Ga naar inhoud

Flying Dutchman

Full Members
  • Aantal items

    2678
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    29

Flying Dutchman won de laatste dag op 1 november 2018

Flying Dutchman had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

2612 Excellent

6 Volgers

Over Flying Dutchman

  • Verjaardag 06-02-1980

Profile Information

  • Geslacht
    Male
  • Plaats
    Zuid-Noordholland
  • Naam
    Flying Dutchman

Recente bezoekers van dit profiel

987 profielweergaven
  1. Kan ik het @persoon balkje veranderen in gekleurde tekst?
  2. Zijn video’s “auspuff porn” als test. Werkt makkelijker dan vroegah. Maar toen kreeg ik er ook al geen (start) plaatje bij.
  3. Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. Ik heb ook een geurtje en een sporadische storing in deze richting. Dan wel dat koolstof filter dingetje of lekke brandstof slang. Gaat mijn gedachte naar uit.
  4. Flying Dutchman

    Me nieuwe uitlaat

  5. Je heb wel een internet verbinding? 🤪
  6. Wellicht eerst even via desktop versie? I gebruik op mijn iPad altijd de desktop versie. Moet zeggen dat de site na een schrikmomentje vanochtend en een beetje rommelen in de middag het wel leuker en overzichtelijker vind zo.
  7. Je moet ff een nieuwe “stream” aanmaken met wat jezelf wil zien als nieuwe feed. Of door “create new stream” of een reeds bestaande stream aanpassen en op “save stream” drukken. Een stream kan ook gewijzigd worden in de mini icoontjes. Ik heb er nu twee. “Alles” (gelezen-ongelezen) en 1tje waarin ik zelf heb deelgenomen.
  8. Ja staat ergens rechts. Dan worden balken wat smaller/dunner
  9. Heb nu een “custom stream” dat werkt goed. Jeeeeh
  10. Hij stond op “All activity”. Dit zal wel niet juist zijn. Heb nu “Unread” instelling in de tabbladen aangepast en lijkt beter.
  11. Misschien niet “vreemd” en wellicht in te stellen. Maar waarom krijg ik alle reacties in een topic appart op de voorpagina?
  12. Vergeet niet je oliefilter (dop) ff te checken. Eigenlijk gewoon altijd ff met een oliewissel. Telescoop magneetje werkt daar heel goed voor. Ben zelf geen voorstander van het ff kijken onder je klepdeksel. Maar goed, dat laat ik aan jouw. Als het er dan toch af is steek ff een magneetje in je kopbouten. En kijk uit met schoonmaken, de daarbij horende troep en zwaartekracht.
  13. Klinkt redelijk hoopvol. ????????Ik vermoed dat het “overslaan” te maken heeft met herstellen/verstellen van je nokkenassen inclusief inspuiting etc. adhv de gegevens die je computer krijgt. Ik zou hier nog even mee doorgaan. Shocken, Flushen en die sensor vervangen. Ik heb sterk het vermoeden dat na de flush wellicht de waardes zullen verbeteren. En hopelijk ook dat huppeltje/overslaan weg zal gaan. Echter is alles voor mij ook zelfstudie geweest en kan ik het je niet garanderen, maar de wind staat goed. PS, verse olie kan nooit geen kwaad. Ik rijd max 10k met verse olie. (Ik ververs elke 2 jaar)
  14. Ik vind je waardes “129” van 208 (nokkenas inlaatzijde bank2) niet gerustellend. Optimaal zou zijn (120 +/-8) vanaf -8 is ketting revisie212 is je daarbij horende versteller. 207 is je nokkenas inlaatzijde bank1. Ook deze geeft geen 0 waarde maar -4 valt binnen marge. De bijbehoorende versteller 211 geeft geen abnormaliteit. Nokkenassen uitlaatzijdes bank 1 en 2 (209-210) draaien allebei optimaal. Puur kijkend naar de waarde van 208 gaat er iets niet goed. Of je versteller doet niet wat hij moet doen. Zit misschien vast!?!?! Of je ketting is te ver opgerekt. Een Spanner die niet wil? (Minder aannemelijk) 1) Ik zou toch eerst nog een poging wagen met een shock op je bank2 inlaat pulsspoel. Luister goed of je deze hoort klikken. 2) je motor flushen. En haal een (puur voor de check) magneet door je oliefilterhuis. (Schroefdop waar het filter in zit) Daarna wordt het slecht nieuws ben ik bang. En lijkt het op, ik benadruk ‘lijkt’ het op een ketting/verteller revisie, als ik puur kijk naar de waardes en het daarbij horende advies. Me gevoel zegt iets anders. Voordat je daar aan begint kun je wel het klepdeksel gaan lichten. Om te kijken naar de algehele staat van het blok. Trek daar ook een magneet doorheen. ‘Is het blok de kosten en tijd waard?!?!?!’. Lees mijn verhaal eens door dan weet je wat ik bedoel, hoe eea eruit ziet en waar je op kunt letten. Ik vermoed zelf dat je versteller niet wil omdat deze vast zit om een of andere reden. En niet je ketting zelf. Wellicht het berucht zeefje net voor je verstellers, deze filteren de olie naar de verstellers. Ik hoop dat flushen en shocken helpt. Succes, keep us posted.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden