Ga naar inhoud
  • 0

Inteken topic - Guy-mod kofferunits - 4de inbouwdag op 8 April


wulfke

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Goed bezig Peter... 't jeukt wel een beetje wanneer ik zo'n foto's zie.

 

Grappig, je woont in eenzelfde huis zoals waar ik vroeger woonde met m'n eerste...

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

jazeker, amusement verzekert met zo stoepkrijt en speciaal voor de Nederlands vrienden had de buurman zijn Belgische vlag uit gehangen :)

weet niet of hij daar iets wou mee vertellen ofzo... :D

Daar wou hij mee vertellen dat wij Nederlanders straks voor de rode duivels moeten zijn... tijdens het EK in France  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goed bezig Peter... 't jeukt wel een beetje wanneer ik zo'n foto's zie.

 

 

grtz, dre

 

Altijd welkom Dre ! roept idd wat nostalgie op van de meerdere guy mod dagen in Hasselt, dat waren ook mooie periodes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb een set extra lampen gekocht voor de mod. Eens kijken of de volgende datum haalbaar is voor mij. :)

Dat heb ik dus ook gedaan, en een setje led ringen extra voor als er eventueel schade komt van achteren, dan kan ik het zelf weer opknappen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Michel en Mario, ergens in dit topic staat een lijst(je) waar je je bij onder kunt zetten. Tenzij Peter er anders over denkt natuurlijk.

 

*edit*

Tenzij jullie dat al hebben gedaan natuurlijk.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Mausey
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Guymod sedan


Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
ZAA – Bi-color – 2 witte stippen
JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

Guymod variant


Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)
Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker 
Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen
Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen (Units samenbouwen en verzenden - zelf inbouwen)
Auke – Bi-color – 2 witte stippen

Thijs - Set D - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

dietrix - set bi-color ledringen - aparte witte lens - inbouwen in R36 set

Rowdy Bos - set bi-color ledringen - aparte witte lens

Comfortcruiser- 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units

 


Aparte ledringen


Koen – set rode ledringen - (tegenreactie ontvangen maar even geen mogelijkheid voor de aankoop)
ATS – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
Harold – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant) - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
7700 – set rode ledringen (set is verzonden en ontvangen)
Nick0016 – set Bi-color ledringen

 

 

Gedaan bij deze Mausey....

aangepast door comfortcruiser
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Guymod sedan


Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
ZAA – Bi-color – 2 witte stippen
JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

Guymod variant


Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)
Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker 
Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen
Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen (Set is gebouwd en afgehaald door Alle - zelf inbouwen)
Auke – Bi-color – 2 witte stippen

Thijs - Set D - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

dietrix - set bi-color ledringen - aparte witte lens - inbouwen in R36 set (Set is klaar - inbouw nog in te plannen)

Rowdy Bos - set bi-color ledringen - aparte witte lens

Comfortcruiser- 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units

Nick0016 – set Bi-color ledringen


Aparte ledringen


Koen – set rode ledringen - (tegenreactie ontvangen maar even geen mogelijkheid voor de aankoop)
ATS – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
Harold – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant) - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
7700 – set rode ledringen (set is verzonden en ontvangen)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb nog steeds materiaal om verder te doen, hoewel ik bijna door mijn voorraad ledringen heen ben. Maar die zijn snel bij besteld.

Ik heb nu nog een set klaar liggen voor Ronald (Fappie) die dan de 16de juli gaat ingebouwd worden.

Ik heb nog een oem R36 set klaar gemaakt voor Dieter - de inbouw moet nog ingepland worden maar dat zal deze maand of volgende maand wel gebeuren.

 

Zowieso gaat het erna wat wachten worden aangezien mijn verlof er dan aan komt en ik mogelijks vanaf september een ander ploeg regime ga werken waardoor ik 1 weekend op de 4 ga moeten werken.

