Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

De A1 en A2 betekenen hoe Aliexpress je ziet als klant, ga maar eens naar MyAliexpress dan kan je zien dat je bij 500 punten (en punten verdien je door bestellen, feedbacks te geven, refunds en problemen goed op te lossen). Ik zit nu op A2 en moet nog 250 punten om A3 te krijgen.

 

Die status helpt je ook bij claims die je via klantenservice oplost via hun chat, hoe lager je minder ze voor je doen merkte ik pas via iemand.

Ik ben A3 klant en heb al 3 chatsessies gehad met klantenservice, maar ga mijn 1e dispute toch echt verliezen. Ondanks dat ik toch in mijn gelijk sta.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben op Alie op zoek naar gasveren voor de 3c variant. Zie ze alleen voor de sedan. Dat zijn toch niet dezelfde qua lengte?

Wat ik weet is dat van sedan korter zijn, bij 3B variant zijn de gasdrukveren gelijk aan de Golf 4 en golf 4 variant. Of dat voor 3c ook zo is weet ik niet zeker.

 

Sent from my BlackBerry® Classic using Tapatalk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fappie je kan het niet verliezen vanwege dat ALI een contactpersoon is tussen de leverancier en klant.

 

Heb dit ook gehad en wij hadden afgesproken dat ik 2 weken zou wachten en ja hoor het pakketje kwam binnen.

 

En het probleem lag niet aan daar maar aan hier,post die het had terug gestuurd vanwege dat zij vonden dat er geen adres op stond.

 

Hou vol ouwe het komt goed ????????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die eerste LED, die is voor? Ben benieuwd hoe die presteert.

 

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk

Die h7 is voor mijn polo als dimlicht en mistlamp en de passat als groot licht.

 

Ben ook benieuwd wat het presteert

Enige nadeel is dat het in mijn 6n2 niet gaat passen als het klepje er weer op moet op de lamp unit door die koel elementen met fan.

Dus op de sloop kijken naar andere klepjes, en die aanpassen.

Op de 3bg wordt dat ook passen en meten vrees ik. Aangezien het ook nog eens oem xenon zijn....

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze auto light schakelaar lijkt mij ook nog steeds wat maar past deze in de 3BG , 3B5 ??

En zit hier dan ook CH/LH in/op ? De nl vertaling van de advertenties is ruk.

Iemand ervaring ??

 

Nee gaat niet werken in een B5..

Als je deze optie wilt, dan moet je de complete module bestellen met schakelaar en sensor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die h7 is voor mijn polo als dimlicht en mistlamp en de passat als groot licht.

 

Ben ook benieuwd wat het presteert

Enige nadeel is dat het in mijn 6n2 niet gaat passen als het klepje er weer op moet op de lamp unit door die koel elementen met fan.

Dus op de sloop kijken naar andere klepjes, en die aanpassen.

Op de 3bg wordt dat ook passen en meten vrees ik. Aangezien het ook nog eens oem xenon zijn....

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat zijn heel wat ledjes :)

 

Bij mijn 3C passen ze wel in dimlicht zonder aanpassingen aan de kapjes, ballast past gewoon in de koplamp zelf :).

Grootlicht kapjes moet aangepast worden om de ballast kwijt te kunnen, die passen helaas niet in de koplamp...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit moeten we in onze 3C bouwen!

 

Ik heb via dhl updates via mail gekregen dan melden ze je elke fase die je pakket doorloopt real time.daar was ik erg blij mee

DHL vermijd ik ten alle tijden. Bij DHL krijg ik altijd een na rekening als ik iets buiten de EU bestel.

Leveren wel het snelst :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden