Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Iemand deze al geprobeerd

 

VW AUTO KOPLAMP SENSOR EN SCHAKELAAR voor GOLF 4 JETTA MK4 Polo NIEUWE Bora JETTA MK6 Passat B5 5ND 941 431B

http://s.aliexpress.com/ZviANZBn

(from AliExpress Android)

Loopt een heel topic over, dus ja heleboel hebben het al geprobeerd. 2 die hebben gehad dat ie door fikte en bij mij bleef de mistlamp aan achter. Nu de 2de set erin al ruim een jaar en geen klachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress

http://www.aliexpress.com/item/32294413388/32294413388.html

 

Deze hebben jullie toch? Boac ofzo toch? Haha

 

Maar ik heb ook zo een extra ding er tussen waar je telefoon of iets dergelijks in gaat. Zit me alleen in de weg. En de aansluiting lijkt voor een oude nokia. Gaat dit bakje juist hierin? Of juist als je dat telefoon ding eruit haalt? Want in mn b6 had ik er niks in, was veel praktischer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Bodac familie! Ik heb er ook zn telefoon inzitten, irritant en moet er nog een keer uit.

Echter ik vraag me dan nog wel af, als die eruit gaat en het bakje gaat erin, moet ik die moet de hand eruit halen om beneden erbij te komen of gaat dat wel via het kliksysteem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

61267026fe6dbd100fa59542074eca9b.jpg

 

Kortom: gaat het bakje hierin? En moet hij er juist hierin?

 

Of moet dit hele telefoon "bak" eruit en dan het bakje erin?

 

En wat kan ik met deze telefoonbak? Heb een iphone (lightning) terwijl dit een oude nokia of siemens lijkt... volgens mij geen voordelen als je bluetooth hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het (BODAC) bakje hangt bij mijn 3C op de rand van de armsteun. Hoogte van het bakje is maar een paar centimeter. Blijft nog genoeg ruimte eronder over om wat groter spul op te bergen.

Als je die telefoonmeuk niet meer gebruikt zou ik zeggen, eruit er mee.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet eens hoe en waarvoor ik m kan gebruiken hahahahah

 

Eruit halen leek niet zo 1 2 3 te gaan...

 

En lijkt erop alsof in de bak onderin nog een 12v zit maar is afgedicht voor de telefoonlader. Zou handig zijn als ik die weer kan gebruiken. Vanuit daar mn tel opladen. Nu gebruik ik de 12v "van achter" armsteun om niet die uit asbak te gebruiken. Vind ik lelijk dat non stop open...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden