gti-mkv Geplaatst 15 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 15 februari, 2017 @@gti-mkv Bij de passat dus makkelijk te monteren. thanks! dus ga ik er maar zon 2.35m box op hangen, lijkt wel of ie elk jaar kleiner wordt Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
nick0016 Geplaatst 15 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 15 februari, 2017 Zal wel een hele vlam over mij heen krijgen Maar wat is er mis mee? Ik doe niks anders, heb ook geen keus als de Passie je enige auto is . Wel doe ik van binnen eerst een zeil oid leggen om alles netjes te beschermen want dat vind ik wel zonde. Het moet wel een mooie "gebruiksvoorwerp" blijven 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 15 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 15 februari, 2017 Same here Andreas... heb in t najaar nog hele reeks planten voor beukenhaag vervoerd. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Fappie Geplaatst 15 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 15 februari, 2017 Misdadigers zijn jullie Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dreke Geplaatst 17 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2017 Hoe grote box mag eigenlijk op zo'n Passat Ik heb een box van Belgisch fabrikaat. D-box : 740 liter, 220 cm lang, 100 cm breed, 40cm hoog... Een heel dak van een variant gevuld. En mooi gestroomlijnd ook nog. grtz, dre 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 17 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 17 februari, 2017 Misdadigers zijn jullie Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gti-mkv Geplaatst 18 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2017 Ik heb een box van Belgisch fabrikaat. D-box : 740 liter, 220 cm lang, 100 cm breed, 40cm hoog... Een heel dak van een variant gevuld. En mooi gestroomlijnd ook nog. grtz, dre Da's wel lekker maatje, niet zo duur ook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tarabass Geplaatst 18 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2017 Uh, €1200,- voor een skibox? Dan het afdekzeiltje maar niet dicht 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Johan.h Geplaatst 18 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2017 heb er 1 van 540 liter tijdens de vakantie erop liggen en heb hem met 3 kids echt nodig. Aangezien de auto binnenkort gedeeltelijk gespoten wordt gaat deze ook meegespoten worden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Herb17 Geplaatst 18 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2017 Tot m'n grote schrik trof ik dit aan op m'n werk plek,dit Is toch niet normaal een nette r line af laden tot z'n strot. Ik zeg niet normaal. Waarschijnlijk gevalletje 'is toch maar een lease auto' Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 18 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2017 ik heb 'n trekhaak, in geval van nood 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eerse032 Geplaatst 18 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2017 ik heb 'n trekhaak, in geval van nood +1 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
eerse032 Geplaatst 18 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2017 o ja,........ en hulpveren! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 18 februari, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 18 februari, 2017 o ja,........ en hulpveren! ook dat +1 en 'n verhoogde ophanging! 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Micky Geplaatst 19 maart, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 19 maart, 2017 Hoe grote box mag eigenlijk op zo'n PassatSowieso de grootste die er leverbaar is, ik kan hem van beide kanten vullen Verzonden vanaf mijn iPhone 7 met Tapatalk 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nick-vw Geplaatst 20 maart, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2017 Ik heb laatst mijn V6 tijdelijk een stukje verlaagd Maar daarna ook weer moeten verhogen helaas haha 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Worfje Geplaatst 20 maart, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2017 Auw. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Micky Geplaatst 20 maart, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 20 maart, 2017 hangt hij nou een beetje door in het midden Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 21 maart, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 21 maart, 2017 Goed bezig @@Nick-vw. Moet zo'n station makkelijk kunnen houden en bovendien, het paszat!???????? 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dommel1975 Geplaatst 5 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 5 april, 2017 Waar zal deze naar op weg zijn? 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hcaluwe Geplaatst 5 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 5 april, 2017 Denk naar het Oostblok ???? 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tikra Geplaatst 22 april, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 22 april, 2017 (aangepast) Nou ja wij rijden regelmatig met de 900 Thule tot de nok vol (75 kilo), 2 fietsen achterop en 2 volwassene en tot 3 kinderen. Heerlijk bij de juiste snelheid de CC in en cruisen -> maar (!) wij zijn wel blij dat wij het Bilstein set eronder hebben ..... 23 april, 2017 aangepast door Tikra 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
zwerfkei Geplaatst 1 mei, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 mei, 2017 (aangepast) Tot m'n grote schrik trof ik dit aan op m'n werk plek,dit Is toch niet normaal een nette r line af laden tot z'n strot. Ik zeg niet normaal. nou dat gaat prima hoor in een Passat. Echte werkpaarden. Ik doe regelmatig zulke dingen. 700kg aan stoeptegels op de achterbank. Geen punt. Wel voorzichtig over de drempels. Heerlijk zo'n auto. Edit: mocht iemand een Passat Pickup weten, dan teken ik ervoor. 1 juni, 2017 aangepast door zwerfkei 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gti-mkv Geplaatst 28 juni, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2017 Sowieso de grootste die er leverbaar is, ik kan hem van beide kanten vullen Verzonden vanaf mijn iPhone 7 met Tapatalk Welk type box is dat van Thule, heb er een gekregen en die lijkt er erg op, ook van twee kanten te vullen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gti-mkv Geplaatst 1 juli, 2017 Rapporteer Share Geplaatst 1 juli, 2017 (aangepast) Deze is het nu geworden maar nog onbeladen, post wel fotootje als ik 14e ga rijden Box moet wel ver naar voren wil kofferklep nog open kunnen 1 juli, 2017 aangepast door gti-mkv 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten