Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De mijne met guymod en us knippers afgelopen week ook geen probleem :-)

Met US knippers aan???

 

Hoe krijg je dat voor elkaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag nog een halve dag verlof genomen om alles klaar te hebben tegen morgen.

Units zijn net gepolijst en liggen klaar voor hun nieuwe eigenaar. Voor de sedan versie heb ik om verdere problemen met vocht te voorkomen nieuwe dichtingen besteld. Dit aangezien Ozzy nu ook problemen had met de andere unit. Daarom wil ik ineens zeker spelen om nadien geen units meer te moeten verzenden en terug te ontvangen en hierdoor in de kosten loop aan verzendingen.

 

bij deze dus klaar voor morgen, zal morgen wat frisser zijn maar zullen ons wel warm werken dan :mrgreen: , als het droog blijft is het goed voor mij.

Aan de genodigden, zie jullie morgen. Ben waarschijnlijk al wakker vanaf iets voor 7 (afhankelijk van de kids).

maakt niet uit wanneer jullie hier aankomen, zolang er al zeker een wagen is rond 8u half 9 zodat we zeker al kunnen beginnen rond dat uur.

 

sfeerbeeldje :)

post-13546-0-06968900-1463164339_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wederom een dikke pluim voor al het werk wat je al verricht hebt en wat je nog gaat verrichten.

Het is voor mij ruim 3 uur rijden maar probeer toch rond 8 uur (als alles meezit onderweg) bij je te zijn. Tot morgen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Veel plezier morgen mannen en een goede droge dag toe gewenst.en voor de gene die eventueel door de tol tunnel gaan houd je aan de snelheid ???? schilt een hoop geld???? have fun met jullie mooie modi ik ben er nog in ieder geval zeer te spreken???????? keep up the good work wulfke en nogmaals bedankt

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden