Ga naar inhoud

Zijn de grootste poetsers ook kilometervreters?


bm-er

Aanbevolen berichten

Ik rij ong. 1000km per week, en heb helaas lang niet altijd gelegenheid om uitgebreid te poetsen. Wil ik mijn auto doorlopend netjes houden, dan zou ik hem soms wel twee maal in de week kunnen wassen! Ik kom niet verder dan één maal in de twee weken.

 

Wat ik mij nu afvraag is of de fanatieke poetsers gewoon weinig rijden, zodat de auto nauwelijks vies wordt, of poetsen jullie doorlopend de auto?

 

Ik hou ook van een nette auto, maar ik zie me gewoon niet doorlopend de auto poetsen. Dus: Hoe veel km rij je in de week en hoe vaak poets je de auto?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rij ongeveer 850 km. per week.

in- en exterieur wordt geregeld respectievelijk gezogen, gewassen en een paar keer per jaar gepoetst.

Mijn auto ziet er over het algemeen netjes tot zeer netjes uit, zeker gezien z'n leeftijd (8 jaar) en km. stand (320.000).

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 a 500 km per week, soms wat meer.

 

Auto wordt 1 keer per week gewassen met het handje.

Interieur 1 keer in de twee weken ongeveer. Heb een hekel aan puinzooi in de auto.

 

Standaard aanvullen van Mentos kauwgom en refreshen van de ipod. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je auto springt er inderdaad tussen uit Erik. Ik zei het een paar weken terug nog tegen mijn vrouw(toen wij achter je reden) het blijft een mooi model z'n V6 4Motion. :thumb:

Dank je Johan, ik zag jou auto voor het eerst toen je laatst achter me reed.

Jou auto ziet er ook pico bello uit, maar is wel een paar jaar jonger he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je auto springt er inderdaad tussen uit Erik. Ik zei het een paar weken terug nog tegen mijn vrouw(toen wij achter je reden) het blijft een mooi model z'n V6 4Motion. :thumb:

Dank je Johan, ik zag jou auto voor het eerst toen je laatst achter me reed.

Jou auto ziet er ook pico bello uit, maar is wel een paar jaar jonger he.

 

Maar oudjes zijn vaak ook degelijk en veelal minder storingen 8) 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden