Motorcode BLS/BSU zijn de wat minder betrouwbare zeg maar, mits je elke 100/120 duizend km de drijfstang lagers vernieuwd.
Dan gaan ze best lang mee zeg maar, ook moet je het treffen, maar ja, met welke motor type, uitvoering niet ?
Net even gekeken, bij mij komen de anker platen tot de helft, zeg maar tot aan daar waar het fusee begint, zijn maar halve maantjes zeg maar
Dus aan achterzijde genoeg open om lekker veel water te vangen..
Ga dus maar op zoek naar de gemodificeerde versie....
Heb originele remblokken liggen, ga deze proberen, weet het merk van deze eerlijk gezegd niet
Zijn er dan 2 types afscherm platen? Die er nu opzitten zijn niet echt groot idd
@ barry,
De afvoepluggen zijn eruit, bak is ook schoon, en er staat geen water in,
Je voelt echt dat er een waterfilm tussen de blokken en schijf zit, na even licht remmen voel je het als het ware verdwijnen.
Stomme is dat ik dit bij mijn 3BG met dezelfde remmen set nooit gehad heb
Terug komend uit Hongarije het volgende, na een lange tijd op de snelweg in de regen te hebben gereden is er als je moet remmen bijna geen remdruk / kracht.
Je voelt als het ware dat er een film van water tussen de schijf en de blokken zit, pedaal zit ook dieper dan normaal en voelt bonkerig aan, na even door geremd te hebben is het weer normaal.
Schijven en remblokken rondom zijn zo goed als nieuw, net 1500 km mee gereden
Schijven voor 312mm
Bij droog weer geen problemen
Hoe is dit op te lossen?
Een hoop passen er door mekaar heen, belangrijkste om te weten is welke aansluiting ze hebben en hoe ze vast zitten in je stuur,
Soms lijkt te aardig op mekaar maar past dan net niet
Mooiste is natuurlijk een stuur erbij
3b 110pk tdi, boardcomputer gemiddelde 5,3L / 100 km, bij af tanken uiteindelijken verbruik 1:19,7, banden maat 225/45/17
Dit is stad en snelweg, normaal rij gedrag, op snelweg altijd 10 km harder dan dat je mag...