Ga naar inhoud

sebastian

Members
  • Aantal items

    66
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over sebastian

  • Verjaardag 23-04-1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.detdisite.nl

Profile Information

  • Plaats
    Burgum (FR)

sebastian's Achievements

0

Community reputatie

  1. Heren, Is het mogelijk om de standaard 3BG koplamp units te vervangen voor orginele Xenon units. Qua afmetingen zal dit vast identiek zijn, maar is de stekker 1 op 1 op de orginele xenon unit te plaatsen? Of zijn er aanpassingen voor nodig. Hoogte regeling en wiswas is niet van toepassing. OP ebay bieden ze orginele Hella Bi-xenon units aan. Die zou ik graag in mijn passat willen zetten! Alvast bedankt.
  2. sebastian

    Bandenspanning

    Het hangt van het aantal inches, de breedte van het loopvlak en het gewicht van de wagen af hoe hoog de bandenspanning moet zijn. 15" ongeveer 2,1-2,4 16" ongeveer 2,5-2,8 17" ongeveer 2,8-3,1 Dit zijn de waarden die op de borden staan bij de benzinepompen. Zelfs voor de golfplus was de bandespanning 3,4 bar.
  3. Ja, zal ik komende week even aanpassen. Ik moet nog een paar lijstjes plaatsen en even poetsen. Dan kunnen de nieuwe foto's er ook op. Ook zal ik mijn site moeten aanpassen.
  4. Kan, maar bij mij niet. Omdat er andere verstuivers in kwamen, was een standaard chip (de orginele flashen oftewel OBD tuning) niet mogelijk. Ik moet trouwens zeggen dat op een of andere manier de motor steeds beter loopt. Hij gaat nu echt als de brandweer en echt veel vloeiend. Ik ben echt te tevreden met het resultaat. Dus mocht je nog twijvelen, doe dat niet te lang want van elke km die je zonder rijdt krijg je spijt.
  5. Nou, ze zitten erin. Wel een verschil tov een PB. PB is onderin veel feller maar stopt na 3000rpm. Met een chip is het vermogens opbouw veel geleidelijker. Minder bruut onderin (dit spaart btw ook de koppeling en het 2massawiel), maar wanneer die erin komt (zo rond de 2200rpm) dan blijft ie doorgaan tot min.4800rpm. Bovenin is je vermogen/koppel dus een stuk groter geworden. Ben benieuwd hoe die met de caravan rijdt (ongeveer 1300kg) Ik ben tot nu toe tevreden over het resultaat. Mocht er toch iets niet naar wens zijn in de programmatuur dan kan ik gewoon terugkomen om deze bij te laten regelen. Goede service van VVT!
  6. Ik heb het wel met een dremel gedaan. Het is even werk, maar het resultaat is erook naar. Ik heb ook e.e.a. op mijn site staan. www.detdisite.nl onder de link projecten.
  7. Dat is het em juist. Bij jou passen de 520 en de 764 niet. Jij hebt Powerplus PD 783 of 1043 nodig.
  8. Bij mij komen er PP520 verstuivers erin. Die kunnen niet in jou auto. Jij hebt een PD motor en ik een VP.
  9. Ik laat mijn auto komende donderdag chippen en er komen grotere verstuivers in. Huidige km stand is 278dKm.
  10. Bij de Race520 vestuivers zijn de nodige aanpassingingen noodzakelijk, maar bij de PowerPlus520 verstuivers niet. Ik heb toch maar besloten om de PP520-ers te laten plaatsen. Samen met een chip komt het vermogen op 130-135 Pk @ 300-310Nm. Die 145Pk die ik hierboven heb genoemd was wat aan de te hoge kant.
  11. Die zijn ingeruild. Ik dacht nog aan winterbanden, maar dit is echt een poetsvelg. Kleine hoekjes waar je tijden mee bezig bent. Dat werkt dus niet als winterbanden velg.
  12. Morgen kan ik ze ophalen. Als de wagen gereed is (schade herstellen, polijsten en velgen) maak ik even wat foto's.
  13. Ik heb net besloten (na een grote investering) nog een aantal jaren door te blijven rijden in mijn passat. Ik rijdt em naar de 350dKm voordat hij weg moet (hiudige stand 280dKm). Daarna (zal ongeveer over een jaar of 4 zijn) wil ik een A6 avant. Bouwjaar en type nog onbekend. Duurd nog te lang om daar wat over te zeggen.
  14. Ja klopt! kommen van een demowagen af. Ik heb nog een knappe prijs gekregen voor mijn oude 16" trouwens.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden