Ga naar inhoud

Hebben jullie pechhulp voor de Passat afgesloten?


blastaway

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds ik mn rijbewijs heb ANWB-lidmaatschap, heb er 1 keer gebruik van moeten maken met mn 35i TD, toen de krukaspoelie-spie afgebroken was. Voor dat soort ongein heb ik het ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn auto werd geleverd met de mobiliteitsgarantie van Volkswagen. Zolang de auto bij de dealer in onderhoud is, blijft deze garantie van kracht en kan je gebruik maken van de wegenwachthulp van Volkswagen. Echter heb ik de distributieriem en onderhoudsbeurt nu niet meer door de dealer laten doen. Ben nu overgestapt naar de ANWB voor hulp binnen Nederland. Voor de vakantie wordt het gedekt door onze doorlopende reisverzekering van de Postbank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via de dealer inderdaad de Mobiliteitsgarantie.

 

En via de verzekering schijnt ook e.e.a. geregelt te zijn, is mij verteld.

 

Geen ANWB-lid meer voor mij (was al heel wat jaren lid) omdat ik een paar keer een voorval in het buitenland meemaakte, en de ANWB geen medewerking wenste te verlenen.

 

Overweeg verzekering via dealer/vw omdat ook de verzekering bij een ander voorval niet echt medewerkend was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij zitten al jaren bij de ANWB.

De auto gaat niet naar de dealer, dus geen mobiliteitspas oid.

Voor de passt nog niet nodig gehad. Voor de golf wel. Begin dit jaar, toen ik de accu wilde verwisselen en de sleutels in de auto had liggen. Door het verwijderen van de accu sloeg de auto op slot :shock: en aangezien we geen reservesleutel hadden.... :twisted:

ANWB heeft met een haakje de auto weer van het slot gehaald. We hadden geluk dat de bestuurdersdeur niet helemaal dicht zat.

Gelijk de volgende dag maar een reservesleutel laten maken.... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gosj hee ook toevallig, ook ik sponsor de ANWB al jaren maar denk er sinds een weekje over om daarmee te stoppen. Heb begrepen dat het ook via mijn autoverzekering kan (dan komt de ANWB alsnog hmmppff) maar wel stukken goedkoper.

Kga nog e.e.a uitzoeken en zeg dan voor november de ANWB op.

 

Gelukkig een paar keer maar gebruik van de ANWB hoeven te maken.

 

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben sinds ik zelf een auto heb Lid van de ANWB.

 

Ooit in een oude Peugeot 205 gereden. In de file brak de kabel van het koppelingspedaal. Motor liep als een zonnetje, en toch moeten worden afgesleept door de ANWB. Dat is trouwens ook een ervaring, op de snelweg via een kort lijntje aan een andere auto hangen. Over bumperkleven gesproken.

 

Bij mobiliteitsgarantie slepen ze je toch alleen naar de dichtsbijzijnde dealer? Ik zou bij pech toch altijd eerst de ANWB bellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag vandaag dat route mobiel een 3 maanden buitenland pechhulp aanbied voor 14,50 + 6,50 voor de caravan.

 

Ik overweeg dit te nemen voor de vakantie, er zit nl. vervangend vervoer in, wat ik niet bij de autoverzekering heb.

 

Zou het wat zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden