geplaatst 1 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 1 juli, 2015 Aangekomen in Kroatië Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk He leuk! Regen 1
ATS Geplaatst 1 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 1 juli, 2015 In vw optocht naar de elzas. Met touran en golf. (schoonfamilie) Zal wel achteraan gaan rijden, kan ik de gaatjes dicht rijden. Anders wordt de auto nooit warm 2
Tikra Geplaatst 1 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 1 juli, 2015 1 week Oostenrijk (Mölltaler gletsjer) en daarna door naar Italië, met een Thule 900 box (630 ltr. inhoud, 25 kilo zwaar en max. lading 75 kilo) op het dak en drie fietsen achter op de drager.
gti-mkv Geplaatst 1 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 1 juli, 2015 Foto is niet helemaal waar was in Oostenrijk met regen, dag erna Kroatië en 32 graden Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1
gti-mkv Geplaatst 2 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2015 En nu maar in goede hoes geïnvesteerd, vorig jaar zaten er wel 200 druppels hars op m'n auto Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 2
gti-mkv Geplaatst 2 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2015 Volgens mij is hier ook een groep woonwagenbewoners neer gestreken uit Tsjechië, dikke karren Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1
Flying Dutchman Geplaatst 2 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2015 Zet ie nou gewoon ze Mercedes tegen die boom aan??? zonde van die boom. 4
gti-mkv Geplaatst 2 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2015 Haha Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
tiptronic Geplaatst 2 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2015 Zet ie nou gewoon ze Mercedes tegen die boom aan??? zonde van die boom. Is geen boom , is een laadpaal 3
bjeli Geplaatst 2 juli, 2015 Rapporteer Geplaatst 2 juli, 2015 Lang weekend Zweden (Malmo + Ystad) in verband met een bruiloft. Later in het jaar (ook een kleine van 5 maanden) willen we een weekje zuid Duitsland of Oostenrijk doen. We houden van wandelingen in de natuur. Tips???????
Aanbevolen berichten