Maar we kunnen nog verder hé, staan er nog 6 op de lijst dus nog zeker niet afgewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag een set ingebouwd bij Dieter (dietrix) in een oem R36 set,

lijst aangepast

op 16 Juli een set donkere hoeklichten met SML geleverd voor Martijn

 

Guymod sedan


Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
ZAA – Bi-color – 2 witte stippen
JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

Guymod variant


Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb)
Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)
Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb - in de nieuwe passat ingebouwd op 16 juli)
Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker 
Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen
Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 16 juli)
Auke – Bi-color – 2 witte stippen

Thijs - Set D - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

dietrix - set bi-color ledringen - aparte witte lens - inbouwen in R36 set (Set is ingebouwd - AFGEWERT op 21 juli)

Rowdy Bos - set bi-color ledringen - aparte witte lens

Comfortcruiser- 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units

Nick0016 – set Bi-color ledringen ( contact gehad en is nog in te plannen )


Aparte ledringen

Koen – set rode ledringen - (tegenreactie ontvangen maar even geen mogelijkheid voor de aankoop)
ATS – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
Harold – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant) - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
7700 – set rode ledringen (set is verzonden en ontvangen)

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Begin september zou mij wel uitkomen, of anders in Oktober ergens. Weinig tijd. En als ik al tijd heb is dat vlak van te voren pas te plannen.

 

Of anders moet ik het zelf maar proberen, extra setje binnenste units heb ik nog liggen voor ombouw.

Moet dan alleen een how-to, ledringen en een witte stip hebben.  (en lef).

aangepast door JurgenTDI
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Begin september zou mij wel uitkomen, of anders in Oktober ergens. Weinig tijd. En als ik al tijd heb is dat vlak van te voren pas te plannen.

 

Of anders moet ik het zelf maar proberen, extra setje binnenste units heb ik nog liggen voor ombouw.

Moet dan alleen een how-to, ledringen en een witte stip hebben. (en lef).

Jurgen,

Als je de inbouw zelf ziet zitten dan is het niet zo moeilijk meer. Ik maak dan een aangepaste set voor je, stuur deze met indien gewenst een kabelboom naar je toe. Wanneer je de set binnen hebt wissel je deze met jouw set en jouw set stuur je retour naar mij.

 

Maar ik wil gerust nog wel eens een dagje inplannen maar idd dan ergens in september of oktober.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een update met nog wat ontbrekende sets/ringen die ik nog geleverd had of set die ik gebouwd heb en die zelf door de klant zijn ingebouwd.

 

 

Guymod sedan


Vinniepilon – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
ZAA – Bi-color – 2 witte stippen

Passat Johnny - Bi-color - 2 witte stippen - 2 hoek  units (set is geleverd en ingebouwd door de klant - AFGEWERKT op 11 April)
JVN91 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Butcher (Andre) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Ozzy40 – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 20 feb)
Rachid17 – Bi-color – 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

Ettie - Bi-color - 2 witte stippen - P&P kabelboom (Set is geleverd en ingebouwd door de klant - AFGEWERKT op 4 augustus)

Guymod variant


Passat Rdi – Bi-color – 2 witte stippen - inbouwen in hella lichten (Set is ingebouwd - AFGEWERKT)
Diver (Jan) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb)
Mausey (Maurice) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)
Glowie – Bi-color – 2 witte stippen (eventueel intacte hoeklicht(en) bijleveren)
Fappie (Ronald) – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT 20 feb - in de nieuwe passat ingebouwd op 16 juli)
Michel de Zeeuw – Bi-color – 2 witte stippen - optie op SML donker 
Jurgen TDI – Bi-color – 2 witte stippen
Dieseltje – Bi-color – 2 witte stippen (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 16 juli)
Auke – Bi-color – 2 witte stippen

Thijs - Set D - 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units (Set is ingebouwd - AFGEWERKT op 14 mei)

dietrix - set bi-color ledringen - aparte witte lens - inbouwen in R36 set (Set is ingebouwd - AFGEWERT op 21 juli)

Rowdy Bos - set bi-color ledringen - aparte witte lens

Comfortcruiser- 2 witte lenzen - bi-color ledringen incl inruil eigen units

Nick0016 – set Bi-color ledringen ( contact gehad en is nog in te plannen )


Aparte ledringen

 

Koen – set rode ledringen - (tegenreactie ontvangen maar even geen mogelijkheid voor de aankoop)
ATS – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
Harold – set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
HarmenVD – set Bi-color ledringen en 1 extra witte stip (variant) - (set is verzonden - 10/02/16' - SET IS ONTVANGEN)
7700 – set rode ledringen (set is verzonden en ontvangen)

Stapper - set Bi-color ledringen - (set is verzonden - 21/03/16' - SET IS ONTVANGEN)

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden