Ga naar inhoud
  • 0

Wie heeft er problemen gehad met tandempomp/verstuivers 3C?


giromaat

Vraag

Aangezien de Tandempomp en de verstuivers meer problemen dan VW wil toegeven wil ik kijken of we dit kunnen aanpakken aangezien er geen coulanceregeling in Nederland van toepassing is.

 

Meldt u ook als de pomp al vervangen is of als je al een verstuiver heb laten vervangen

en graag ook de informatie zoals je kunt zien in me eigen aanmelding:

 

- wat is er vervangen?

- Bij welke km-stand?

- bouwjaar en motortype?

- coulance verleend?

 

1: Giromaat : Motorcode BKP tandempomp + Tankpomp + 1 verstuiver vervangen Passat 3c van 1 jan 2006 km stand 99.000 km, motorcode BKP

 

2: Bottertje50: Tankpomp (102000km in 2009) + 2x een verstuiver (bij 122000 km en 128000 km in juli en september 2010) vervangen Passat 3C van 18 november 2005 met nu 130000 op de teller

 

3: Willem nunspeet: Tandempomp, tankpomp en verstuiver 2e cylinder vervangen rond 179.000 km, Passat 3c nov 2005 met nu 180.000km op de teller. Motorcode is BKP en kabelboom is tegelijk met pompverstuiver vervangen. Heb geen coulance gehad.

 

4: W E: Tandempomp (doorslag diesel naar olie) en 4 verstuivers vervangen bij 175.000 km, Passat 3C 16V BKP nov 2007. 70% coulance ontvangen op verstuivers en arbeid om die te vervangen. Geen coulance op tandempomp en storing zoeken.

 

5: Mocca CB: Tandempomp bij 84.000 vervangen, 1 verstuiver + kabelboom vervangen bij 110.000km. VW Passat 3C Variant 2.0TDi BKP van 6/2006. Heb het idee dat er binnenkort meer verstuivers gaan sneuvelen... zelfde verschijnselen spelen al weer op. Het idee dat de motor soms hapert (en slag overslaat) en niet vlot oppakt.

 

6: Wheeler: Tandempomp+ opvoerpomp bij 80.000 vervangen, VW Passat 3C Variant 2.0TDi van 6/2006.122k gasklephuis kapot motortype BKP

 

7: Martijnvo: Motorcode BMP:Tandempomp (stijgend oliepeil) vervangen bij 188.000 kilometer (onder garantie wegens 6 maanden BOVAG) voor de rest nog niets. 3C van 11/2006 met 193000. Ik denk wel dat er een verstuivertje of de tankpomp zit aan te komen. Soms een hapering en niet vlot doortrekken. Het lijkt op een (HEEL groot) turbo gat. Is overigens allen van de 2de naar de derde versnelling goed merkbaar. Wordt 3 november bekeken.

 

8: Ice^: verstuiver 4de cyclinder op 92.000 kilometer (onder garantie na aankoop 2de hands) 3c van maart 2006

 

9: meskens54: passat 3c 2.0tdi van 03/2006 kmstand 59.000. tadembox en pompverstuiver kapot. motorcode BMA

 

10: Speedyace:

93.000km tandempomp verhaal incl nokkenas.

96.423km nokkenas weer stuk en oliepomp

99.560km balansassen + oliepomp + verstuiver + lagerschalen krukas te veel schade (blok vervangen)

103.000km alleen maar problemen met het tweede blok weer tandempomp, verstuiver los. DPF aan stront.

103.000km compleet nieuw blok.

Nu 132.159km op de teller en nog steeds goed

 

11: VWflappie: Passat 3C 2.0 Highline bouwjaar november 2005 motorcode BMP met DPF en handbak.

- Bij 160.000 km Stuurkolom gewisseld i.v.m. storing stuurslot

- bij 190.000 km Nieuwe motor (ketting aandrijving balans-as kapot)

- bij 195.000 km Pomp in Tank kapot

 

12: Ingeborg VW Passat Variant 2.0 TDI van maart 2006.

- Bij 96.000 km pomp, tuimelaar kabelboom en verstuiver 3e cilinder.

- Bij 99.000 km verstuiver 2e cilinder.

 

13. fordford2 3C 2.0TDI BMP

145.000: nieuwe tandempomp

152.000: dieselpomp in de tank defect

 

14. mmartijn Motorcode BKP, 181000km, kapotte pompverstuiver 2e cilinder (inwendige kortsluiting), volgens dealer geen coulance. Nu bezig rechtstreeks met PON.

 

15. Dieselgriezel: tankpomp km stand 174.598, 1.9 TDI BKC bouwjaar 2006.

 

16. hjk: 1 verstuiver, passat variant 2006, 2.0 tdi BKP 206000 km, coulance 50%.

 

17. Tuti 1 verstuiver, 170pk TDI (motorcode ?) november 2006. 122.000km. klein beetje coulance toch nog een rekening van net geen Eur. 1.000

 

18. ponderdrol 2e(?) pompverstuiver, Passat 3C 2.0 TDI/140PK BKP Januari 2006, 213.000km.

 

19. Septunus 3C 2.0 BKP uit 10/2005

1e verstuiver heeft de geest gegeven bij 192000 km. (geen coulance)

2e verstuiver heeft de geest gegeven bij 228000 km. (50% coulance).

 

 

20: Hiddem Passat 3C 2.0 Highline bouwjaar oktober 2005 motorcode BKP en handbak.

nieuwe tandempomp, 145.000 km (vorige eigenaar)

- bij 185.000 km Pomp in Tank kapot

- bij 190.000 km pomp verstuiver N01 vervangen

- bij 205.000 km pomp verstuiver N02 vervangen

- bij 210.000 km pomp verstuiver N03 en 4 vervangen + kabelboom

Storing stuurkolom gehad, melding heeft zich niet weer voorgedaan 20.000km verder.

 

21: savage BKP Motor 2006 2.0ltr Diesel 140.000KM Tandempomp vervangen & EGR Klep (garantie) recent bij 159.300KM Pompverstuiver Cylinder 1 vervangen, ook garantie.

 

22: Anton25 motor 2006; 2.0 TDI ca 181417 km pompverstuiver cilinder1 , 70% coulance op arbeid en materiaal, tuimelaaras bleek ook defect (popnagel welke olie insluit was eruit) vernieuwd, geen coulance, onvrede gemeld bij PON, goede pechhulp door dealer ( niet mijn vaste) ik weet niet wat mijn motor code is, of waar ik die vind

 

23: Jochem de Vries 2005 1.9 tdi comfortline

 

155000 brandstofpomp 70% coulance

165000 abs sensor

165000 handremschakelaar

165000 stuurkolom

185000 verstuiver

 

24: Eric 2008 1.9 TDI Variant Comfortline

 

134Km (!) Nieuwe Cylinderkop i.v.m. slecht aanslaan

50.000Km Waterpomp

55.000Km Warmtewisselaar

70.000Km Koppeling

78.000Km Nieuw onderblok + 1 nieuwe verstuiver i.v.m. zware motor schade (gat in de zuiger)

85.000Km Nieuwe Cylinderkop incl. 4 nieuwe verstuivers en Tandempomp i.v.m. stotteren en slecht remmen

 

Zit nu op 185.000Km en rij al 100.000Km storingsvrij!

 

25: grayson BKP 2006 variant higline 2.0L TDI

Op 154.000 km 2e verstuiver kapot. Wel coulance, geen service. Door eigen dealer laten repareren.

 

26: VW-peter 2007 1.9 TDI 77Kw Variant Comfortline

Tandempomp vervangen bij 70000Km. Pomp lekte waardoor olie in het brandstoffilter kwam.

Onder V-garantie vervangen , geen kosten aan verbonden dus.

 

27: TJB Motorcode BKP.

Bij 20.000 km complete kop vervangen (productiefout??).

Net iets voor de 140.000 km de pakking van de tandempomp vervangen.

Bij 158.000 kleppendeksel met carterontluchting vervangen (13-01-11)

 

28: My1stVW Motorcode BKP Passat Variant 2.0 Tdi okt 2005 (modeljaar 2006)

km 171251 : pompverstuiver cylinder 3, 50% coulance

km 175447: pompverstuiver cylinder 4, 50% coulance

 

29: bacado Passat 3 C Bouwjaar 2005-10 1.9 tdi motorcode BKC

km 210000 kabelboom vervangen

km 210000 pompverstuiver 4e cylinder vervangen (geen coulance)

 

30: Vw ex Passat 3C 11-2005 2.0TDI motorcode BKP.

 

177.760km Kleine beurt en DSG bak olie verv. Voor maar 486,-

179.718km Brandstofopvoerpomp 3C0 919 050 G 349,44

185.372km Homokineethoes binnenste, portierslot linksvoor en linksachter vervangen, remlicht derde vervangen, extra werk in en uitbouwen. Kassa 939,-

200.743km Pompverstuiver van de derde cilinder vervangen en de kabelset die in de olie ligt onder kleppendeksel. Alweer kassa 1083,58

206.417km R.a portier openbreken slot vervangen, ruitmechanisme, portiergreep vervangen, schakelaar ruitbediening. kassa 670,01

208.308km Multiriem is eraf gelopen en tussen de distibutieriem gekomen, cilinderkoprevisie, vermoedelijke kosten bij VW tussen de 3500,- en 4000,-

 

Op geen één rekening heb ik coulance gehad, vandaar Vw ex!!!

Ik ben tweede eigenaar en heb de auto met 168.000km gekocht misschien zijn er wel meer verstuivers vervangen, kan ik niet achterkomen want het betreft een Duitse import.

 

31. Johnny's vw

Brandstofopvoerpomp en tandempomp vandaag laten vervangen; opvoerpomp lag te brommen. olieaanslag op opvoerpomp en in brandstoffilter zat olie. 141.000KM, BMR van mei 2006. Verder heerlijke wagen.

 

32. dionverbocht

Tankpomp (zelf) vervangen bij ca 150000km (n.a.v. stilvallen en advies Martijnvo - nogmaals bedankt! - nu al paar 1000km geen last meer). Dit om te voorkomen dat ik problemen krijg met de tandempomp. Coulance n.v.t. omdat ik het zelf heb gedaan (kosten: ca 100 euro voor pomp en een uur werk).

1.9 TDI, 77kw, motorcode bxe, juli 2006.

 

33. ebouvriie

3c 2.0 tdi motorcode bkp bij 93.000 km kabelboom 4e cilinder bij 164000 1e verstuiver vervangen plus kabelboom

bij 168000 km gasklephuis. niets met coulance geregeld aangezien ik dit nniet wist en bij mijn eigen monteur voor onderhoud ga

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0
En jawel, vandaag op pad om mijn nieuwe winterbanden op te halen in het Oosten van het land.. Ping, motorstoring en op de A50 langs de kant beland.. ANWB erbij, die gaf al aan.. brandstofpomp in de tank of verstuiver.. pomp deed het nog..

Getakeld naar Tilburg.. Takelateur gaf ook aan dat als hij een VW te takelen had het meestal een Passat was. FF naar de dealer gebeld ivm de in dit topic vermelde 100% coulance.. Maandag terug bellen naar afther sales.. wisten zo van niets. Al geinformeerd; voor een losse verstuiver ben ik 270 euro kwijt..(niet via de stealer).

 

Ik had gehoopt dat deze problemen niet zouden komen maar helaas.. ook ik ben nu aan de beurt!!

Ik zal maandag posten hoe het zit met de coulance van Van Mossel te Tilburg

 

 

Dat is flink balen... :roll:

 

Bij de dealer kost een pompverstuiver toch al snel een paar honderd euro meer als de 270 die je nu hebt gevonden.

Gaf de dealer wel aan dat je recht hebt op enige coulance? 50 of 70 %?

Wat voor type motor heb je trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb problemen bij de koude start. Het lijkt net of dat hij niet goed voorgloeit en even op 3 cilinders loopt. Ik hoor ook een rammelend geluid ofdat er een uitlaatschotje los ligt. aan de bestuurderskant achterop het blok ong.Dit gaat na een paar minuten weg. Na een paar kilometer rijden en hij draait weer stationair dan slaat de motor over en lijkt af en toe op 3 cilinders te lopen. Dit ook niet continu. Ik vindt ook dat hij niet echt goed trekt voor een 125kw.

Het gaat om een Passat 3c 2.0ltr TDI 125kw DSG sportline met motorcode BMR 200.000km Bj 2006-06.Net gekocht. Soms ook onder het rijden stottert ie.

Het is in ieder geval niet continu. Het verbruik valt me ook erg tegen. In de stad en kleine buitenritten verbruikt ie 1ltr op 12km Moet ik ook gaan denken aan verstuivers/pompen en kabelbomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou, vanmorgen naar PON gebeld, zij gaven aan dat ik beste naar de service manager van mijn dealer kon bellen om het verhaal van de 250.000 km of 7 jaar voor te leggen. Zo gezegd zo gedaan.. Ik heb van Mossel in Tilburg gebeld en met de service manager gesproken (Karin Klijn). Zij wist het zo ook niet en zou het voor me uitzoeken.. Half uurtje later werd ik gebeld, er was idd een technischschrijven bekend en mijn auto viel hieronder (100% coulance). Ze heeft dit met het chassisnummer bekeken vertelde ze me. Maar of het verhaal van die km's of jaren dus waar is weet ik dus niet. Ik weet niet wat ze met het chassisnummer na kunnen kijken. Wat wel zeker is, is dat er een technischschrijven is waarbij 100% coulance gegeven wordt op de verstuiver problemathiek.

Inmiddels hebben ze mijn Passat opgehaald (DSG dus niet te slepen), die kosten moet ik wel betalen (140 euries).

En nu maar hopen dat het de verstuivers zijn..dat kon de ANWB niet met 100% zeggen..

 

Wordt vervolgd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ook ik heb een Passat met pompverstuivers en de bekende BKP motorcode.

 

Eind juli ging de eerste verstuiver kapot. Net een week voor mijn vakantie naar Kroatie...

Pompverstuiver is vervangen door Van den Udenhout in Den Bosch. Heb niet om coulance hoeven vragen, werd gewoon meteen door VD Udenhout aangeboden. Heb alleen de bekabeling naar de verstuivers hoeven te betalen(+/- 100 euro) , er werd nl. aangeraden deze voor de zekerheid ook te vervangen, nu de motor toch openlag.

Omdat ik dus een verre vakantierit voor de boeg had, toch maar even gevraagd of de andere verstuivers gecontroleerd zijn en 100% goed zijn. Dit werd mij bevestigd.

 

Medio augustus gingen wij weer terug huiswaarts via de Duitse Autobahn. Moter viel toen weer uit en de bekende meldingen werden weer zichtbaar in de cockpit. Nog vervelender was dat ik dus als de wiedeweerga naar de vluchstrook moest. Het overige verkeer had niet in de gaten dat ik geen motorvermogen meer had en dus "geforceerd" naar de vluchtstrook moest. Het scheelde een haartje, of een vrachtwagen had ons helemaal aan gort gereden omdat hij (kennelijk) niet in de gaten had dat ik motorproblemen had op de linkerbaan en naar de vluchtstrook moest.

We zijn vervolgens afgesleept en de lokale VW dealer heeft de pompverstuiver en de brandstofopvoerpomp snel (binnen 24 uur) vervangen. Heb gevraagd om coulance op de verstuiver en deze ook gekregen. Kortom netjes allemaal geregeld. Nou begrijp ik overigens hier op het forum dat de brandstofopvoerpomp waarschijnlijk kapot is gegaan agv de kappotte verstuiver... Dat had dan eigenlijk dus ook wel onder de coulance kunnen vallen (350 euri in het putje).

 

Nou is het natuurlijk wachten tot pompverstuiver 3 en 4 eraan gaan. Deze zullen dan naar ik aanneem netjes en geheel onder coulance worden vervangen.

Maar wat mij meer zorgen baart is dat ik weer in zo'n hachelijke situatie terecht kom. Heb dealer erop gewezen dat de verstuivers kennenlijk niet goed zijn (anders geen 100% coulance)en dat ik daardoor wel in levensbedreigende situatie kan komen. Men begrijpt het probleem, maar mag niets onder coulance doen zolang de verstuiver nog niet kapot is.....

Ik krijg de sterke indruk dat PON/Volkswagen vindt dat er eerst maar ongelukken moeten gebeuren, alvorens de verstuivers preventief worden vervangen. Niet te geloven, dat lijken wel "Toyota-taferelen", dat kan toch niet waar zijn?

 

Ik ga toch maar een brief naar Pon schrijven om de situatie nog een toe te lichten. Het kan toch niet zo zijn dat men haar VW rijders doelbewust in gevaar brengt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat een verhaal.. ik moet er niet aan denken met mijn kleine mannetje. Als je dit op de ring bij Eindhoven krijgt (net als mijn zwager met zijn E classe Mercedes) dan schijt je in je broek als je op de rechterstrook stil staat zonder vangrail en een muur van beton waar je niet op of over kunt. Ik snap niets van VW, ze hebben hun technische gebrek al erkend door de coulance toe te kennen, vervang dan idd in één keer alles. Ik vraag me af of we niet met een aantal man actie moeten ondernemen om wat sterker te staan. Als er wat gebeurd dan zijn ze wel aan te spreken vanwege het "mogelijkheids beginsel", maar ja dan is het dus al te laat..

 

Ik baal eigenlijk dat ik de Passat heb gekocht..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het is natuurlijk de bedoeling van dit topic om samen sterker te staan tegenover de Pon. Als je echt iets wilt bereiken moet je dan maar een rechtzaak aanspannen tegen de Pon. Dan kun je een vuist maken en alle verhalen van de gebruikers erbij pakken.

 

Hoe dit verder in zijn werk gaat weet ik niet, maar je moet toch een heel aantal kei harde bewijzen hebben om hard te maken dat er direct levensgevaarlijke situaties door het haperen van de verstuivers kunnen ontstaan. Ik denk dat dit als "pech onderweg" gezien wordt en er in principe niet direct levensgevaarlijke situaties door ontstaan... Dat er op de plek waar je stil komt te staan een slechte vluchtweg is, kan de Pon niks aan doen...

 

Hoe dan ook, ik begrijp je verhaal natuurlijk helemaal en ben het helemaal met je eens! Had het vanavond nog met AJV over dat ze de verstuivers van alle BKP blokken (of alle blokken waar Siemens verstuivers gemonteerd zijn) moeten vervangen. Dat zijn ze immers verplicht aangezien vw toch "Das Auto" is....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben het er helemaal mee eens.

Als we nu eens kunnen afspreken dat wij alle auto's van de leden van de club kunnen langsbrengen en wij gaan zelf meehelpen dan kunnen wij de verstuivers, de tandempomp, de handremknop, de stuurkolommodule en de brandstofpomp vervangen voor deugdelijke exemplaren.

Pon stelt de onderdelen ter beschikking, alsmede een mooie sleutel lokatie. Wij leveren als club de sleutelhulp en gaan dan hier weer vrolijk reclame maken voor DAS AUTO.

Regelen wij gelijk een poetser, een airco-specialist en een uitdeuker welke tegen vergoeding kunnen worden ingeschakeld.

Helemaal mooi als wij gelijk de filtertjes en de sappen kunnen verversen en de auto kunnen uitlezen op storingen.

 

Wij blij met onze betrouwbare autootje en PON blij met en tevreden rijders en forse reclame.

Deze reclame heeft volgens mij meer effect dan een duur spotje op TV.

Meneer Pon mag mij bellen Amersfoort-4567347

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag in de ochtend gebeld door Van Mossel (VW dealer Tilburg). Idd een kapote verstuiver.. ze gingen deze vervangen en de andere hebben ze doorgehaald of gespoeld. Ook is de kabelboom vervangen. Ik hoefde maar liefst 0 euro af te rekenen. Ik moest alleen wat betalen voor het vervoer op de autoambulance en het laden van mijn accu (had de alarmlichten aan laten staan denk ik).

 

Ik heb gevraagd naar de inhoud van het technisch schrijven. De coulance die geldt voor mijn auto: 7 jaar of 200.000 km. Deze is pas op 13 september 2011 ingegaan en dus niet in augustus. Ik mag dus erg van geluk spreken. Er werd aangegeven dat bovenstaande voor mijn auto gold.

bouwjaar 2006( juni) motor BKP. Deze is nooit bij deze dealer onderhouden geweest.

 

De rekening was 1028 incl. (ook incl 142 sleep kosten (incl btw).

De kleppendeksel is open geweest (ergens gelezen dat dit niet helemaal duidelijk was).

 

Ik ben blij met de geleverde service! Alleen jammer dat ik waarschijnlijk nog 3 maal terug moet..

Mijn Passat rijdt weer heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

had bij de laatste verstuiver met de dealer gebelt en die melde dat voornamelijk verstuiver 2 of 3 defect gaan zitten in het midden slijten het hardst/worden het heestst dus wat is de kans dat 1 of 4 defect gaat.

Bovendien zet men gereviseerde (te zien aan een x achter de artikelcode op je bon) die dus vast eerder defect zouden kunnen gaan dan nieuw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gereviseerde? Ik heb mailcontact gehad met een bedrijf dat hierin is gespecialiseerd (carrec technocenter), zij geven aan dat de pompverstuivers die in mijn Passat zitten niet te reviseren zijn.. maar ja , ze zeiden ook dat een verstuiver tussen de 400-700 euro zou kosten. Bij de VW dealer vragen ze er 305 euro ex voor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

OK, ik zal eens op de bon kijken..

 

Ik kreeg vandaag een mail van VW een follow-up mail.. Ik heb mijn mail retour hieronder weergegeven:

 

"Geachte dame, heer,

Naar aanleiding van uw mail het volgende:

 

Onlangs heb ik mijn personenauto, een Passat 3c variant, aangeboden ter reparatie van een defecte pompverstuiver. Dit werd met 100% coulance opgelost, hier ben ik natuurlijk uiterst tevreden over. Ook de communicatie over de eventuele kosten en dergelijke heb ik als uiterst positief ervaren.

 

Ik heb echter een punt van verbetering die ik u toch voor wil leggen. Het probleem met de pompverstuivers voor het model Passat waar ik in rijd is inmiddels landelijk bekend en gelukkig ook erkend door Volkswagen zelf. Door het toepassen van de coulance regeling komt u de klanten tegemoet, dit is helaas een repressieve aanpak. Ik zou zelf, als organisatie eerder streven naar een proactieve aanpak. Ik bedoel hiermee dat de pompverstuivers in één keer allemaal vervangen kunnen worden. Ik zou u enkele mailtjes of u zou zelf eens op het forum van http://www.vwpassat.nl kunnen kijken in wat voor levensgevaarlijke situaties uw klanten komen door dit gebrek. Ik zou er als organisatie niet aan moeten denken dat een klant letsel of nog erger op loopt door een bekend probleem. Van de andere kant snap ik dat je niet zomaar onderdelen kunt gaan vervangen voordat deze defect zijn geraakt. Het moge duidelijk zijn dat deze casus tot zo’n gevaarlijk situaties heeft geleid en nog kan leiden dat ik persoonlijk (en vele Passat rijders) van mening ben dat Volkswagen zijn verantwoordelijkheid hierin moet nemen.

 

Ik wil verder over de reparatie zelf nog kwijt dat ik de snelheid waarmee de reparatie is uitgevoerd zeer waardeer en het gewassen terug krijgen van mijn bolide de kers op de taart is..

 

Kortom , een tevreden klant, die uiterst tevreden zou zijn als Volkswagen het benoemde probleem wat proactiever aan zou pakken. Ik heb nu schrik om met mijn Passat samen met mijn gezin op pad te gaan. Ik denk niet dat dit de bedoeling is met “Das auto”.

 

Met vriendelijke groet,

 

Maarten van Besouw"

 

 

Hopen dat ze er wat mee doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even of topic:

Ik wil verder over de reparatie zelf nog kwijt dat ik de snelheid waarmee de reparatie is uitgevoerd zeer waardeer en het gewassen terug krijgen van mijn bolide de kers op de taart is..

Ik moet er niet aan denken dat ze bij de dealert mij auto gaan wassen. er ligt altijd een grote kaart in met het verzoek de auto NIET te wassen (zelfs als "bedrijfsbeleid" anders voorschrijft.

 

Verder wel mooi dat er nu eindelijk een goede regeling lijkt te zijn, als wordt hij dan nog niet pro-actief toegepast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet iemand voor welke motoren de coulance regeling geldt? Is het alleen voor de motoren met Siemens verstuivers of ook voor de Bosch? Heb zelf een BKP met Siemens verstuivers. Heb net de oliepomp moeten laten vervangen, balansas was versleten.

Zijn de problemen alleen bij de Passat of hebben andere modellen en ook de Seat en Skoda er last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden