Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Bron NOS.nl:

http://nos.nl/artikel/2142550-singles-day-in-china-van-vrijgezellendag-tot-jaarlijkse-koopgekte.html

 

"Een minuut na de start van deze Singles Day was er al voor een miljard dollar aan spullen besteld. In totaal wordt er vandaag een omzet van 15 miljard dollar verwacht, vergelijkbaar met de omzet van Nederlandse webshops in een heel jaar."

 
"In 2013 was onze bruto-omzet nog 35 miljard Chinese renminbi (ruim 4,7 miljard euro) en nu, drie jaar later, bereiken we dit al binnen  een uur", zegt topman Zhang Yong van Alibaba. "Dit laat zien dat mensen steeds meer aanschaffen en plezier beleven aan het internet. Online shoppen is echt een levensstijl geworden."
 
Haha je moet vooral de filmpjes kijken haha, die Chinesen worden gek van ons HAHA
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gewoon met bancontact betaald (Exclusief voor België :mrgreen: )

 

one of these puppies is comin' my way!

 

https://nl.aliexpress.com/item/BESTV-X6-1800W-COB-LED-Grow-Light-Panel-Full-Spectrum-410-730nm-For-Indoor-Plant-Growing/32724390292.html?spm=2114.13010608.0.0.TZXL92&detailNewVersion=&categoryId=200001054

 

Overigens vind ik de photoshop skills van deze adverteerder maar zwakjes: die lampen hangen helemaal nergens aan vast :lol:

 

HTB1sX8dNXXXXXc6XVXXq6xXFXXXP.jpg?size=3

aangepast door -=mYst=-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit te kijken naar een complete set schakelaars voor de 3bg, maar dat valt tegen.

Met name eens et waar ook de tankklep en achterklep bij zitten.

 

Maar die lichtschakelaar met auto stand. Is dat dan altijd met ingebouwde ch/lh ?

Ik heb die nog niet maar lijkt me leuke optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gewoon met bancontact betaald (Exclusief voor België :mrgreen: )

 

one of these puppies is comin' my way!

 

https://nl.aliexpress.com/item/BESTV-X6-1800W-COB-LED-Grow-Light-Panel-Full-Spectrum-410-730nm-For-Indoor-Plant-Growing/32724390292.html?spm=2114.13010608.0.0.TZXL92&detailNewVersion=&categoryId=200001054

 

Overigens vind ik de photoshop skills van deze adverteerder maar zwakjes: die lampen hangen helemaal nergens aan vast :lol:

 

 

En wat ga je kweken? De bekende "Hollandsche TuinKruiden"haha Ze werken goed, kennis gebruikt ze in zijn mini kweek tent heeft er 1 hangen voor 5 planten en qua stroom verbruik met zijn oude kweek lampen (600w gloeilampen) is dit goedkoper.

aangepast door DGloudemans
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat ga je kweken? De bekende "Hollandsche TuinKruiden"haha Ze werken goed, kennis gebruikt ze in zijn mini kweek tent heeft er 1 hangen voor 5 planten en qua stroom verbruik met zijn oude kweek lampen (600w gloeilampen) is dit goedkoper.

tomaten natuurlijk :lol: 2500 watt led power voor 4 tomaten struiken en 1 aloë vera :thumb:

 

edit: 2800 watt :twisted:

aangepast door -=mYst=-
Link naar reactie
Delen op andere sites

O de visa pas is geblokkeerd. Overdreven veel betaal verkeer. Fraude verdacht.

Ja hallo mevrouw. Hoe denk je dat ali 15 miljard heeft omgezet. Dûh

met bancontact natuurlijk! (voor één enkele keer mag ik toch 'ns fier zijn om Belg te zijn he... 99% van de tijd moet ik me daar rot over schamen :lol: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

met bancontact natuurlijk! (voor één enkele keer mag ik toch 'ns fier zijn om Belg te zijn he... 99% van de tijd moet ik me daar rot over schamen :lol: )

Hoezo schamen, ik woon in Zeeuws-Vlaanderen (ons noemen ze Import-Belgen) ik tank en koop mijn tabek bij jullie, ik werk in Belgie krijg maaltijdcheques .Als je vakbond lid bent krijg je premies bij geboorte van je kind, of zoals ik 50 euro omdat ik getrouwd ben. Loon is beter in Belgie, ziekenfonds goedkoper, kindergeld beter, onderwijs VEEL beter (zoontje zit in Gent op school)

 

DUS waarom schamen, ik wil juist naar Belgie verhuizen (y)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo schamen, ik woon in Zeeuws-Vlaanderen (ons noemen ze Import-Belgen) ik tank en koop mijn tabek bij jullie, ik werk in Belgie krijg maaltijdcheques .Als je vakbond lid bent krijg je premies bij geboorte van je kind, of zoals ik 50 euro omdat ik getrouwd ben. Loon is beter in Belgie, ziekenfonds goedkoper, kindergeld beter, onderwijs VEEL beter (zoontje zit in Gent op school)

 

DUS waarom schamen, ik wil juist naar Belgie verhuizen (y)

tja, als je ff bedenkt dat we het wereldrecord hebben om ter langste er over te doen om 'n regering te vormen... zelfs f*cking AFGHANISTAN deed het sneller dan Belgistan... en zo kan ik er nog wel wat bedenken :P

 

Nu goed, back on topic :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden