Marleyke93 Geplaatst 16 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 16 januari, 2013 Weet niet of wat smeltende sneeuw op de achtergrond ook goed is ? Vond het wel een leuk shot.. *de grill is er trouwens al paar dagen af op aanraden van de Mike die grill is nochtans prachtig! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 16 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 16 januari, 2013 Weet niet of wat smeltende sneeuw op de achtergrond ook goed is ? Vond het wel een leuk shot.. *de grill is er trouwens al paar dagen af op aanraden van de Mike die grill is nochtans prachtig! Idd de grill is prachtig , maar icm zo'n grote plaat vind ik niks sorry Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marleyke93 Geplaatst 17 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 januari, 2013 ik zou eerder dan voor een klein vierkantige plaat gaan en onder men pinker zetten! dat is mijn toekomstplan althans! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
niels@passat3c Geplaatst 17 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 januari, 2013 ik zou eerder dan voor een klein vierkantige plaat gaan en onder men pinker zetten! dat is mijn toekomstplan althans! is eraf voor het zout he, da tast blijkbaar de chromeglans aan.. Van de zomer gaat die er netjes terug op.. Ja een klein vierkante plaat(motor) is leuk, vind dat ook het mooiste, maar het mag niet.. Heb er al 'n bekeuring voor zien krijgen(ongeldige voor kentekenplaat) en het geklooi met de politie is ook nie interessant.. Haat echt die Europese nieuwe nr plaat! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marleyke93 Geplaatst 17 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 januari, 2013 ik zou eerder dan voor een klein vierkantige plaat gaan en onder men pinker zetten! dat is mijn toekomstplan althans! is eraf voor het zout he, da tast blijkbaar de chromeglans aan.. Van de zomer gaat die er netjes terug op.. Ja een klein vierkante plaat(motor) is leuk, vind dat ook het mooiste, maar het mag niet.. Heb er al 'n bekeuring voor zien krijgen(ongeldige voor kentekenplaat) en het geklooi met de politie is ook nie interessant.. Haat echt die Europese nieuwe nr plaat! wist niet dat zo'n plaat niet mocht! ik heb nog een plaat met 6 tekens maar het is ook zo'n lange plaat vooraan spijtig genoeg! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ArieV Geplaatst 17 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 17 januari, 2013 Hij staat er nu nog standaard bij maar van het weekend gaat hij 3cm omlaag. Dan maken we natuurlijk nieuwe foto's hopelijk in de sneeuw. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bootje_Ronald Geplaatst 18 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 januari, 2013 Ook leuk, een Passat écht in de sneeuw...Ik voel een Dreke-modje opkomen... ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passat b6 marko Geplaatst 18 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 januari, 2013 Dit is de nieuwe doorontwikkelde dcc Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
j.vanderloo Geplaatst 18 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 januari, 2013 Onze Silver Surfer in de snee......... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
W E Geplaatst 18 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 januari, 2013 En die mijne in de sneeuw, net voor vertrek vanaf de wintersport naar huis. De Passat heeft ons weer snel en veilig van en naar huis gebracht. Wat een heerlijk wagen is het toch Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JoeriVdH Geplaatst 18 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 18 januari, 2013 Mijn passat in de (weinig) sneeuw die er nog ligt. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LuyckxWim Geplaatst 20 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 januari, 2013 passat in sneeuw wel achter venster getrokken maar goed Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
SpeedyBE Geplaatst 20 januari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 20 januari, 2013 hier de mijne met de bmw erbij edit die smiley's komen niet tot zen recht he :/ lijkt zo grof vind ik Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
edgarrobert Geplaatst 24 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 24 februari, 2013 nog eentje Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Petroman Geplaatst 24 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 24 februari, 2013 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 24 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 24 februari, 2013 Viel Schnee hier Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Robl Geplaatst 24 februari, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 24 februari, 2013 sorry, maar hier nog steeds geen sneeuw Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ArieV Geplaatst 12 januari, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 12 januari, 2014 1000km om sneeuw te zien. Ligt er niks in het dal. Erg jammer. Maar toch maar een plaatje. En iedereen hier is een autofanaat. De audi van mijn broer. 1.8tfsi quattra H6 ABT chip 210pk Tiguan van mijn pa. 2.0 tdi 4motion H6 170pk En mijn passat de minste kwa motor Maar wel de meeste opties 1.4tsi H6 122pk Al is de 1.4 zeker niet tegen gevallen hier in de bergen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 13 januari, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 13 januari, 2014 Hier eentje van mij Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Nitro68 Geplaatst 14 januari, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2014 Sinds gisteren komt er eindelijk weer eens wat naar beneden..............geparkeerd op het werk. -11 en sneeuwen maar, en dit gaat nog wel ff door de komende dagen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ArieV Geplaatst 15 januari, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2014 Gelukkig toch nog wat gevallen. Vanavond gaat het weer verder gelukkig. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Schippersss Geplaatst 15 januari, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2014 Waar zit je in Oostenrijk? Ik ga begin feb, ook weer weekje naar bramberg Oostenrijk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ArieV Geplaatst 15 januari, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 15 januari, 2014 Waar zit je in Oostenrijk? Ik ga begin feb, ook weer weekje naar bramberg Oostenrijk. Mayrhofen in het Zillertal. De weers voorspelling voor volgende week is ook niet zo best. Dinsdag sneeuwde het bizar. Ook voor oostenrijkse begrippen maar vandaag dooide het al weer als een gek. De temperatuur blijft rond de 2 graden boven nul hangen. Alleen hoog in de bergen is het onder nul. Hopen dat het in februari beter is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jacohatt Geplaatst 7 april, 2014 Rapporteer Share Geplaatst 7 april, 2014 Enigste dag van sneeuw deze winter... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bgtdi Geplaatst 27 december, 2014 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 27 december, 2014 Ik ben dit topic ooit gestart en nu is het dan weer zo ver, sneeeeuuuwwww!!!!! Effe een fotootje gemaakt om dit topic nieuw leven in te blazen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten