Tikra Geplaatst 13 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 13 april, 2018 Hoi heeft iemand een dop 14 veeltand voor de rem achter bij mij in de buurt hellevoetsluis) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 thefamilyman Geplaatst 15 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 15 april, 2018 dat geeft weer hoop Ik heb een wringijzer met kantelbare kop, moet ik niet bang zijn dat die kapot gaat? Nee die gaat niet zo maar kapot kan echt wel wat hebben, je moet net ff een goeie slag kunnen maken daarom had ik er nog een extra pijp op gezet om net ff een betere slag te maken. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 EdB6CC Geplaatst 20 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2018 Nou guys, op een oprijbrug is het mij niet gelukt ... te weinig ruimte voor een grote hefboom .... Worden deze bouten met loctite vastgezet? Misschien moet ik meer kip eten ..... Meer kip icm wat trainingin de gym Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 EdB6CC Geplaatst 20 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2018 Op een 2 kolommer en het juiste gereedschap moet het lukken. Ik had dop14 en een knikje, verlengstuk en de knikarm om los te maken en daarna met lucht los gemaakt. Was prima te doen maar ik heb dan ook 50 cm bovenarm en een 115 kg om bij te zetten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Passat Rdi Geplaatst 20 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2018 (aangepast) Op een 2 kolommer en het juiste gereedschap moet het lukken. Ik had dop14 en een knikje, verlengstuk en de knikarm om los te maken en daarna met lucht los gemaakt. Was prima te doen maar ik heb dan ook 50 cm bovenarm en een 115 kg om bij te zetten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Vandaag uurtje per kant voor @@rachid gewoon op straat ???? 20 april, 2018 aangepast door Passat Rdi 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Tikra Geplaatst 20 april, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2018 Hier ook, op de oprit .... iets meer dan een uurtje maar ook hier is de klus geklaard. Nieuwe schijven nieuwe blokken. Welk aanhalmoment hebben jullie gebruikt voor de remmen? 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Passat Rdi Geplaatst 20 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2018 Zo.n 80nw 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 EdB6CC Geplaatst 20 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 20 april, 2018 Vandaag uurtje per kant voor @@rachid gewoon op straat Maar jij bent ook een bikkel Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Tikra Geplaatst 21 april, 2018 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 21 april, 2018 (aangepast) Hier ook, op de oprit .... iets meer dan een uurtje maar ook hier is de klus geklaard. Nieuwe schijven nieuwe blokken. Welk aanhalmoment hebben jullie gebruikt voor de remmen? Ik heb dus ook de krik genomen en in de hoogste stand gebracht, kon ik net een grote slag maken met de momentsleutel, maar wat een gehannes zeg met de "corrosie" , must ook nog de schroef die de remschijf fixeert aan een kant uitboren (die had al iemand hiervoor vernikkelt grrrr. ). Ik heb 100Nm genomen met de momentsleutel ... zal wel voldoende vastzitten. Gebruikte gereedschap: een dopM14, knietje, lange verlenging, momentsleutel en of wringijzer en veel domme mankracht van mij . Vergeet niet naast de krik de auto verder te ondersteunen (bijv. met twee vaste krikken onder de achterste drager) so dat je veilig onder die auto kunt liggen en de spierkracht kunt tonen. 21 april, 2018 aangepast door Tikra 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Diver Geplaatst 21 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 21 april, 2018 Mooi dat het gelukt is, volgende x een brug scoren Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Tarabass Geplaatst 21 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 21 april, 2018 Respect! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 BARRY_TDI Geplaatst 21 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 21 april, 2018 Goed gedaan 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Passat GS Geplaatst 21 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 21 april, 2018 Goed bezig geweest. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 lonnebol Geplaatst 30 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2018 (aangepast) Heren, Ik heb dit weekend ook geprobeerd achter de remblokken en remschijven te verwisselen, maar liep ook stuk op de veeltandbouten. Ik kreeg er een los, de andere totaal niet. Nu weet ik niet of het door mij komt of een voorganger van mij, maar van een bout is de vertanding compleet naar z'n grootje. De bit heeft geen grip meer. Is er een mogelijkheid dat ik dit zelf opgelost krijg of kan ik beter naar de garage gaan en hun de bout eruit laten boren, zagen of wat dan ook? Of is er hier iemand die mij een helpende hand bieden? 30 april, 2018 aangepast door lonnebol Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 30 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2018 Er zijn doppen die je er over heen kan draaien en zich zelf vast vreten en daardoor losdraait. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 lonnebol Geplaatst 30 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2018 Er zijn doppen die je er over heen kan draaien en zich zelf vast vreten en daardoor losdraait.Dat zou ideaal zijn. Hoe heet zoiets of waar kan ik dat krijgen? Verstuurd vanaf mijn Lenovo P2a42 met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 30 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2018 Heb ff geen idee hoe het heet, snap-on heeft ze. Maar verwacht een ander goed merk dit ook verkoopt. Je moet vragen bij een brezan of iets dergelijks. Meet wel even de kop van de bout op of haal eerst vier nieuwe bouten en laat daar een dop op passen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 wulfke Geplaatst 30 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2018 dit wat Vincent bedoeld denk ik https://snap-on.eu/snap-on-tool-tip-stukgedraaide-en-afgeronde-bouten-en-moeren-demonteren-met-twist-lage-doppenset/ en anders weet ik niet of je erbij kan voor bvb 2 platte vlakken aan de zijkant (recht tegenover elkaar) van de kop te maken zodat je er bvb een engelse sleutel op kan zetten. 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 30 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2018 Dat is wat ik bedoelde Peter! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 areikelboom Geplaatst 30 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2018 Ik vraag me af of dit met die veeltand boutkop gaat. Je moet de veeltand bit toch in de boutkop steken en niet er overheen? De boutkop is verder helemaal afgerond en ik kan me voorstellen dat die Snap-on doppen daar geen grip op krijgen? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Tarabass Geplaatst 30 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2018 Ik vraag me af of dit met die veeltand boutkop gaat. Je moet de veeltand bit toch in de boutkop steken en niet er overheen? De boutkop is verder helemaal afgerond en ik kan me voorstellen dat die Snap-on doppen daar geen grip op krijgen?Dit staat nota bene uitgelegd in de eerste alinea. De vraag zou kunnen zijn of het ook met een veeltand kan, maar torx etc. dus sowieso 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 EdB6CC Geplaatst 30 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2018 (aangepast) Ik vraag me af of dit met die veeltand boutkop gaat. Je moet de veeltand bit toch in de boutkop steken en niet er overheen? De boutkop is verder helemaal afgerond en ik kan me voorstellen dat die Snap-on doppen daar geen grip op krijgen?Die zgn “zelfvastvretende” doppen gaan in dit geval niet uitkomst brengen. De bouten liggen te diep/verzonken. Een Torx of multitorx er met geweld inslaan of er iets op lassen kan een optie zijn. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro 30 april, 2018 aangepast door EdB6CC 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 areikelboom Geplaatst 30 april, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 30 april, 2018 Dit staat nota bene uitgelegd in de eerste alinea. De vraag zou kunnen zijn of het ook met een veeltand kan, maar torx etc. dus sowieso Dat snap ik, alleen heeft de kop van die veeltandbout een soort paddestoel vorm dat lijkt me lastiger vastpakken dan de cilindervorm die inbus en torxbouten hebben. Verstuurd vanaf mijn ONE A2003 met Tapatalk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 lonnebol Geplaatst 1 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 1 mei, 2018 Die zgn “zelfvastvretende” doppen gaan in dit geval niet uitkomst brengen. De bouten liggen te diep/verzonken. Een Torx of multitorx er met geweld inslaan of er iets op lassen kan een optie zijn. Dat vreesde ik eigenlijk al. Pfff, wat een ellende zeg weer voor zoiets standaards als het vervangen van een remschijf. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 lonnebol Geplaatst 2 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 mei, 2018 Kan iemand mij bevestigen dat het gaat om de bout met artikelnummer N 91081501 M12X1,5X70? Ik dacht dat het M14 was namelijk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
0 Vinniepilon Geplaatst 2 mei, 2018 Rapporteer Share Geplaatst 2 mei, 2018 Is correct!!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vraag
Tikra
Hoi heeft iemand een dop 14 veeltand voor de rem achter bij mij in de buurt hellevoetsluis)
Link naar reactie
Delen op andere sites
50 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten