Ga naar inhoud

Vakantie bestemming met of zonder de Passat


ids30postma

Aanbevolen berichten

Onderweg maar 1 Foto genomen in de buurt van Genova.

Ik moet zeggen dat ik onwijs veel plezier beleeft heb aan m'n sportonderstel op de weg tussen Milaan en Genova.

Ik zou daar graag eens zonder kids en fietsenrek scheuren zeg!

Die weg schreeuwt om de ideale lijn van apex naar apex!

post-20030-0-90485100-1437382318_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik jaag er ook liters doorheen! Ik heb standaard en minimaal 5 liter extra ruitensproeier bij me  :mrgreen:

 

Elke paar muggen (of stof) gaat ie weer aan. We moeten natuurlijk wel een mooi uitzicht hebben.

 

Maar zonder gekheid; van alle vliegjes etc. vind ik het een onrustig beeld, wordt er zelfs extra moe van.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels zitten wij alweer twee dagen hier op de Camping in Zuid-Frankrijk, ontzettend warm , hele week word het boven de 30 graden.. :cool1: PFFFFFFF..

 

Paar huisjes achter ons zit een mede Passat forum lid, hebben al een bakje koffie samen gedronken... :thumb: ... ( je komt ze ook overall tegen.. :mrgreen:

 

Vanavond maar lekker de BBQ aansteken...

post-18302-0-74810000-1437406187_thumb.jpg

post-18302-0-43577600-1437406201_thumb.jpg

post-18302-0-35781600-1437406214_thumb.jpg

aangepast door ids30postma
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat jij er niet bent Harry m'n koplampen zijn erg dof ineens

Maar eerst BBQ-en met forumlid (je komt ze ook overal tegen)

we hebben nog wel gekeken voor een vakantie bij franceloc, maar helaas niet iets kunnen vinden. Voor volgend jaar gaan we zeker kijken voor iets in frankrijk. aangepast door IHC966
Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben nog wel gekeken voor een vakantie bij franceloc, maar helaas niet iets kunnen vinden. Voor volgend jaar gaan we zeker kijken voor iets in frankrijk.

 

Ik denk het, jij zegt het: inmiddels de site franceloc ook ontdekt! En alvast gekeken wat we mogelijk eind september kunnen gaan doen. En anders voor volgend jaar!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik jaag er ook liters doorheen! Ik heb standaard en minimaal 5 liter extra ruitensproeier bij me  :mrgreen:

 

Elke paar muggen (of stof) gaat ie weer aan. We moeten natuurlijk wel een mooi uitzicht hebben.

 

Maar zonder gekheid; van alle vliegjes etc. vind ik het een onrustig beeld, wordt er zelfs extra moe van.......

Hier ook graag schone ruiten tijdens de reis. Achterin ligt zelfs een spuitflacon met anti-insecten spray. Bij elke tankstop even de ruiten schoonmaken met de keukenrol en we kunnen weer fijn verder rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren met dakkoffer,2 grote en 2 kinderfietsen achterop en 3 kinderen op de achterbank naar Drenthe getuft. Verbruik was ongeveer 1 op 11 en de Passat was natuurlijk achterin ook afgeladen.

Lekker 2,5 week vakantie,veel fietsen met zoon voorop in het kinderzitje.

aangepast door dieselaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden