Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Mijn 1ste pakketje van 11.11 vandaag binnen gekregen: Shark vin dak antenne voor mijn B5. Heb nu meer storing dan goed radio luisteren zelfs nieuwe versterker werkte niet...0f834b80e443c040909609f9f95b48eb.jpg

c01c61f383f446ac5015e2230c54d1e2.jpg

 

Nu nog Ff droge plek zoeken en inbouwen (iemand ervaring antenne uitbouwen Sedan?

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 1ste pakketje van 11.11 vandaag binnen gekregen: Shark vin dak antenne voor mijn B5. Heb nu meer storing dan goed radio luisteren zelfs nieuwe versterker werkte niet...0f834b80e443c040909609f9f95b48eb.jpg

c01c61f383f446ac5015e2230c54d1e2.jpg

 

Nu nog Ff droge plek zoeken en inbouwen (iemand ervaring antenne uitbouwen Sedan?

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

Ben heel benieuwd. Bij mij was het namelijk kut. Ligt hier nog thuis.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow nee sorry, bedoel qua kwaliteit. Misschien dat ik een verkeerde heb gekocht hoor. Hoop dat bij jou wel goed werkt!

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ik heb / had via ome Ali een antenne versterker achter mijn radio liggen (is zonder cd dus ruimte) en merk wel hoe het ontvangst is.

 

Wat was er slecht aan de ontvangst dan? Zeg radio538 was beter met OEM of shark-In?

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn 1ste pakketje van 11.11 vandaag binnen gekregen: Shark vin dak antenne voor mijn B5. Heb nu meer storing dan goed radio luisteren zelfs nieuwe versterker werkte niet...0f834b80e443c040909609f9f95b48eb.jpg

c01c61f383f446ac5015e2230c54d1e2.jpg

 

Nu nog Ff droge plek zoeken en inbouwen (iemand ervaring antenne uitbouwen Sedan?

 

Sent from my BlackBerry Classic using Tapatalk.

Gewoon met trapboortje mooi gat boren, is niet zo moeilijk

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zal op de zelfde plek als een 3c komen. Je kunt van achter je hemel iets om laag trekken en boren. Handigst is met 2 man, 1 hemel naar beneden houden en andere boren.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zal op de zelfde plek als een 3c komen. Je kunt van achter je hemel iets om laag trekken en boren. Handigst is met 2 man, 1 hemel naar beneden houden en andere boren.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 

Hoezo boren er zit toch al een gat in mijn dak? En neem aan dat die groot genoeg is voor de antenne te plaatsen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hij zal op de zelfde plek als een 3c komen. Je kunt van achter je hemel iets om laag trekken en boren. Handigst is met 2 man, 1 hemel naar beneden houden en andere boren.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

 

Hoezo boren er zit toch al een gat in mijn dak? En neem aan dat die groot genoeg is voor de antenne te plaatsen!!

Dan is het helemaal niet zo moeilijk

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oem was beter. Vervelende waa ook aftermarket xenon, stoorde op de radio. Geen idee hoe zoiets kan (starter?). Benieuwd naar je inbouwen

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Over je aftermarket xenon:

Weet niet welke versie je gekocht hebt maar ik heb er nogal wat "versleten" van Ome Alie en ze zijn prima.

 

Je hebt van 15 eur de set en ook van 35 eur de set. In mijn geval zijn die dc modellen van 15 eur oid gewoon slecht.

De ac modellen a 30+ eur zijn gewoon goed. Doen niet minder dan een set als pilot.

 

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand ervaring met dit:

 
Of toch maar beter wachten op nieuwe voorruit (moet meen ik nieuwe vooruit in die voorbereid is op regen sensor) en dan OEM doen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Iemand ervaring met dit:

 
Of toch maar beter wachten op nieuwe voorruit (moet meen ik nieuwe vooruit in die voorbereid is op regen sensor) en dan OEM doen?

 

geen idee of het wat is, eerlijk gezegd is het me dat bedrag ook totaal niet waard. Ik regel m'n ruitenwissers liever zelf, om eerlijk te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden