Ga naar inhoud
  • 1

Ambient Voetverlichting


navi16

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Voor 3AA eigenaren: koop de LED variant. Die kan je probleemloos plaatsen in een 3AA.

http://nl.aliexpress.com/item/OEM-Volkswagen-Original-LED-Footwell-Light-For-VW-Golf-5-6-Jetta-MK5-MK6-Tiguan-Touran/32317021281.html?isOrigTitle=true

aangepast door bm-er
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de versie met die projectortjes erin is ook met LED's overigens :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

T52b 52-polige stekker

pin 50 voetverlichting links (W9) / voetverlichting rechts (W10)

 @@wulfke, zaakje gemonteerd, en aangesloten op pin 50 van de middelste stekker.

 

Ik krijg het alleen niet aan de praat, in VCDS de comfort module voetverlichting aangevinkt, de coding wordt accepted maar bij controle is  het vinkje weg.

Bij een output test geeft VCDS aan dat het niet is geinstaleerd, cq dat de module niet aanwezig is...

 

massa is goed aangesloten, dus gewoon geen prik op pin 50..

 

 

Ik heb in de MFA de optie voetverlichting, en daar kan ik de zaak dimmen van 0 naar 100......

 

zie ik iets over het hoofd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Dit lijkt me wel wat ja. Het inbouwen is denk ik alleen wat meer werk dan ik wil.

Is er een goede howto in de KB hiervoor? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gewone lampjes erin ? Of can controle lampjes erin ? Ipv comfort module zal het BCM zijn denk ik . Heb je het BCM uitgelezen op fouten ? BCM van de B7 is een lastige. Maar normaal moet het wel lukken. Originele kabel en welke versie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

Gewone lampjes erin ? Of can controle lampjes erin ? Ipv comfort module zal het BCM zijn denk ik . Heb je het BCM uitgelezen op fouten ? BCM van de B7 is een lastige. Maar normaal moet het wel lukken. Originele kabel en welke versie ?

Vreemd dat ik wel in de mfa de optie kan dimmen maar dat het niet geactiveerd is, gewone lampjes dus polariteit is geen issue, ga morgen de laptop maar eens opnieuw opstarten en nogmaals proberen.

 

Thkx....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zeker weten? Instapverlichting in de deur maakt ook gebruik van gewone lampjes maar daar zit wel een diode parallel geschakeld aan de gloeilamp.

In de units van de voetverlichting zit geen diode zoals bij deze van de instapverlichting.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zou best nog eens kunnen, maar in VCDS kan ik de monitoring functie op de voetverlichting de-activeren, in case LED lampen zijn gemonteerd..

 

Ik ga nog eens kijken en anders de led versie bestellen, er komen dan 4x oem voetverlichting incl draadboom in de verkoop.. :wink: .

eerst nog maar eens proberen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

et voila,

1. laptop even opnieuw opgestart

2. vcds starten

3. 09 regelapparaat cent electronics

4. Byte 20

5. Bit 0

6. Binairy van 01000010 naar 01000011

7. coding accept

 

en branden dat licht......

en nu vervangen door Navi16 led modules natuurlijk :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

en nu vervangen door Navi16 led modules natuurlijk :P

Ssst, gelijk met de bedrading een extra draad meegetrokken, weerstand ertussen om de spanning terug te brengen naar led waarde, en had nog een zakje rode leds leggen dus meteen maar een aantal leds gemonteerd, echt prachtig geworden, en ze dimmen gewoon mee met de mfa..

 

Ik ben er tevreden mee...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ssst, gelijk met de bedrading een extra draad meegetrokken, weerstand ertussen om de spanning terug te brengen naar led waarde, en had nog een zakje rode leds leggen dus meteen maar een aantal leds gemonteerd, echt prachtig geworden, en ze dimmen gewoon mee met de mfa..

Ik ben er tevreden mee...

Mooi dat het gelukt is.

 

Ik kan helaas de foto niet openen van de rode led verlichting. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op naar de volgende mod, voetverlichting. Nu heb ik verschillende sites ingelezen al, maar ik twijfel aan de moeilijkheidsgraad.

Ik ben bang dat ik ergens vast ga lopen, zeker aangezien er bekleding los moet. Nu zie ik op alie dat je er 4 draden bij krijg, voor elke lamp 1.

Is het de bedoeling dat van alle 4 lichten samen naar 1 draad positief/negatief komt en deze aansluit? Dit lijkt me namelijk wel als ik het zo bekijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden