Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Jezus.... daar koop ik een complete 3BG voor.....

of een nieuwe 3D smart TV van 55"

wat een geld voor een tachodisplay

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus.... daar koop ik een complete 3BG voor.....

of een nieuwe 3D smart TV van 55"

wat een geld voor een tachodisplay

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Kunst moet betaald worden, en zo zie je maar weer.... die Chinezen zijn zo gek nog niet????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit moeten we in onze 3C bouwen!

 

DHL vermijd ik ten alle tijden. Bij DHL krijg ik altijd een na rekening als ik iets buiten de EU bestel.

Leveren wel het snelst :)

oei, ik heb 'n lamp van 140 euro onderweg met dhl :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijven discussiëren. Niet akkoord gaan ;)

 

was getekend, de discussiekampioen :twisted:

Haha, ken t. Kocht tijdje terug voor 20€ een USB oplaadstation. Ding maakt meer geluid dan hoogspanningskabels boven het fietspad bij vochtig weer.

 

Eerste aanbod. $4 om hier te laten repareren.

Tweede aanbod. $5

Derde aanbod. $6 (want er zat maar weinig marge op, dat moest ik begrijpen).

 

Dikke lul 3 bier. Ik wil gewoon een goeie voor €20. Toen kreeg ik een nieuwe toe gestuurd

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ken t. Kocht tijdje terug voor 20€ een USB oplaadstation. Ding maakt meer geluid dan hoogspanningskabels boven het fietspad bij vochtig weer.

 

Eerste aanbod. $4 om hier te laten repareren.

Tweede aanbod. $5

Derde aanbod. $6 (want er zat maar weinig marge op, dat moest ik begrijpen).

 

Dikke lul 3 bier. Ik wil gewoon een goeie voor €20. Toen kreeg ik een nieuwe toe gestuurd

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H815 met Tapatalk

Die dikke lul en 3 bier kreeg je er ook bij?

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de refund van mijn "niet geleverde" pakketje binnen gehad van Ome Alie! En nu komt de grap: kennelijk is sinds mijn aankoop de koers van de dollar wat gestegen, met als gevolg dat ik (in euro's) letterlijk 'n euro en een paar cent MEER terug heb gekregen dan dat ik in eerste plaats betaald heb! :mrgreen:

 

Dat online shoppen heeft zijn momenten :twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de refund van mijn "niet geleverde" pakketje binnen gehad van Ome Alie! En nu komt de grap: kennelijk is sinds mijn aankoop de koers van de dollar wat gestegen, met als gevolg dat ik (in euro's) letterlijk 'n euro en een paar cent MEER terug heb gekregen dan dat ik in eerste plaats betaald heb! :mrgreen:

 

Dat online shoppen heeft zijn momenten :twisted:

Gefeliciteerd uw bent gepromoveerd tot Hollander :mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mooie is bij ons dat mijn vriendin stempels had gekocht bij ome ali voor die hobby met kaarten maken/drukken met zo'n een bosser machine of zoiets. Sommigen zijn binnen en sommigen niet. Besteld eind augustus! Uiteindelijk voor één nog een dispute gestart. En de andere was de tijd helaas verstreken.

De gestarte dispute was eind vorige week gestart en maandag bericht gekegen, dat ik een full refund krijg wegens geen reactie van de verkoper..., en guess what??? Vandaag..... 2,5mnd later lag toevallig die bij ons in de brievenbus. Dus krijg mijn 1,86€ weer terug plus object mag ik houden. Eerste dispute en gewonnen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het mooie is bij ons dat mijn vriendin stempels had gekocht bij ome ali voor die hobby met kaarten maken/drukken met zo'n een bosser machine of zoiets. Sommigen zijn binnen en sommigen niet. Besteld eind augustus! Uiteindelijk voor één nog een dispute gestart. En de andere was de tijd helaas verstreken.

De gestarte dispute was eind vorige week gestart en maandag bericht gekegen, dat ik een full refund krijg wegens geen reactie van de verkoper..., en guess what??? Vandaag..... 2,5mnd later lag toevallig die bij ons in de brievenbus. Dus krijg mijn 1,86€ weer terug plus object mag ik houden. Eerste dispute en gewonnen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hier ging het over iets van 'n 132 euro :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt me op dat dhl altijd je met douane kosten opzadeld. Heb ooit een android radio gekocht en kreeg het via post nl..... niks aan de hand 180$ voor betaald..

3wk later een obd handscanner voor 185$ en kon gelijk 45€ douane kosten aan dhl terug betalen alvorens ze me het pakket zouden bezorgen....

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag handschoenen binnengekregen had al geld ervoor terug gehad aangezien ze na 3 mnd nog niet binnen waren. Dus heb nu mooi gratis setje

 

verstuurd vanaf mijn Galaxy S7 Edge

Noemen ze mij gierig. Als ik dit en andere lees, haha! Maar relaxt hoor!!

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet gierig.... dat is zaken doen

 

Als ik zo hoor hoeveel omzet ze afgelopen week hebben gedraaid op 11-11, kunnen ze die paar cent wel missen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Naudje32
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet gierig.... dat is zaken doen

 

Als ik zo hoor hoeveel omzet ze afgelopen week hebben gedraaid op 11-11, kunnen ze die paar cent wel missen!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

wel, ik heb de douanekosten al online betaald, en dus zou de levering alsnog morgen of vrijdag kunnen zijn. Zou wel mooi zijn: besteld op 11/11 en zo snel al hier.

 

Uiteindelijk kost m'n tweede lamp me 180 euro, maar die stond van de week 211 geprijsd op ali :shock:

 

Ach, en m'n eerste lamp was zelfs nog goedkoper dan gratis, dus ik mag zeker niet klagen :lol::twisted:

 

Come to think of it... op 'n maand tijd meer dan 'n euro interest op 130 euro... Dat krijg ik op de bank zeker niet hahaha :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden