Ga naar inhoud

Wie denkt aan een nieuwe auto?


peedeepee

Aanbevolen berichten

Na een aantal van jullie gesproken te hebben heb ik gemerkt dat iedereen echt tevreden is met zijn Passat. Ik niet minder, ben er zelfs dolblij mee. Maar wat ik me afvraag:

Is er nog een leven na de Passat, ik bedoel: speelt iemand met de gedachte om een andere wagen binnen nu en 2 jaar te kopen? Of rijden jullie hem 'op' (voor zover dit mogelijk zou zijn ;-) )

 

Ik zal aftrappen: met een jaar of 2 zie ik wellicht een 3C verschijnen... afhankelijk van de financien tegen die tijd natuurlijk.

 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik rijdt meestal 3 a 4 jaar in dezelfde auto.

In september heb ik er 2 jaar op zitten, dus over een jaar of 2 zal ik wel een andere kopen.

 

Dat wordt zo goed als zeker een Audi A4 3.0 TDI quattro. Het wordt zeker géén VW Passat 3C. Een BMW 330d zou ook nog kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem nog maar een jaar, dus het duurt nog wel ff. Maar op het 'lijstje' staat tot nu toe (Ben er nog lang niet uit wat het gaat worden, dus vandaar de wat ruime keuze):

- Volkswagen Passat 3BG (W8 of 2.5 TDI 180 pk)

- Audi A4 quattro (8E) (1.8T 190pk, 3.0 V6, 2.5 TDI 180)

- BMW 3-serie (E46) (325i, 330i, 330d)

- Volvo S60 (2.5 T, T5, D5)

 

of ik ga voor wat kleiners,

- Volkswagen Golf IV/V

- Audi A3/S3

 

Op zeker iets met redelijk wat vermogen. :D Benzine of diesel moet ik ook nog ff zien Voorkeur gaat uit naar een A4 quattro of S60, hangt er ook vanaf wat ik op het moment van zoeken tegen kom.

 

Huidige auto bevalt uitstekend, maar of ik bij VW Passat blijf weet ik nog niet, 3BG vind ik eigenlijk alleen mooi in Highline trim (dus met de chromen strips rondom) Maar aangezien het interieur vrijwel het zelfde is weet is de kans groot dat ik voor iets anders ga, na een paar jaar wil je toch wel eens tegen iets anders aan kijken. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals het nu naar uitziet zal het wel weer een Audi worden aangezien ik de 3C niet bijzonder vind. BMW en Mercedes hebben trouwens ook leuke en praktische wagens.

 

Ik moet financieel aan de grond zitten wil het een opel of een renault worden

 

:lol::lol::lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het ook nog absoluut niet eigenlijk....

 

Ik ben altijd al een mercedes man geweest, dus een E klasse zou mogelijk zijn. Maar een A6 is ook een schitterende wagen. En een Chrysler 300C zou ook niet verkeerd zijn, met die lekkere amerikaanse lompe uitstraling.

 

De tijd zal het leren. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net besloten (na een grote investering) nog een aantal jaren door te blijven rijden in mijn passat. Ik rijdt em naar de 350dKm voordat hij weg moet (hiudige stand 280dKm). Daarna (zal ongeveer over een jaar of 4 zijn) wil ik een A6 avant. Bouwjaar en type nog onbekend. Duurd nog te lang om daar wat over te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gesproken begint bij mij na 1,5 jaar alweer wat te kriebelen..

Meestal rij ik dan ook niet langer dan 2,5 jaar in een auto. Maar dit keer zal het wel wat langer gaan duren. De A4 bevalt prima en ben er zeker nog niet op uitgekeken. Ik zou nu ook niet kunnen zeggen wat de opvolger zou kunnen zijn. Ik vind een hoop auto's mooi. Maar zou wel het liefst bij het V.A.G. concern willen blijven. Daarnaast vind ik de nieuwe 3 en 5 serie van BMW ook een erg mooie auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga voor de volgende prive auto toch een stapje groter ik denk dan aan een a8 of liever nog een mercedes s320 CDI, maar vrouwtje vind de benz niet erg mooi. Wanneer ik de auto ga inruilen ligt eraan hoelang mijn hond er nog is die gun ik een stationwagon, dus het kan 1 jaar zijn maar misschien wel 4 ;)

 

Ik ben nu wel opzoek naar een zakelijk auto ter vervanging van mijn bus en ik denk dat dit een mercedes ML400 CDI gaat worden, toevallig gister wezen kijken en proef wezen rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd golfjes gereden voordat ik deze passat kocht. Bevalt echt top, de automaat en de ruimte. Of het weer een passat wordt weet ik niet. Zou graag een S4 willen maar wel automaat blijven rijden, sparen dus. Ook de nieuwe GTI is geweldig, maar dan wel met DSG. Ach, wat leg ik toch te dromen.....eerst nog een paar jaar genieten van deze!

Iedereen succes met dromen, sparen, kopen of rijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vorige maand een aanzienlijke "investering" in de Passat moeten doen waardoor ik er nog wel een jaar of 4 in ga rijden. Dan ben ik zo ongeveer ook klaar met de studie. Daarna wordt het wel weer een duitser alleen is nog even de vraag welke van de 3. Passat 3C, BMW 5 touring of een A6 avant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal moeilijk worden om een auto van een ander merk te vinden die zoveel binneruimte heeft.

Met 2 kids en regelmatig op vakantie te gaan met de passat 3Bg.

Of het zou een monovolume moeten worden.

Maar een Sharan is te lomp en een Touran te klein.

Dus doe mij maar een Passat break 3C, of een A6 avant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn volgende auto komt(over een jaar of 2-3) iig uit DL, importeren dus..

 

er komen een aantal (2ehands)modellen in aanmerking:

 

1. Passat Variant 3BG 2.5Tdi TT 132Kw 4motion

2. Audi A6 Avant 2.5/3.0 tdi TT Quattro

3. VW Touareg 2.5/3.0tdi TT

4. VW Pheaton 3.0/5.0Tdi TT

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden