Ga naar inhoud
  • 1

Ambient Voetverlichting


navi16

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

@@Neders

Ik heb er bij mij stukjes ledstrip in gemonteerd,

maar soms als ik de deuren uitlees met VCDS dan heb ik een foutmelding van de instapverlichting, maar ook niet altijd.

Zal mogelijks met het lage verbruik te maken hebben dat de deurmodule denkt dat er geen lampje in zit.

Ze blijven wel branden en branden wanneer ze moeten maar een fout in mijn log wil ik eruit.

 

Dus,

heb je met deze modules van Peter ook nog een foutmelding ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag de voetverlichting ingebouwd, zowel 2 voor en 2 achter.

Wat me opvalt is dat de rode gloed geen mooie egale gloed is, je kan zien dat er een strip met ledjes in zit.

Ook brand die met deur dicht (Ambient verlichting) links wat feller dan links (achter het zelfde)

 

Bij deuren open zie je witte led licht met iets paarse stippen, weet niet of dit ook zo hoort.

Ook bij het inschakelen van het contact gaat die rood branden en flikkert de ledjes 3x wit.. voordat ze continue rood gaan branden.

 

Mijn vraag Peter of Dennis hebben jullie dat ook?

 

Al met al vind ik het wel een hele mooie mod  :wink: zelfs vrouw lief is enthousiast en dat mag wat zeggen  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

 
 
 

 

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat je paarse stippen hebt bij het wit branden van de voetverlichting heb ik nu ook. Heeft een beetje te maken met de kleurtemperatuur van de leds en ook het bobbelpatroon van het glaasje van de unit.

 

Heb ook de units in bestelling staan bij Peter (Navi16), zowel voetverlichting als instapverlichting. Heb nu de voetverlichting constant aan bij het rijden maar wel enkel wit dmv een 3C8 boordnet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat je paarse stippen hebt bij het wit branden van de voetverlichting heb ik nu ook. Heeft een beetje te maken met de kleurtemperatuur van de leds en ook het bobbelpatroon van het glaasje van de unit.

 

Heb ook de units in bestelling staan bij Peter (Navi16), zowel voetverlichting als instapverlichting. Heb nu de voetverlichting constant aan bij het rijden maar wel enkel wit dmv een 3C8 boordnet.

Ach Peter ik vind het niet lelijk branden ik vroeg het me alleen af.

Ik vind het fantastisch mooi, wit als de deuren open gaan (dit in te stellen van 20% naar 100% in je display) en Ambient rood als de verlichting aangaat.

Dit alles met een 3C0 937 049 L boordnet, dus geen 3C8 boordnet.... ik zeg geweldiggggg  :thumb:

 

Binnenkort ga ik de voetverlichting bij iemand inbouwen die een hele mooie 3C heeft en gaat er een mooie how-to komen, ik heb nu kunnen oefenen hahahaha :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daarom is dit een mooie mod, veel moois voor weinig geld aangezien je geen 3C8 boordnet nodig hebt. Ik kan niet anders dan een 3C8 boordnet gebruiken aangezien ik de S6 dagrijlichten wil laten werken. En met de nieuwe 3AA teller kan ik lichtsterkte niet instellen maar eens de juiste waarde is ingesteld....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zo is dat Peter, de S6 dagrijlichten zijn ook mooi, zit zelf te denken om ook DRL te nemen,

JE hebt ze al voorbereid in de roosters zitten, bij Ali vanaf een euro of 60. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb ik dan een afwijkende auto? Ik heb wel voetverlichting bij de passagier maar niet bij de bestuurder.

Volgens mij ook niet achterin.

Ik heb 4 units moeten installeren met de bijgevoegde kabelboom, ik had helemaal geen voetverlichting.

Op mijn boordnet stekker B pos 7 stekkertje ingestoken en de massa boven de zekeringenkastje links aangesloten.

Ledmodules van Peter (navi16) gebruikt, deze heeft een extra aansluiting die je aan je interieurverlichting moet aan sluiten, ik heb deze van de + van mijn verlichte roosters af gepakt.

 

Achter de zitvlak van je stoel heb je ook een uitsparing voor een unit, zodoende heb ik nu zowel voor als achter verlichting.

In mijn boordnet 3C0 937 049 L vinkje Footwell installed aangevinkt en wallah... we hebben licht in het duister.

 

Ik zal morgenavond even een foto maken van zowel achter als voor verlichting, maar dan met een goede camera  :mrgreen:  :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden