Ga naar inhoud

blaauwwiekel

Members+
  • Aantal items

    6883
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

blaauwwiekel won de laatste dag op januari 16 2017

blaauwwiekel had de meest gelikete inhoud!

6 Volgers

Over blaauwwiekel

  • Verjaardag 14-08-1983

Profile Information

  • Geslacht
    Not Telling
  • Plaats
    Grootegast,
  • Naam
    Sietze

Overige

  • Vagcom
    0654761644

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

blaauwwiekel's Achievements

242

Community reputatie

  1. Ik heb steeds een lampje. Nokkenas positie sensor. Is gister nieuwe geplaatst. Was even goed. En vandaag was die er weer. Bij bestellen zeggen ze 2 nodig. Maar hoe dan? Waar zit de tweede. Kan nml zijn dat die dus stuk. Ipv degene voorin blok achter db kap. Inmiddels Flush gehad. Nieuwe carter Nieuwe oliepomp Alles is frisjes. Ben der wel klaar mee eigenlijk. Moet ook maar keer goed zijn.
  2. Tijdens lopen niet, maargoed. Morgen ander dynamo erop. En proberen we dan weer, ik vermoed dat er gewoon verkeerde op hangt.
  3. Probleem met dynamo toestand type 4 golfje, 74 kw 101pk De auto stond geruime tijd stil, en in die periode moest er een klant geholpen worden uit frankrijk. Die had een touran, met gelijke soort motor, en had dynamo stuk. Die heeft de dynamo van deze golf gekregen. Nu is er op de sloop een ander gehaald, met andere stekker. Van een niet pompe duse. Zit er verschil in verder? Ze hebben stekker erbij gekregen, en die omgesoldeerd, ik weet hele verhaal niet precies, maar de dynamo laad niet meer. Ze hebben er in totaal 3 opgezet, oud type motoren en nog altijd geen stroom? Wat is er anders, wat is mogelijk het probleem. Kabelboom verder moet helemaal in orde zijn. Niks mis mee. Verder vroeg ik me af, of er verschil zit in een pd dynamo, of een pomp tdi.
  4. Tis jaren later, maar voor wie google gebruikt, de stap naar v5 of v6 is simpel, v6 doet iets minder benzine zuipen, en heeft db riem.. voorzijde motor, de v5 is ket, achterzijde, dus dat is vind ik een heel groot punt, ket is niet alles bij een v5, als je ernaar kijkt, heb al eens q laten vervangen, das een dure. Riem is goedkoper. En vind de combi v5 met tt5 bak, automaat dus een extreem lui ding, met kickdown wat het tot zuipert maakt. Doe dan een v5 hand, dan valt het al mee. V6/v5 hand is lekker rijden, koppel van ongeblazen diesel. Koppeling staionair gaan laten en rijden. Maar koos liever voor de v6.
  5. Guh dus dat is de reden waarom iedereen er toch bij weg blijft.
  6. Zal die al bezig zijn?
  7. Bij mij inmiddels de 2 nokkenas positie vervangen, en de krukas sensor, die schijnen zo samen te werken dat als de krukas stuk is, geeft ie in computer aan dat nokkenas positie is. Dus shit happens, maar aangezien mijn storing er is nog. Dan maar overwegen de ket te vervangen. Ding is niet een mooie nieuwe passat, maar verder een goed lopende auto, automaat met 2 ton op de klok voelt ook goed. Nieuwe filters en olie vervangen, en ook van automaat. Thermostaat huis was lek, die is ook vervangen. Verder hik ik nu even tegen de ket aan.
  8. Nu na wat meuk te hebben gehad, had ik een v5 gevonden, met storing maar geen raar geluid. Enkel is er toch sprake van ket wissel. Alle acties mbt storing, nokkenas positie 2x en krukas sensoren zijn vervangen, maar storing komt gelijk terug. Nou ja gelijk, motor word gestart en is goed, loopt uur en niks loos, zodra die afkoelt is de storing terug. Dus ketting. Kan niet anders, enkel past ons financieel niet, maar gaat waarschijnlijk wel gebeuren. Ding moet goed. Bedragen wat jij spreekt is niet te filmen. Kan zeker goedkoper, maargoed bedenk goed. Als de aurto goed is, en je er gelukkig mee bent, en een duizend euro kwijt bent aan onderhoud van de ket. Dan is de auto nog waard, of niet. Een verkoop met rattelend v5je is zeer slecht te doen.
  9. Ik zat ook met een dood starter, zaterdag, einde dag, zondag pasen, maandag ook. Denk meot wat, maatje had nog een pomp en relais van bora v5 Die relais heeft het gered hier, nu probleem loos. Ben met nokkenas positie sensoren in de maag, denk dat ze die maar vervangen met paar week. Of ket moet worden bezien, maar ben der wijs mee, en misschien moet ie maar gewoon klaar. Apk, vanaf gisteren ook niet meer twijfels, rolde er ook zo door.
  10. En weer geen vervolg?? Beetje jammer weer.
  11. Machtig, ik heb een 3b, en wil ook wifi, gaan we doen. Pffr, wifi in de auto? ene moment willen ze graag je telefoon uit in de auto, en dan beginnen ze met een mobiel netwerk in de auto. Gekke wereld, ik betaal paar euro meer per maand en heb zelfs wifi in schijt hokje op de bouw.
  12. Waarschijnlijk ga je door de wasstraat, en knal je programma 12,50 erover, met lekker hotwax, minste werk en auto schoon. die wax ligt er dik op, en dan krijg je die strepen, zodra je de was straat gelijk bezoekt, die wax na drogen met een droge doek, of zeem. Dan is probleem ook weg, waarschijnlijk, maak eerst je raam idd eens goed schoon met ontvetter. en dan de wasstraat wax drogen.
  13. Steden mijden, kut mongolen die dat allemaal bedenken, en als iedereen dat nu eens deed, was de stad knap rustig, en ging de middenstand wel steigeren. Werd de wet wel weer aangepast. Maar nee iedereen koopt een schonere auto. allemaal aso's. als ik mijn asbakje leeg op carpool plekje ben ik aso, doe dit dus ook niet. Maar iedereen die kiest voor roetfilters vind dit schijnbaar normaal, die doen tijden genereren niks anders, enkel dan op de snelweg, en met mooi droog weer, heb je gelukkig geen fijnstof als er 100 auto overheen volgen. Bullshitt allemaal. Schonere wereld word het niet, vooral dat elec rijden, die dat bedacht heeft, energie centrales stoken om het leven om maar te voldoen, afval van die accus is geen chemie, en noem maar op. Mooie dikke v8 chevrolet kopen, open pijp, brandstofpomp vol open, roetstop eruit.en op moment van controlle punt gas geven, dan zien ze je niet.
  14. Is er nog iemand die dit heeft liggen. Of te bestellen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden