Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 muziek iphone afspelen lukt niet


R36

Vraag

Ik heb in mijn R36 een RNS510 zitten en nu wil ik de muziek op mijn iphone afspelen via bluetooth. Ik hoor dan echter alleen geluid uit de Rechtervoorspeaker. Dasrna heb ik het geprobeerd via de AUX aansluiting in de middenarmsteun maar dan hoor ik helemaal niets, behalve gekraak als ik de stekker iets beweeg in de aansluiting. Ik wil dit graag aan de praat krijgen omdat ik met de wagen op vakantie ga. Iemand idee waarom het niet lukt? Ik had veel muziek op de hdd staan maar de update systeem is dit er vanaf gewist en heb geen zin het er weer op te zetten.
Andere radio als alternatief? Dan wel met Wifi en 3/4G mogelijkheid?

aangepast door R36
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

speelt je USB aansluiting via MDI wel af? Als dat niet het geval is zou ik eerst de aansluitingen van de MDI en de kabel die in de radio gaat controleren.

De bediening op de radio van de iPod via MDI is wel goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welke telefoonmodule heb je en is deze later erin gezet? Is de bekabeling daarvan wel goed? Ik had hier begrepen dat niet altijd alle draden voor stereo BT weergave aanwezig zijn. Dat zou jouw probleem kunnen verklaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik zou de Bluetooth audio laten zoals het is. Geluidskwaliteit is minder dan afspelen vanaf de MP3. (Bluetooth doet aan extra data compressie, tenkoste van geluidskwaliteit)

HDD opnieuw vullen met muziek heb toen ik mijn nieuwe auto kocht ook niet meer gedaan. Heb een 64GD SD-kaartje gekocht, en daar staat al mijn muziek op, de RNS510 speelt gewoon rechtstreeks vanaf SD kaart, eens om de zoveel tijd haal ik het kaartje eruit, en vul ik hem thuis weer aan met nieuwe Hitzones ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wat ik ook een nadeel vind als de telefoon gekoppelt is via BT en de muziek streaming staat aan, krijg je geen geluid meer bij smsjes en email ed.

Tenzij je ook op dat moment muziek via jouw telefoon aan het luisteren bent.

Heb je gewoon de radio aan, dan hoor je dus niets.

Heb het daarom ook uit staan, als ik muziek van mijn telefoon wil luisteren, klik ik m wel aan de Media in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

speelt je USB aansluiting via MDI wel af? Als dat niet het geval is zou ik eerst de aansluitingen van de MDI en de kabel die in de radio gaat controleren.

De bediening op de radio van de iPod via MDI is wel goed?

 

Alle, ik kan geen USB aansluiting vinden.

 

Ik heb deze RNS:

Address 56: Radio (J0506)       Labels: 1T0-035-680.clb
   Part No SW: 1T0 035 680 L    HW: 1T0 035 680 B
   Component: RNS-MID       H03 5238  
   Revision: AB001001    Serial number: VW
   Coding: 06050000010000A00000
   Shop #: WSC 00432 211 87839
   VCID: 3777C6AE866432999FA-8062
 
   Subsystem 1 - Part No: 1T0 919 859 B
   Component: EU West V11  8117
aangepast door R36
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welke telefoonmodule heb je en is deze later erin gezet? Is de bekabeling daarvan wel goed? Ik had hier begrepen dat niet altijd alle draden voor stereo BT weergave aanwezig zijn. Dat zou jouw probleem kunnen verklaren.

Erwin, de module is er later ingezet omdat de originele niet met mijn iphone werkte. Dit is wat ik nu heb:

Address 77: Telephone (J412)       Labels: 3C8-035-730-A.clb

   Part No SW: 3C8 035 730 A    HW: 3C8 035 730 A
   Component: Telefon       007 0078  
   Revision: --------    Serial number: 
   Coding: 020000000100000000000100
   Shop #: WSC 12345 123 12345
   ASAM Dataset: EV_UHVPremi A01005
   ROD: EV_UHVPremi_SE36.rod
   VCID: 214308F630E05C2941E-8074
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Raar, ik heb een aaifoon 6 plus en werkt perfect icm Rns 510 zowel streamen als aux. Heeft het voorheen het wel gedaan? Ik zou toch even alle kabels checken of het allemaal wel lekker zit ;)

Ik hen een nummer 5, en ik heb het nog nooit eerder uitgeprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Mich76 Even een off topic vraagje, hoe maak de link achter ( zoiets bedoeld ) en ( hier ). normaal zie je de hele link. Hoe werkt dat?

 

Jan

 

 

Jan,

dan gebruik je de url tags als volgt:

 

de tekst die je wilt laten zien[/url ]   (en dan even de spaties uit de tags halen). <link> is het internet adres uit je adresbalk van je browser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zojuist deze: 3C8035730E telefoonmodule gekocht. Nu enkele dagen wachten. Dan moet het ding nog geplaatst worden en meteen laten kijken of alle bekabeling wel klopt. Origineel had ik namelijk deze 3C8 035 730 telefoonmodule met nog steeds deze Part No SW: 1T0 035 680 L HW: 1T0 035 680 B RNS510.

Nu nog een dual sim rsap telefoon aanschaffen zodat ik in het buitenland een lokaal kaartje erin kan stoppen.

aangepast door R36
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de rsap app gekocht voor voor android voor mijn S4 mini, werkt zoals het moet. Kan nu zowel in gewone BT modus werken (gewone handsfree) of in rsap modus dan in full premium incl sms weergaven en sms opmaken met de rns510

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zonder de rsap app kan ik wel handsfree gaan maar de bt gaat niet in full premium mode. Wanneer ik al over rsap app verbind dan kan ik wel full premium gaan en komt de sms toets erbij op de rns

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden