Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

De A1 en A2 betekenen hoe Aliexpress je ziet als klant, ga maar eens naar MyAliexpress dan kan je zien dat je bij 500 punten (en punten verdien je door bestellen, feedbacks te geven, refunds en problemen goed op te lossen). Ik zit nu op A2 en moet nog 250 punten om A3 te krijgen.

 

Die status helpt je ook bij claims die je via klantenservice oplost via hun chat, hoe lager je minder ze voor je doen merkte ik pas via iemand.

aangepast door DGloudemans
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de grijze betaaloptie gewoon aanvindek. Maar die irritante pop up bij elke muisklik heeft er voor gezordgd dat deze jongen in ieder geval niet verder sjopt.

 

o ja ook nog met klantenservice mijn verhaal gedaan over de pop up. Maar meneer het is wel 11 11 en feest. ja maar niet bij elke muisklik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de grijze betaaloptie gewoon aanvindek. Maar die irritante pop up bij elke muisklik heeft er voor gezordgd dat deze jongen in ieder geval niet verder sjopt.

 

o ja ook nog met klantenservice mijn verhaal gedaan over de pop up. Maar meneer het is wel 11 11 en feest. ja maar niet bij elke muisklik.

Het is geen feest als er bij Ali sjoppen geen pop-up is geweest! Motto van de dag  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, denk eraan. 11.11 is niet perse goedkoper. Vaak zijn de prijzen ervoor of erna goedkoper ;)

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

 

Viel mij dus ook op!

 

Had nog een 'advertentie' open staan van 2 dagen terug... vandaag deed ik "refresh" en de prijs is 2 eur duurder.

 

Helaas niet overal de prijzen van genoteerd. De helft van mijn wenslijst is iig niet goedkoper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, denk eraan. 11.11 is niet perse goedkoper. Vaak zijn de prijzen ervoor of erna goedkoper ;)

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

vandaag 1 item besteld van 140 euro. Was 3 weken geleden een stuk over de 200 ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

zonet ff gecheckt. ik moest nog iets bestellen voor m'n wederhelft gisteren. met 11/11 actie was haar bestelling €12.67. Vandaag is de prijs gestegen, maar is hetzelfde artikel zonder verzendkosten.

 

als ik het vandaag moet bestellen kost het... wait for it... €12.68 :lol:

 

toch maar liefst één volle eurocent bespaard :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bestelde weeken gekeden mini led zaklampjes hugsby x1 en daar betaald ik €2.34 voor per stuk gister 11-11 waren ze in de aanbieding voor €2,53.

Flinke besparing voor de verkopende partij.

je moet er geluk mee hebben, ik heb in totaal toch 'n goeie 60 a 70 euro bespaard op drie items in totaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeten ze alleen niet de verkeerde tracking nummer geven wat ze de afgelopen tijd blijkbaar hebben gedaan.

 

Mijn pakketjes waren al afgeleverd echter hoorde de tracking nummer bij een ander adres...

 

Maar je hebt wel gelijk. Die van mij zijn ook PostNL zie ik.

 

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden