Ga naar inhoud

je passat in de sneeuw


bgtdi

Aanbevolen berichten

ik zou eerder dan voor een klein vierkantige plaat gaan en onder men pinker zetten! dat is mijn toekomstplan althans!

 

is eraf voor het zout he, da tast blijkbaar de chromeglans aan.. Van de zomer gaat die er netjes terug op..

 

Ja een klein vierkante plaat(motor) is leuk, vind dat ook het mooiste, maar het mag niet.. Heb er al 'n bekeuring voor zien krijgen(ongeldige voor kentekenplaat) en het geklooi met de politie is ook nie interessant..

 

Haat echt die Europese nieuwe nr plaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou eerder dan voor een klein vierkantige plaat gaan en onder men pinker zetten! dat is mijn toekomstplan althans!

 

is eraf voor het zout he, da tast blijkbaar de chromeglans aan.. Van de zomer gaat die er netjes terug op..

 

Ja een klein vierkante plaat(motor) is leuk, vind dat ook het mooiste, maar het mag niet.. Heb er al 'n bekeuring voor zien krijgen(ongeldige voor kentekenplaat) en het geklooi met de politie is ook nie interessant..

 

Haat echt die Europese nieuwe nr plaat!

wist niet dat zo'n plaat niet mocht! ik heb nog een plaat met 6 tekens maar het is ook zo'n lange plaat vooraan spijtig genoeg! :evil:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 10 months later...

1000km om sneeuw te zien. Ligt er niks in het dal. Erg jammer.

Maar toch maar een plaatje.

 

post-17206-1423829127,5541_thumb.jpg

 

En iedereen hier is een autofanaat.

De audi van mijn broer.

1.8tfsi quattra H6 ABT chip 210pk

 

Tiguan van mijn pa.

2.0 tdi 4motion H6 170pk

 

En mijn passat de minste kwa motor

Maar wel de meeste opties

1.4tsi H6 122pk

Al is de 1.4 zeker niet tegen gevallen hier in de bergen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zit je in Oostenrijk? Ik ga begin feb, ook weer weekje naar bramberg Oostenrijk.

Mayrhofen in het Zillertal.

De weers voorspelling voor volgende week is ook niet zo best.

Dinsdag sneeuwde het bizar. Ook voor oostenrijkse begrippen maar vandaag dooide het al weer als een gek.

De temperatuur blijft rond de 2 graden boven nul hangen.

Alleen hoog in de bergen is het onder nul.

Hopen dat het in februari beter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 8 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden