Ga naar inhoud
  • 0

Dop 14 veeltand regio rotterdam?


Tikra

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Nou guys, op een oprijbrug is het mij niet gelukt ... te weinig ruimte voor een grote hefboom :(....

Worden deze bouten met loctite vastgezet? Misschien moet ik meer kip eten .....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het zijn lange stalen bouten van ongeveer 10 cm. Deze gaan door een aluminium gat, waardoor deze vast corroderen. Ik heb een wringijzer gebruikt van ongeveer 70 cm en moest dar aardig aan hangen. De onderzijde van de boutkop is geribbeld, zodat deze zich ook nog vast vreet op de achterwielophanging.

Een oprijbrug heb je niets aan, want de auto moet uit zijn veren zodat je recht voor de bouten kan komen.

Met grof geweld gaan ze los.

Ik had toch gezegd dat het niet makkelijk gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het zijn lange stalen bouten van ongeveer 10 cm. Deze gaan door een aluminium gat, waardoor deze vast corroderen. Ik heb een wringijzer gebruikt van ongeveer 70 cm en moest dar aardig aan hangen. De onderzijde van de boutkop is geribbeld, zodat deze zich ook nog vast vreet op de achterwielophanging.

Een oprijbrug heb je niets aan, want de auto moet uit zijn veren zodat je recht voor de bouten kan komen.

Met grof geweld gaan ze los.

Ik had toch gezegd dat het niet makkelijk gaat.

Alfred heeft een brug met 4 armen, dus geen oprijbrug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik had de wagen gewoon met een garage krik helemaal omhoog, en toen ook met een wringijzer en daar nog weer een pijp op. En toen ging het wel, maar absoluut niet makkelijk.

 

dat geeft weer hoop ;)

Ik heb een wringijzer met kantelbare kop, moet ik niet bang zijn dat die kapot gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden