Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
ids30postma

Vakantie bestemming met of zonder de Passat

Aanbevolen berichten

Laat ik de aftrap maar doen, Camping geboektin Zuid-Frankrijk , lekker voor de kinderen hoop zwembaden met glijbanen en speeltuinen.

Lekker met de Passat 8/9 uurtjes touren...

Ik kijk alweer er naar uit... niet naar de vakantie maar om 8 uurtjes te touren met de Passat natuurlijk... :mrgreen:  :mrgreen:

http://www.franceloc.nl/camping-frankrijk-rhone_alpes-regniere-NL.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laat ik de aftrap maar doen, Camping geboektin Zuid-Frankrijk , lekker voor de kinderen hoop zwembaden met glijbanen en speeltuinen.

Lekker met de Passat 8/9 uurtjes touren...

Ik kijk alweer er naar uit... niet naar de vakantie maar om 8 uurtjes te touren met de Passat natuurlijk... :mrgreen:  :mrgreen:

http://www.franceloc.nl/camping-frankrijk-rhone_alpes-regniere-NL.html

8 a 9 uur touren, dan neem ik aan dat er niet achterhangt?

Wij hebben nog niets geboekt. Als wij met de caravan gaan doe ik dat ook niet en zie ik wel.

Soms kan ik voor een spotprijsje een ingerichte tent huren, maar dat is ook pas een paar dagen voor vertrek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

8 a 9 uur touren, dan neem ik aan dat er niet achterhangt?

Wij hebben nog niets geboekt. Als wij met de caravan gaan doe ik dat ook niet en zie ik wel.

Soms kan ik voor een spotprijsje een ingerichte tent huren, maar dat is ook pas een paar dagen voor vertrek

nee er hangt niks achter, wij hebben ook geen caravan of een tent aanhanger, het is een ingerichte huisje op een camping..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

uurtje rijden met de wagen naar Harlingen, 2 uurtjes op de boot en dan nog 10 min. op Terschelling  :mrgreen:

Rij genoeg km per jaar, heb dan geen zin meer om ook nog eens 2 dagen naar een vakantie bestemming te rijden. :neutral:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit jaar wederom naar Espana, Malgrat de Mar

We gaan wel met de Passat, maar de caravan staat daar in stalling dus die hoeft niet meer mee..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanaf 3 juli achtereenvolgens een week Slovenie, een week Kroatië en een week Italië ????.

De passat gaat dus flink kilometers maken:-)

aangepast door prince2010

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gaan dit jaar eens een ander stukje Frankrijk ondekken na de zuid kust en de ardeche, kan en klaar hut gehuurd in normandie thv omaha beach.

Weer eens wat anders en gelijk een beetje historie opsnuiven.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Naar Tsjechië met niets achter de passat, daar een huisje gehuurd.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eind volgende week naar Kroatie voor 2 weken, Campjng Zaton, erna nog weekje Venetië bij Cavallino, dus Passat moet aan de bak

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoop dat we nog naar Zuid Frankrijk Frejus gaan in september.

Wel een sta caravan geboekt maar niet zeker of het door gaat.

Vrouwtje is weer zwanger en de vorige zwangerschap ging verre van goed en de kans op herhaling is groot.

We hebben gelukkig een goede anulerings verzekering.

Maar als we gaan alleen de passie dus lekker cruisen over de franse tol.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net terug van een paar dagen Alsace. (alleen passat)

Donderdag heen, gisterenmiddag weer terug.

Gewoon bij kennissen thuis.

Donderdag en vrijdag aan hun "nieuwe" caravan geklust (fietsdrager en extra aansluiting voor elktra in de voortent)

Deze zomer met sleurhut naar de Vendee.

aangepast door gerjol

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wij gaan dit jaar naar Tossa del mar Spanje,gaan zowel heen als terug er 2 dagen over rijden, overnachten in een hotel in Clermont Ferrand en dan weer verder. Passat moet weer aan de bak, met 2 volwassenen 3 kids kofferbak vol en een 520ltr Thule op het dak.

Gr Jeroen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit jaar 2 weken Croatia, en een paar dagen nog in Oostenrijk, alles gehuurd dus alleen met de auto. Dus lekker rijden,

Grt Jan

aangepast door Diver

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit jaar 2 weken Croatia, en een paardagen nog in Oostenrijk, alles gehuurd dus alleen met de auto. Dus lekker rijden,

Grt Jan

Paardagen ? Nu weten we ineens ook wat je op vakantie gaat doen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden