Ga naar inhoud

  • 0

Openen/Sluiten ramen mbv sleutel


midiman

Vraag

Wellicht dat iemand dit weet;

 

Mijn vorige VauWee (Vento) had je de mogelijkheid de ramen te openen (en te sluiten) door de sleutel in de bestuurderdeur lang(er) in de open respectievelijjk sluiten-positie te houden.

 

Is dit ook mogelijk met de Passat 3BG (B5.5) Sedan uit 2004?

 

Dus ik bedoel echt met de sleutel in het slot van de bestuurder.

(en nog even niet de programmering met VDS voor het gebruik van de AB).

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Ik weet wel dat wanneer je een later ingebouwde cv hebt,

je door middel van een jumpertje verzetten wel de ramen open en dicht kan doen met je afstandsbediening,

mischien dat er ook zoiets bestaat met orginele set?

 

nee, origineel niet mogelijk, alleen d.m.v. vds-pro, oud dos tooltje wat nog werkt i.c.m. com poort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij mij gaan de ramen ook dicht d.m.v. de sleutel in het slot te steken en naar rechts te houden. Maar wie kan voor mij instellen dat dit ook met de AB kan omgeving kop Noord-Holland en ben ook regelmatig in Groningen.

 

Me too :mrgreen: (Ten minste omgeving Groningen) :angel:

Heb net ff geprobeerd of 't met mijn sleutel werkt en dat doet 't :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb in het verleden een ramen open/dicht met de AB/CV meeting gehouden in noord. Dit was trouwens tegelijkertijd met dergelijke meetings elders in het land. Bij genoeg animo kan dit nog wel eens plaatsvinden, ik weet nog niet of ik de 22ste november kan op de najaarsmeeting Noord, mocht dat wel het geval zijn dan neem ik m'n laptop mee voor diegene die er interesse in heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ik heb ook ff geprobeerd of het bij mij ook werkte. BG 2001 het enige wat werkt is dat ik met de sleutel de ramen kan openen. Maar ramen sluiten met de afstandbediening is er niet bij. Dus als ik het goed begrijp kan dit worden geactiveerd???

 

Ja, dat kan, echter alleen mbv vds-pro, geen vag-com.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik lees dit artikel en denk, jemig, wat zitten ze bij VW te slapen! Waarom is dit niet standaard gemaakt bij de comformodule's? Ik heb een 3B uit 2000 met alarm en de hele troep erop en als ik het alarm erop zet blijven de ramen gewoon open staan..... :blink: niet handig toch? Zal dadelijke eens proberen of ie het doet als je de ab langer ingedrukt houdt, anders toch eens polsen of er hier iemand met vds-pro in de gegend van Arnhem zit....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nog een kabel liggen die werkt met VDS-pro. Ergens moet ik nog het programma hebben ook (denk ik), maar ik heb het zelf van het net geplukt, is dus te vinden. Ik weet dat het héél eigenaardig was. Was een ISO van een CD, Cd gebrand : niets op te lezen! Maar dan moest je van de cd opstarten en alles werkte OK.

De handleiding voor het programmeren van de ruiten heb ik ook nog liggen....

Als er iemand zin heeft : Te koop voor 25€.

 

Let op: je moet een PC met een seriele poort hebben!

 

PS : Ik ben er bijna zeker van (niet helemaal) dat dezelfde kabel ook met vagcom (zonder canbus)werkt.

 

Grtz, dre.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo Allemaal,

 

Ik heb even gezocht maar niks gevonden.

Wie kan mij vertellen wat VDS-PRO is en waar te verkrijgen, want ook ik wil graag mijn ramen dicht laten gaan bij activeren alarm.

 

Aha door even door zoeken link gevonden om te downloaden maar zie nu dat je een siriele kabel nodig hebt.

Wie o Wie in de buurt van utrecht kan voor mij de instellingen wijzigen zodat de ramen sluiten bij gebruik AB? (ik heb namelijk niet zo'n kabel)

 

Alvast bedankt

 

Gr DImitri

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wie o Wie in de buurt van utrecht kan voor mij de instellingen wijzigen zodat de ramen sluiten bij gebruik AB? (ik heb namelijk niet zo'n kabel)

 

viewtopic.php?f=126&t=19056

 

Lijkt een goed antwoord van antonio... alleen werkt dit niet met een vagcom kabel.

 

De kabel die je nodig hebt is deze :

post-8019-1423824145,3411_thumb.jpg

 

Had ik al eens te koop gezet (wegens geen 3 Bg meer, en ook geen laptop met RS232 poort...). Bij interesse pm.

De settings voor diverse volkswagens heb ik ook...

 

Grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

is die meeting destijds ook nog door gegaan??

 

misschien dat er nu weer zoiets op touw gezet kan worden??

 

als er tenminste mensen zijn die tijd, zin en interesse hebben?

 

En uiteraard iemand met VDS-PRO.

 

 

ik wil ook wel zo naar iemand toe rijden (beetje in de buurt)

 

maar als er meer animo voor is.....?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Misschien kunnen we eens een VAG-com / VDS-PRO /oid meeting houden?

 

Om uitleg te geven over de betreffende programma's.

demo's, update's, uitwisselen ervaringen ed

 

Mensen die dan geen VAG-com oid hebben kunnen dan aanpassingen laten uitvoeren door de mensen die dit wel hebben. (en willen doen)

 

Eventueel mensen die dan nog iets willen verkopen/kopen met betrekking tot iets in deze electronische wereld kunnen dan ook hun slag slaan.

 

Idee?? :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden