Ga naar inhoud

Zeg eens eerlijk... hoeveel rijd jij eigenlijk?


ElRonno

Aanbevolen berichten

Verslavend hoor, dat autorijden... en nu zit ik lekker af te kicken. De afgelopen acht jaar dagelijks vele kilometers gemaakt. Het laatste jaar woon/werk een kleine twee uur per dag en gemiddeld zo'n 45.000 kilometer per jaar. En nu... kan ik op de fiets naar mijn werk. Da's even wennen... en ik mis het toch wel. Lekker even ruimte voor jezelf, muziek snoeihard aan, lekker achterover op het pluche, beschermd tegen weer en wind, altijd perfecte temperatuur... even ontstressen. 8)

 

Zeg eens eerlijk... hoeveel rijd jij eigenlijk? :blink2:

 

a) in uren per dag

B) in kilometers per jaar

c) hoeveel uur per week besteed je aan je auto zonder te rijden? (poetsen, sleutelen, ...)

 

Mijn antwoorden voor afgelopen jaar:

 

a) 2

B) 45.000

c) 0 (1x per jaar wassen is toch genoeg :angel: )

 

Mijn antwoorden voor dit jaar moet ik nog gaan ervaren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

a) Voor woonwerk verkeer zit ik ruim 2 uur per dag in de auto

Daarnaast ben ik part-time papa en haal ik 1x in de 14 dagen mijn kinderen op en dan zit ik nog eens 10 uur in de auto (vrijdags 5 uurtjes op halen en zondags 5 uurtjes weg brengen)

B) Ik rijd ca 65000 km per jaar.

c) ook ben ik gemiddeld ca 1 uur per week met mijn auto bezig. dat varieert van wassen tot verbeteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

A) Vrouw in Passat 40 min per dag / Ik 2 uur per dag

B) 40.000 km Passat (zakelijk/prive) / 60.000 km Benz (zakelijk)

c) 2 uur per week (2 auto's)

 

Wij rijden gemid. 100.000 km p/j (gemid. 1:11) = 9091 Liter diesel p/j (diesel prijs gemid. 0,99 c/l) = 9000,09 Euro per jaar 2,2021 = 19.819,10 GULDEN per jaar incl. 19% BTW!!!

 

Ik ga aandelen kopen in een olie maatschappij! :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tijd per dag kan ik ongeveer uitrekenen... gemiddeld rijd ik (volgens boordcomputer "2") bijna 70 km/u, over nu alweer 16.000km

in mijn ex-A4 zat die functie ook, en die gaf ook ongeveer 70 km/u aan over lange tijd.

 

dus:

1998 t/m 2002 gemiddeld 60.000km per jaar gereden = 850 uren = 2 uur 20 minuten per dag (incl. weekenddagen :? )

 

2003 t/m 2005 gemiddeld 75.000km per jaar gereden = 1.070 uren = 3 uren per dag :shock:

 

2006 was bijna 50.000km = 714 uren = 2 uren per dag

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden