Ga naar inhoud

Vakantie bestemming met of zonder de Passat


ids30postma

Aanbevolen berichten

Mooie foto's hoor. Is dan ook een hele mooie passat. Ben echt weg van die kleur! De 3C heeft ook zo een gelijkaardig kleur in zijn assortiment en zie je heel weinig rijden. Past schitterend bij de velgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgenochtend vertrekken we voor twee weekjes Oostenrijk. Vanavond de Passat nog even schoongemaakt, binnen en buiten. Deels ingeruimd en morgenochtend de laatste dingen in de kofferbak, hond op de achterbank en het vrouwtje op de passagierstoel. Vertrektijd 6 uur en dan hopelijk rond 16 uur op plaats van bestemming.post-21538-0-29838200-1440182021_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren getankt en wat scheelt dat!attachicon.gifimage.jpg

 

Daarna naar de Gross Glockner, helaas erg druk. Van de week nogmaals heen en naar de gletsjer toe, die is aardig geslonken afgelopen jaren.attachicon.gifimage.jpg

Ben daar 10 jaar geleden geweest en 2 jaar terug. 10 jaar geleden lag er nog veel meer ijs op die gletsjer.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een off topic foto. De CC stond thuis omdat deze geen trekhaak had. Maar die was in april al uitgelaten naar het Gardameer in Italie. In Augustus de beurt aan de V70. Nog steeds ongelofelijk wat die een kracht heeft met 1600kg erachter en een volle auto. Dat met 230.000 km net ingereden natuurlijk voor een Volvo.

 

20150810_143026_resized_zpsy4lnczkj.jpg

20150822_184908_resized_zpsg4mkzsp8.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

even een off topic foto. De CC stond thuis omdat deze geen trekhaak had. Maar die was in april al uitgelaten naar het Gardameer in Italie. In Augustus de beurt aan de V70. Nog steeds ongelofelijk wat die een kracht heeft met 1600kg erachter en een volle auto. Dat met 230.000 km net ingereden natuurlijk voor een Volvo.

Zowel de zakluifel als de voortent bij je, of zie ik dat verkeerd?

Waar laat je dan de zakluifel als de voortent er voor staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel de zakluifel als de voortent bij je, of zie ik dat verkeerd?

Waar laat je dan de zakluifel als de voortent er voor staat

De zakluifel ligt dan onder de caravan. Gaat prima.

De eerste dag van aankomst en de laatste voor vertrek fijn de luifel er aan. Toch lekker in de schaduw en buiten zitten.

 

Nog een opmerking van rijden met de V70. Er ligt nu een Ferrita uitlaat onder en die brulde enorm met caravan. Op de camping dachten ze dat de tokkies kwamen :-)

aangepast door blastaway
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag bij ids30postma een dakkkoffer. Even een algemene (vakantie :-D) vraag.

 

Welke max snelheid houden jullie aan? In het boekje las ik iets van een aanbevolen maximumsnelheid van 130. Maar goed, dat suggereert dat je harder mag.

 

We hebben Thule Wingbar dakdragers met Hapro 8.6 Traxer dakkoffer.

 

Wat houden jullie aan?

post-20997-0-84927800-1441454582_thumb.jpg

post-20997-0-64434100-1441454594_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden