Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst (aangepast)

Tot m'n grote schrik trof ik dit aan op m'n werk plek,dit Is toch niet normaal een nette r line af laden tot z'n strot. Ik zeg niet normaal.

post-23587-0-25851800-1487064910_thumb.jpg

aangepast door Passat Rdi
Geplaatst

Moet kunnen

Kan nog meer bij, moet je mijn Passat zien als ik op vakantie ga. Mijn vrouw en twee dochters nemen voor 2 maand mee terwijl we 2 weken weg gaan????

Geplaatst

Ik had er alleen wel wat dekens tussen gelegd dat de zijkanten niet beschadigen als de planken gaan schuiven. Verder zie ik het probleem niet zo. :)

Geplaatst

tsjaa...dat is thuis ook altijd zo'n discussie punt,

ik zeg het is een auto die je netjes moet houden,

en zij vind het een gebruiksvoorwerp.

Dus ik rijd de Passat, en zij de Fiesta...hoppa

Geplaatst

Moet kunnen

Kan nog meer bij, moet je mijn Passat zien als ik op vakantie ga. Mijn vrouw en twee dochters nemen voor 2 maand mee terwijl we 2 weken weg gaan

Ik ben er mee gestopt, ik rij gewoon twee keer als we met vakantie gaan  :mrgreen:

Geplaatst

He het is een auto hoor, dat wij hier met zn allen zo gek zijn heeft de wereld geen boodschap aan hoor.

Geplaatst

He het is een auto hoor, dat wij hier met zn allen zo gek zijn heeft de wereld geen boodschap aan hoor.

Mm daar heb je wel gelijk jan. Maar toch vind ik het zonde????

Geplaatst

zo is was mijn wagen op terug weg. De oudste dochter was al met de boot terug gegaan (vanaf Terschelling) Dus kon de rolhoes dicht.

post-12164-0-04568600-1487094951_thumb.jpg

Geplaatst

Waar z'n variant voor gemaakt is. Afladen dat ding!

Ik trap nog eerder de koffer en achterbank van die Merkedes vol.

Dan 1 stukkie gereedschap achter in me 8.

Moet er echt wat in (hond) dan zijl en deken eerst.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Heb wel eens met 2 skiboxen op de golf 4 gereden naar Frankrijk op wintersport. 4 volwassenen incl uitrusting was teveel voor 1 box en laadruimte van de golf. Dan is een 1.9tdi met 90 pk niet erg ruim bemeten.

Geplaatst

@@gti-mkv 

http://www.autoweek.nl/auto/84860/volkswagen-passat-variant-16-tdi-120pk-bluemotion

Even op autoweek gekeken naar gemiddeld lease passat ( zal onderling niet veel verschil in zitten) die mag 100kg dak belasting hebben. 

Even gekeken wat een beetje serieuze bagagebox van Thule weegt: 22,5 kg. Max te beladen tot 75kg. 

http://www.hifidump.nl/thule-motion-xt-i-xxl-black-glossy-dakkoffer-2017.html

Bij de passat dus makkelijk te monteren. 

Geplaatst

Tja waarvoor anders een variant.

Wat afschermen tegen beschadiging prima maar zo verontwaardig doen is wat overdreven. Mijn mening.

dit dus,

je zou 'n keer moeten weten wat de mijne soms moet torsen. Het is 'n werkpaard haha :mrgreen:

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden