Ga naar inhoud
  • 0

En wie zet de winterbanden weer terug na dit weekend?


oele

Vraag

Ik zag de laatste tijd wat berichten over het terug plaatsen van de zomersetjes. Als ik zo eens naar buiten kijk vraag ik me toch af of er iemand is die ietwat spijt heeft hiervan.

Moet wel vermelden dat ook ik na deze zachte winter nu al op zomerbanden had gereden, als ik ze had. Moet nog setje aanschaffen.

 

Gr Edwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Mijn stalen winterschoenen zitten er ook nog onder..

Was ook van plan mijn nieuwe velgen afgelopen weekend eronder te zetten,

maar wat ben ik blij dat ik deze nog droog in de garage (bij de heb laten liggen...

Hopelijk a.s. weekend even terug rijden en dan laten monteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ze er vanmorgen weer onder gezet. Dat deels te maken met de vele sneeuw welke hier lag en anderzijds met de staat van mijn huidige zomerbanden. Die hebben ongeveer 2 1/2 mm profiel en dat is gewoonweg veels te weinig. Met name als je 235/40/R18 hebt ga je alle kanten op met dit weer. Ook nog achterwiel aangedreven en dan is het helemaal feest!!

Dus deze week ff naar de Vredesstein een setje nieuwe sloffen halen en dan gaan die er half april of zo wel weer onder. Staat toch wel veel dikker met die 18" Lorinser velgen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Laat de zomer wielen er lekker onder liggen. Ik rij doordeweeks toch alleen met de sprinter van het werk en daar hebben we het hele jaar winterbanden onder.

Niet alleen voor de sneeuw maar ook voor de modder en dat kom je nogal eens tegen als je over het pad naar een windturbine probeert te komen.

 

En in nederland kan het maar zo dat we volgende week met zijn allen op het strand liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb vorige week mijn zomerbanden er onder gedaan. heb vandaag nergens last van gehad. Hier in de straat was t ff glad, maar dan is mijn motor nog koud dus doe ik rustig aan.

Op de snelweg kon ik gewoon gassen en eff alle sneeuw eraf laten blazen door de rijwind ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had vorige week de winteroutfit verwisseld met de zomeroutfit. en heb er wel spijt van. vooral na vanmorgen, want het was hier en onderweg een drama.

volgens pyt blijft het de komende dagen droog, dus plaats ik ze niet terug. als er wel weer sneeuw werd verwacht had ik ze mss nog omgewisseld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden