Ga naar inhoud

  • 0

Openen/Sluiten ramen mbv sleutel


midiman

Vraag

Wellicht dat iemand dit weet;

 

Mijn vorige VauWee (Vento) had je de mogelijkheid de ramen te openen (en te sluiten) door de sleutel in de bestuurderdeur lang(er) in de open respectievelijjk sluiten-positie te houden.

 

Is dit ook mogelijk met de Passat 3BG (B5.5) Sedan uit 2004?

 

Dus ik bedoel echt met de sleutel in het slot van de bestuurder.

(en nog even niet de programmering met VDS voor het gebruik van de AB).

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 58
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij mij werkt het in ieder geval niet, vreemd genoeg.

 

 

Ben dus aangewezen op de stealer om het in te schakelen?

 

De reden dat ik dit vraag is omdat ik overweeg een zonnedak te nemen, en die kan dan via deze methodiek gesloten (en geopend) worden, vandaar.

 

Ik heb de kofferbak-methodiek geprobeerd, maar ook helaas.

 

 

Hmm, vreemd, heel vreemd.

Blijkbaar niet een standaard op alle 3BG's?

 

 

@Jee13;

Heb je toevallig elec. verstelbare stoelen?

 

En had je deze mogelijkheid al voordat de VDS modificatie voor ramen open/dicht via de AB programmeerde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

De reden dat ik dit vraag is omdat ik overweeg een zonnedak te nemen, en die kan dan via deze methodiek gesloten (en geopend) worden, vandaar.

 

@Jee13;

Heb je toevallig elec. verstelbare stoelen?

 

Ik heb een 3B met een origineel schuif / kanteldak.

Ik heb de comfortsluiting. (inmiddels via AB)

 

Bij het openen gaan alleen de 4 ramen open. Het dak dus niet. Ook niet als de schakelaar nog open gedraaid staat.

Maar als het dak open staat gaat het wel dicht, nadat de ramen gesloten zijn. Dus niet tegelijker tijd.

 

(Overigens heeft mijn auto ook electrisch verstelbare stoelen (zonder geheugen))

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bedankt voor de reacties, het wordt dus blijkbaar iets voor de stealer;

 

Ik wil dit kunnen openen en sluiten middels de sleutel (comfortsluiting) in orde hebben (via de achterklep, bestuurdersdeur) voordat ik op slotloze optiek overstap.

 

Heb wel wat draadjes gevonden op dit geweldige forum, maar toch helaas niet vooralsnog het antwoord.

 

Vreemd, raar maar waar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Laat even weten waar het nu precies aan lag, of het wel hoort te werken, wat de dealer vraaagt etc.

 

Ik heb nl hetzelfde. Op mijn Golf 3 van 1997 werkte dit wel (zelfs via de afstandbediening lang ingedrukt te houden) en op mijn Passat Variant van 2001 (comfortline) werkt het niet. Wil dit toch graag werkend hebben, want ik vergeet nog wel eens in de zomer mijn raam dichtte doen en dan is het bij het willen weglopen wel zo handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Openen en sluiten via de afstandsbediening is mogelijk als je origineel VW sleutel hebt.

Mocht dit niet werken, dan kan via vds-pro je comfortmodule ingesteld worden.

 

Bij schuifdak kan alleen sluiten via afstandsbediening geactiveerd worden, het schuifdak sluit dan nadat alle ramen dicht zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Openen en sluiten via de afstandsbediening is mogelijk als je origineel VW sleutel hebt.

Mocht dit niet werken, dan kan via vds-pro je comfortmodule ingesteld worden.

 

Bij schuifdak kan alleen sluiten via afstandsbediening geactiveerd worden, het schuifdak sluit dan nadat alle ramen dicht zijn.

 

Hey Jasper,

 

Ik ben in het bezit van een passat 99' highline met ab, en heb geen schuifdak.

Het zou wel mogelijk zijn neem ik aan, beschik jij toevallig ook over de nodige apparatuur en kennis? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden