Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

heb vandaag de foto's gezien op internet van de nieuwe polo. Die komt van de zomer op de markt. Een hele mooie

auto geworden!

post-4937-1423823228,5033_thumb.jpg

post-4937-1423823228,5658_thumb.jpg

post-4937-1423823228,6439_thumb.jpg

post-4937-1423823228,7845_thumb.jpg

Geplaatst

Niet mijn smaak, ik hou meer van strak. Zo'n verdikking in je deur, wie verzint dat nou :shock:

Maar ik zal wel niet tot de doelgroep behoren :?::lol:

Geplaatst

Eindelijk weer eens een compact ogende VW, polo was er echt aan toe om weer eens een vernieuwing aan te gaan.

leuke foto's mooie bak.

Geplaatst

mooi wagentje mooie achterkant en zijkant, maar nog steeds vind ik de voorzijde niet mijn smaak net als bij de nieuwe golf.

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst

Nette auto, die tenminste nog een beetje normaal oogt in tegenstelling tot veel andere auto's in die klasse.

Hij staat in aankomsthal 2 op Schiphol, dus heb hem goed kunnen zien in het echt.

Geplaatst

Nette auto, duidelijk een vw, niet te veel fratsen. Zag 'm afgelopen weekend, vanaf afstand denk je ook eerst dat een golf is, dus die verwarring is niet zo vreemd.

Geplaatst

Hij ziet er idd gaaf uit. Mijn moeder zoekt een nieuwe auto dus ik maakte haar erop attent. Folder gehaald bij de dealer. Maar je gaat het niet geloven..... Hij heeft RADIOVOORBEREIDING!!!!! Kan je de goedkoopste radio als optie voor € 400,-- laten inbouwen.

Niet dus.

Geplaatst

Dit is een mooie wagen. Mag dan wel op de Golf gaan lijken, maar maakt mij niet uit. Als 'ie straks ook nog eens als Bluemotion op de markt komt met 14% bijtelling wordt dit een aardige concurrent van de huidige kleine wagentjes. :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden