Ga naar inhoud
  • 0

VAG-COM KABEL?


emre001

Vraag

24 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Volgens mij 11.2 versie voor de 3c, maar idd Dreke weet het beste, je kan het beter aan hem vragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Waar kan ik dit het beste anschaffen?

 

Er was laatst een groepskoop van Vagcoms, ik weet niet of die nog steeds bezig is, stuur anders een PB naar dreke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

binnen 3 maanden heb ik twee kabels gekocht, de eerste kabel heeft na 4 keer gebruik kapot gegaan, de tweede ging twee uur geleden ook dood na 3 keer gebruik... dat koste me 44 euro, 25% van de originele kabel prijs dus....ik zou liever de originele kabel kopen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
binnen 3 maanden heb ik twee kabels gekocht, de eerste kabel heeft na 4 keer gebruik kapot gegaan, de tweede ging twee uur geleden ook dood na 3 keer gebruik... dat koste me 44 euro, 25% van de originele kabel prijs dus....ik zou liever de originele kabel kopen....

 

Je hebt helemaal gelijk!

Wil je geen gezeur en een kabel die gewoon altijd werkt koop dat gewoon een originele van Ross Tech!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als jij voor 44 x 4 = 176 een originele RT kabel kan kopen mag je er mij ook eentje doen.... maar ik vrees dan je voor het dubbele van de prijs nog geen hele kabel gaat hebben...

 

Mijn 11.2 gaat ondertussen een jaar mee, gaat echt van de ene auto in de andere, wordt zowat dagelijks gebruikt (IK zou beter een originele kopen)... nog nooit probleem mee gehad.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Origineel Ross Tech is idd veel duurder (die van mij was 380 pond als ik me niet vergis)

maar hij werkt wel altijd en is altijd up to date en dat kan je van die China dingen niet zeggen...

Moet wel zeggen dat de niet originele die ik hiervoor had het ook altijd deed en nog steeds doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

en let op bij ross tech is dit zonder verzenden, inklaren, BTW en douanerechten en al dat soort ongein.

Bij randstad is dit wel inclusief omdat je het in nederland koopt maar de verzendkosten zijn niet inbegrepen.

Er zijn nog meer alternatieven kijk maar even bij Gerrit Speek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik was voor de Pro-kit rechtstreeks van Ross-tech $599 kwijt, kwam nog $85 aan verzekerd verzenden bij, en €110 aan BTW/inklaring.

Dus totaal €684 en €110 had ik hem in huis, wel binnen 48 uur.

Prijzig? Enerzijds wel, anderzijds...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb je niet gewoon een vestiging hier in Nederland? die ze ook verkoopt.. ik zag laatst op de site van Ross-tech een verkoper van hun producten, in Utrecht volgens mij? dan hoef je ook niet verzendkosten enzo te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Als engels geen probleem is: http://www.gendan.co.uk/product_VCHU.html

Dat is 359 euro omgerekend en daar komt nog verzenden bij dus stukje duurder dan die van car solutions

 

265 pond = 333 euro..........en dan nog verzendkosten.

Ben je bij rcs net zo duur uit, maar dat is ook geen nederlandse VagCom!

 

Bij Priemus ben je 524 incl. btw euries lichter, maar dan heb je een nederlandse versie. (die altijd later z'n updates krijgt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden