Ga naar inhoud

Voor de poetsers onder ons,


jos_br

Aanbevolen berichten

Nou ja, ik las het artikel ook en het is wel te begrijpen. Als je met een oog naar de toekomst kijkt, dan zal het zuiveren van water voor drinkwaterconsumptie een behoorlijke kostenpost gaan worden. Het systeem van een gescheiden riolering is een goed initiatief. Maar mij lijkt dat je dan juist moet stimuleren dat mensen een wasstraat opzoeken en dat je de prijs daarvan dan ook aanzienlijk verlaagt. Zo kan je toch de boel netjes en voordelig afspuiten zonder dat je verplicht in de borstelstraat moet. Wel moet er daar dan voldoende plek zijn en ook de voorzieningen voor een uitgebreide detailbeurt mogen dan niet ontbreken. Het heeft dan ook nog wel een aparte sfeer wanneer je daar met meerdere mensen je auto nauwgezet onder handen neemt.

 

Ik was auto's ook al sinds mijn jeugd met de hand en toen was daar geen aandacht of besef voor; voor milieu-eisen afgezien van het feit dat tijdens een periode van extreme droogte er geen water "verkwist" mocht worden door wassen en sproeien. Maar drinkwater wordt ook wel eens "het nieuwe goud" genoemd en met de microplastics in opkomst een behoorlijk probleem voor de toekomst. Dus stimuleren van het initiatief lijkt me een goede zaak zodat ook de nieuwe generaties zonder zorgen over voldoende schoon drinkwater kunnen beschikken. Verbieden en handhaven lijkt me daarentegen niet de juiste weg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende stap is om autobezitters te ontmoedigen om tijdens regen met de auto te rijden, het hemelwater spoelt nl. olie- en rubberresten en zware metalen het riool in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las het vanmorgen op de telegraaf.

Ik heb ook een paar van de bijna 300 reacties gelezen.

Il zeg laat ze maar komen met hun bekeuring, ben dit vieze vuile belastingland wel zo zat.

Ze liggen te jammeren over wie wel en wie niet bij de kroning mag zijn, dan onschuldid aftreden.

Die slijmbal van een Rutte zet overal klakkeloos zn handtekening onder, en de hardwerkend burger mag dokken.

Recessie, ik zal je vertellen hoe dat komt, die smerige honde koppen daar in denhaag, het zijn net wijven.

Ze hebben gvd geen gat in de hand, nee een contour van een hand.

 

Ik stel voor dat de Nederlanders in opstand komen, we stoppen met belasting geld betalen.

 

Nu Lees ik de reacties van alle geitewolle sokken heidekneuters alweer van, maar er wordt ook voor ons gezorgd en als je ziek bent.

Ja gvd als je ziek bent kun je ook gewoon lekker dood gaan.Wil je hier iets terug krijgen dan moet je gewoon een achterbakse leugenaar zijn.

Ik werk al vanaf mn 13 de, ja vanaf mn 13de. En nee ik heb nog nooit wat gekregen. Alles wat ik heb, heb ik krom voor moeten liggen.

En zovelen met mij, en dat is nu net de doelgroep die hier dit Kut land,ja Kut land je leest het goed op d rails houdt.

Laat ze daar maar eens wat meer eerbied van hebben, stelletje bloedzuigers.

 

Nu denken jullie, zow die gaat ff uit zn stekker. Nou valt mee hoor.

Maar denk dat ik niet de enige ben die dr zo over denkt. Mischien dat ik nu mensen beledigd heb.

Nou jammer dan, mischien ligt het dan aan jezelf, en ben jezelf ook zoon klaploper, of profiteur die gaat zitten afwachten tot er weer wat goeds voorbij komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgende stap is om autobezitters te ontmoedigen om tijdens regen met de auto te rijden, het hemelwater spoelt nl. olie- en rubberresten en zware metalen het riool in.

Dat is waar ik ook al aan zat te denken.

De meeste schoonmaak middelen zijn al biologisch afbreekbaar. Dus alleen de olie resten etc wat op de auto zit spoelt weg.

en wat te denken van ruitenwisservloeistof?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las het vanmorgen op de telegraaf.

Ik heb ook een paar van de bijna 300 reacties gelezen.

Il zeg laat ze maar komen met hun bekeuring, ben dit vieze vuile belastingland wel zo zat.

Ze liggen te jammeren over wie wel en wie niet bij de kroning mag zijn, dan onschuldid aftreden.

Die slijmbal van een Rutte zet overal klakkeloos zn handtekening onder, en de hardwerkend burger mag dokken.

Recessie, ik zal je vertellen hoe dat komt, die smerige honde koppen daar in denhaag, het zijn net wijven.

Ze hebben gvd geen gat in de hand, nee een contour van een hand.

 

Ik stel voor dat de Nederlanders in opstand komen, we stoppen met belasting geld betalen.

 

Nu Lees ik de reacties van alle geitewolle sokken heidekneuters alweer van, maar er wordt ook voor ons gezorgd en als je ziek bent.

Ja gvd als je ziek bent kun je ook gewoon lekker dood gaan.Wil je hier iets terug krijgen dan moet je gewoon een achterbakse leugenaar zijn.

Ik werk al vanaf mn 13 de, ja vanaf mn 13de. En nee ik heb nog nooit wat gekregen. Alles wat ik heb, heb ik krom voor moeten liggen.

En zovelen met mij, en dat is nu net de doelgroep die hier dit Kut land,ja Kut land je leest het goed op d rails houdt.

Laat ze daar maar eens wat meer eerbied van hebben, stelletje bloedzuigers.

 

Nu denken jullie, zow die gaat ff uit zn stekker. Nou valt mee hoor.

Maar denk dat ik niet de enige ben die dr zo over denkt. Mischien dat ik nu mensen beledigd heb.

Nou jammer dan, mischien ligt het dan aan jezelf, en ben jezelf ook zoon klaploper, of profiteur die gaat zitten afwachten tot er weer wat goeds voorbij komt.

Gerd Jan for president 8-)

 

Van welke partij ben je lid? Dan weet ik welke lijst ik in de gaten moet houden :wink:

 

Volgende stap is om autobezitters te ontmoedigen om tijdens regen met de auto te rijden, het hemelwater spoelt nl. olie- en rubberresten en zware metalen het riool in.

Daar moest ik ook meteen aan denken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet er niet aan denken om naar een of andere wasplaats te moeten rijden om daar achter aan te sluiten en dan na verloop van tijd mijn auto te mogen wassen. En dan naar hiis om de andere op te halen en weer achter aan te sluiten.

Ik blijf lekker op straat mijn auto's wassen, er is hier in het dorp toch geen veldwachter te bekennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben de laatste die de huidige regering wil verdedigen maar volgens mij heeft alleen de Bovag hier een vies ruikend boertje over gelaten en niet de regering.

Ik blijf lekker wassen op mijn oprit en het loopt dan rechtstreeks van de oprit maar de straat via de goot in het riool waar het waswater samenkomt met al die andere chemicaliën uit de huishoudingen...... :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mag je hier nu nog wel dan in dit land. Ja, belasting betalen en werken tot je niet meer kunt.

Off topic:

Ik zou ook wel met de pre-vut willen, maar dan komt er geen geld binnen he ?

Inderdaad, iedereen moet werken tot hij er bij neervalt.

Gelukkig wel, stel je voor dat het niet zo was, moeten we nog meer belasting betalen om uitkeringen te bekostigen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mag je hier nu nog wel dan in dit land. Ja, belasting betalen en werken tot je niet meer kunt.

 

Vooral dat laatste stukje wordt heel erg serieus genomen... vriend van me heeft een half verlamde moeder, die in een rolstoel zit dus niet kan lopen en die krijgt geen loon meer, die hebben ze verteld dat ze maar enveloppen moet likken op het postkantoor... Het moet toch niet gekker worden he :blink::angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het volgens de topic-titel hier over autopoetsen gaan? :roll:

Je heb gelijk, sorry. Maar vond de reactie een beetje te. We hebben het hier goed met zn allen, het kan nog een stuk slechter.

Ik kom nog wel eens ergens en zie dan wel eens wat. En dan mogen we blij zijn met wat we hebben.

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien dat ze daar ook eens hun horizon moeten verbreden.

 

Maar goed, als jij het normaal vindt om voor elke beweging die je maakt belasting te betalen.

Ik houdt je niet tegen, ik kan het geld maar 1keer uitgeven.

 

Maar om even het beginsel van de topic aan te halen, dit is natuurlijk van de zotte dat hier over gevallen wordt.

Als het regent komt het toch ook op het riool water.

Ze zijn aan het zoeken, omdat ze zelf te veel geld uitgeven.

En het mag wel eens wat vaker geuit worden wat de burgers denken.

Mischien gaan onze beroeps leugenaars er eens wat mee gaan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden