ids30postma Geplaatst 14 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 14 juni, 2015 Laat ik de aftrap maar doen, Camping geboektin Zuid-Frankrijk , lekker voor de kinderen hoop zwembaden met glijbanen en speeltuinen. Lekker met de Passat 8/9 uurtjes touren... Ik kijk alweer er naar uit... niet naar de vakantie maar om 8 uurtjes te touren met de Passat natuurlijk... http://www.franceloc.nl/camping-frankrijk-rhone_alpes-regniere-NL.html 2
eerse032 Geplaatst 14 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 14 juni, 2015 Laat ik de aftrap maar doen, Camping geboektin Zuid-Frankrijk , lekker voor de kinderen hoop zwembaden met glijbanen en speeltuinen. Lekker met de Passat 8/9 uurtjes touren... Ik kijk alweer er naar uit... niet naar de vakantie maar om 8 uurtjes te touren met de Passat natuurlijk... http://www.franceloc.nl/camping-frankrijk-rhone_alpes-regniere-NL.html 8 a 9 uur touren, dan neem ik aan dat er niet achterhangt? Wij hebben nog niets geboekt. Als wij met de caravan gaan doe ik dat ook niet en zie ik wel. Soms kan ik voor een spotprijsje een ingerichte tent huren, maar dat is ook pas een paar dagen voor vertrek
ids30postma Geplaatst 14 juni, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 14 juni, 2015 8 a 9 uur touren, dan neem ik aan dat er niet achterhangt? Wij hebben nog niets geboekt. Als wij met de caravan gaan doe ik dat ook niet en zie ik wel. Soms kan ik voor een spotprijsje een ingerichte tent huren, maar dat is ook pas een paar dagen voor vertrek nee er hangt niks achter, wij hebben ook geen caravan of een tent aanhanger, het is een ingerichte huisje op een camping..
Vinniepilon Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Oostenrijk, lekker in de Alpen vertoeven met vrouw, hond en de Passat! Appartement gehuurd!
dieseltje Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 uurtje rijden met de wagen naar Harlingen, 2 uurtjes op de boot en dan nog 10 min. op Terschelling Rij genoeg km per jaar, heb dan geen zin meer om ook nog eens 2 dagen naar een vakantie bestemming te rijden.
Quincy Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Dit jaar wederom naar Espana, Malgrat de Mar We gaan wel met de Passat, maar de caravan staat daar in stalling dus die hoeft niet meer mee..
prince2010 Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 (aangepast) Vanaf 3 juli achtereenvolgens een week Slovenie, een week Kroatië en een week Italië ????. De passat gaat dus flink kilometers maken:-) 15 juni, 2015 aangepast door prince2010
Nitro68 Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Gaan dit jaar eens een ander stukje Frankrijk ondekken na de zuid kust en de ardeche, kan en klaar hut gehuurd in normandie thv omaha beach. Weer eens wat anders en gelijk een beetje historie opsnuiven.
blastaway Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Zuid frankrijk met caravan, maar met V70.
jaap Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Naar Tsjechië met niets achter de passat, daar een huisje gehuurd. 1
navi16 Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Hè Ids, ik kom even bakje koffie bij je doen. Wij zitten vlak bij http://www.camping-valdebonnal.com/ Verstuurd vanaf mijn Samsung S4
ids30postma Geplaatst 15 juni, 2015 Auteur Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Hè Ids, ik kom even bakje koffie bij je doen. Wij zitten vlak bij http://www.camping-valdebonnal.com/ Verstuurd vanaf mijn Samsung S4 Dat is leuk.. gezellig .. houden even contact in die week...
gti-mkv Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Eind volgende week naar Kroatie voor 2 weken, Campjng Zaton, erna nog weekje Venetië bij Cavallino, dus Passat moet aan de bak
ArieV Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Ik hoop dat we nog naar Zuid Frankrijk Frejus gaan in september. Wel een sta caravan geboekt maar niet zeker of het door gaat. Vrouwtje is weer zwanger en de vorige zwangerschap ging verre van goed en de kans op herhaling is groot. We hebben gelukkig een goede anulerings verzekering. Maar als we gaan alleen de passie dus lekker cruisen over de franse tol.
gerjol Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 (aangepast) Net terug van een paar dagen Alsace. (alleen passat) Donderdag heen, gisterenmiddag weer terug. Gewoon bij kennissen thuis. Donderdag en vrijdag aan hun "nieuwe" caravan geklust (fietsdrager en extra aansluiting voor elktra in de voortent) Deze zomer met sleurhut naar de Vendee. 15 juni, 2015 aangepast door gerjol
Gast Fappie Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 1 week naar Zuid Duitsland en 2 weken Drenthe.
LeovanderMeer Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Wij hebben 1 dag Legoland en dan 3 weken karintië
dragon76 Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Wij gaan dit jaar naar Tossa del mar Spanje,gaan zowel heen als terug er 2 dagen over rijden, overnachten in een hotel in Clermont Ferrand en dan weer verder. Passat moet weer aan de bak, met 2 volwassenen 3 kids kofferbak vol en een 520ltr Thule op het dak. Gr Jeroen 1
Diver Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 (aangepast) Dit jaar 2 weken Croatia, en een paar dagen nog in Oostenrijk, alles gehuurd dus alleen met de auto. Dus lekker rijden, Grt Jan 16 juni, 2015 aangepast door Diver
35iB4 Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 Dit jaar niet op vakantie. Wij blijven thuis, kan ik de passat weer eens goed onder handen nemen
redmiller Geplaatst 15 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 15 juni, 2015 op de fiets langs de Noordzee, Waddenzee naar Bremenhaven en dan via de Weser weer naar huis
wulfke Geplaatst 16 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 16 juni, 2015 Dit jaar 2 weken Croatia, en een paardagen nog in Oostenrijk, alles gehuurd dus alleen met de auto. Dus lekker rijden, Grt Jan Paardagen ? Nu weten we ineens ook wat je op vakantie gaat doen... 2
Worfje Geplaatst 16 juni, 2015 Rapporteer Geplaatst 16 juni, 2015 Weekjes Oostenrijk met Passat met vouwwagen (Holtkamper Feluka uit 2003).
Aanbevolen berichten