Ga naar inhoud
  • 0

RNS510 muziek iphone afspelen lukt niet


R36

Vraag

Ik heb in mijn R36 een RNS510 zitten en nu wil ik de muziek op mijn iphone afspelen via bluetooth. Ik hoor dan echter alleen geluid uit de Rechtervoorspeaker. Dasrna heb ik het geprobeerd via de AUX aansluiting in de middenarmsteun maar dan hoor ik helemaal niets, behalve gekraak als ik de stekker iets beweeg in de aansluiting. Ik wil dit graag aan de praat krijgen omdat ik met de wagen op vakantie ga. Iemand idee waarom het niet lukt? Ik had veel muziek op de hdd staan maar de update systeem is dit er vanaf gewist en heb geen zin het er weer op te zetten.
Andere radio als alternatief? Dan wel met Wifi en 3/4G mogelijkheid?

aangepast door R36
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Zonder de rsap app kan ik wel handsfree gaan maar de bt gaat niet in full premium mode. Wanneer ik al over rsap app verbind dan kan ik wel full premium gaan en komt de sms toets erbij op de rns

Welke app had jij daar ook al weer voor gebruikt Peter.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik overweeg om mijn RNS510 te vervangen door de allernieuwste versie. Kan iemand mij zeggen of dat zo maar mogelijk is in mijn Passat? Is de navilock nog een probleem om de RNS te vervangen? In een ander topic op dit forum kwam ik de naam tegen van dit bedrijf http://www.romiautomotive.nl. Iemand hier ervaringen mee?

aangepast door R36
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De RNS kan je vervangen zonder enig probleem mits de gateway het aan kan i.v.m. accu leeg loop , maar als je er al een heb waarom update je hem dan niet. Houd er rekening mee dat een  tweedehandse gestolen KAN wezen.

 

grt Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik overweeg om mijn RNS510 te vervangen door de allernieuwste versie. Kan iemand mij zeggen of dat zo maar mogelijk is in mijn Passat? Is de navilock nog een probleem om de RNS te vervangen? In een ander topic op dit forum kwam ik de naam tegen van dit bedrijf http://www.romiautomotive.nl. Iemand hier ervaringen mee?

Ids hier heeft wel een paar rns'en in de verkoop staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De nieuwe versie heeft alleen DAB+ en een flashdrive, heb je dat echt nodig?

 

Nee DAB niet maar de flashdrive leek mij wel handig en het systeem zou vele malen sneller werken. Dus ik laat deze er maar inzitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nogmaals alle tips van jullie doorgelezen en op andere sites. Mijn wagen is van voor 2010 dus ik ga er vanuit dat ik maar een kabel heb lopen ipv de twee. Die moet ik dus laten trekken als ik muziek via BT wil luisteren.

Kom nu ook achter een volgend probleem: Ik heb de nieuwe module besteld omdat ik Wifi in de wagen wilde hebben. Bij nadere bestudering werkt de Wifi alleen bij rSap! En dat zit dan weer niet op een iphone en Jailbreaken van mijn toestel krijg ik ook niet voor elkaar helaas. En ik moet dan een extra antenne hebben. Hoe kom ik erachter of die bij mij erin zit?

Toch maar een simpel rSap toestel erbij aanschaffen, dual sim met rSap is vrijwel onmogelijk zo te lezen.

Op internet kom ik adapterkabels tegen van iphone naar AUX in, zijn die zo in een RNS510 met navilock te steken? Zit er iemand die verstand heeft van deze zaken in de buurt van Zutphen? Of beter naar Vagtechniek rijden?

aangepast door R36
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even de kap die op de dakhemel geklikt zit thv de achterklep scharnieren even losmaken.

Dan kan de hemel wat zakken en zie je de aansluitingen van de antennevoet,

Blauwe fakra stekker is van de gps, als er nog een paarse aan zit is deze voor de telefoon.

 

Rsap lukt niet met een Iphone

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kom nu ook achter een volgend probleem: Ik heb de nieuwe module besteld omdat ik Wifi in de wagen wilde hebben. Bij nadere bestudering werkt de Wifi alleen bij rSap! En dat zit dan weer niet op een iphone en Jailbreaken van mijn toestel krijg ik ook niet voor elkaar helaas. En ik moet dan een extra antenne hebben. Hoe kom ik erachter of die bij mij erin zit?

Toch maar een simpel rSap toestel erbij aanschaffen, dual sim met rSap is vrijwel onmogelijk zo te lezen.

 

Dual Sim met RSAP zal zowieso niet lukken, je telefoonmodule kan maar met 1 sim overweg. Mocht je dus een telefoon gevonden hebben dat RSAP doet en 2 simkaarten heeft, kun je er nog steeds maar 1 gebruiken. Wel kun je relatief eenvoudig van telefoon switchen via de MFD, in dat geval zul je dus een 2e telefoon moeten hebben met je buitenland sim.

Een ander idee zou kunnen zijn, een goedkoop RSAP compatible telefoon te nemen (bijv. een oudere 2e handse Galaxy S3) en daar een duo-sim voor bestellen, dat is een 2e sim-kaart met hetzelfde nummer/abonnement.

Maar al met al, het blijft een gedoe. Ik denk dat je gewoon het beste af bent met een

.

Of toch maar een jailbreak, en RSAP op je iPhone aktiveren. Jailbreaken is doorgaans relatief simpel te doen, en anders zijn er ontelbare GSM winkeltjes die dat voor je kunnen uitvoeren.

 

Versies met SSD zijn echt een stuk sneller. DAB+ is optioneel, hebben ze niet allemaal.

 

Ligt dit specifiek aan de SSD, of is de hele radio omheen van zichzelf al sneller ? De RNS510 HDD vervangen door een SSD is namelijk goed te doen. (half 2.5" model met een PATA->SATA convertor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb nog oude Nokia 6303i en Samsung Galaxy S5 gevonden. Dual sim gehaald, morgen maar eens testen welke van de twee wel internetvin de auto geeft. Ook met de nieuwe module lukt het met iphone niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Van de Nokia durf ik het niet te zeggen, maar een Galaxy S5 werkt perfect met RSAP (zonder app), in Full Premium, auto krijgt 3G en levert WiFi weer terug aan je telefoon(s) en evt. tablets van medepassagiers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

3C8035730E nu in de wagen. Ik zie dat er naast de stekker achter een klepje een micronusb aansluiting zit. Iemand een idee waarvoor? Kun je daar een kaartreader op aansluiten? Ik lees nl op internet dat je met dousim kunt werken of met rsap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

5G0 051 473: met deze module wordt het een stuk makkelijker, op passatforum.com en motortalk.de zijn er al goede ervaringen mee. meteen af van gezeur van niet rsap toestellen. Ids maar eens vragen of hij dit wil inbouwen naast de telefoonmodule onder de stoel.

http://www.motor-talk.de/forum/mobiltelefonvorbereitung-premium-mit-sim-kartenschacht-t4748827.html?page=1

aangepast door R36
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden