Ga naar inhoud

Verkoop jij je Passat binnen nu en 1 jaar?


peedeepee

Verkoop jij je Passat binnen nu en 1 jaar?  

65 leden hebben gestemd

  1. 1. Verkoop jij je Passat binnen nu en 1 jaar?

    • Ja, en ik ga voor een jongere Passie als nieuwe aankoop!
      5
    • Ja, ik houd het bij VW, alleen geen Passat meer voor mij!
      3
    • Ja, en geen VW meer voor mij!
      4
    • Nee, niet binnen 1 jaar
      47
    • Nee, ik verkoop mijn Passat nooit meer!
      8


Aanbevolen berichten

De mijne mag blijven tenzij iemand een superrr aanbod doet ;-)

Zoals t er nu uitziet zal de opvolger denk ik een 2004 / 2005 3BG worden.

't liefst een V6 TDI 4motion. maar daar maak ik teveel kilometers voor en zou veel te duur worden.

een nette 130PK tiptronic zou 't dan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf ook nog wel ff doorrijden met de mijne , ze is nu iets ouder dan 2 jaar en slechts 36000km

Of ik hierna terug een passat zou kopen weet ik niet, als het nieuwe model me dan aanstaat zeker wel, want ben echt supertevreden van deze wagen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net € 1600 geinvesteerd in de passat.

 

Nieuwe D-riem

4 Nieuwe banden

Nieuwe trekhaak

 

Deze kosten wil ik er zoveel mogelijk zelf uitrijden. Dus hou hem nog wel een jaar 2

 

Maar daarna komt er nagenoeg 100% zeker een Audi A4

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles is te koop natuurlijk,als ik een mooi bod krijg gaat ie weg.

maarja dat is altijd de reden waarom ik een auto bijna op rijd.

 

of de volgende een passat cc word?? ik vind de CLS van benz

ook wel erg aantrekkelijk, vooral met lichte bekleding. maarja

van dat geld kan ik veel leukere dingen doen met de familie.

 

volgende word waarschijnlijk weer een passie denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bevalt mij erugggg goed! :thumb:

 

Ik rij hem dan ook af.... als het zo door gaat natuurlijk, dus met weinig onkosten en geen wijziging in woon/werk. staat nu op 275dkm, dus dat kan er nog wel bij (dus 7 jaar.... :mrgreen: )....

je krijgt toch veel te weinig voor en voor de buren koop ik geen nieuwere :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

om eerlijk te zijn had ik hem laats al bijna verkocht. ben stiekem naar een 3c ant kijken. highline met alle opties en automaat. het liefts een 2.0 tfsi maar die zijn me net iets duur. ik denk dat een gewone fsi automaat gaat tegen vallen als zoveel pk als nu gewend bent. denk dat ik nog een jaartje wacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben hem nu net een week en ik denk dat deze wel wat langer blijft dan de vorige auto's

in de 10 jaar dat ik mijn rijbewijs heb zijn de volgende auto's al langs gekomen:

bmw 316 ( 1986)

fiat uno (1987)

peugeot 205 ( 1990)

citroen saxo ( lease 2000)

seat ibiza cupra ( lease 1998)

volvo v40 ( lease 2001)

seat leon (lease 2004)

saab 900 ( 1989)

peugeot 205 gti ( 1990)

renault laguna ( 1994)

volvo s40 ( 1998)

vw passat ( 2000)

 

dit is dus auto nr 12 in 10 jaar tijd, ik vind het nu wel genoeg en wil eens wat langer in een auto rijden. Tevens willen we aan deze nog wel wat toevoegen. Volgende week komt er een nieuwe module in ivm klapsleutels, wordt er een chip bij in gezet.

Daarna hoop ik wat langer plezier te hebben van deze auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van plan om mijn Passat tegen een BMW 5 serie touring in te ruilen. De juiste wagen heb ik nu nog niet gevonden maar dat gaat het komende jaar wel lukken. Ik ben op zoek naar een zwarte 530/535 diesel van 2005/6 met panorama dak en M uitgevoerd. De reden dat ik naar BMW overstap heeft te maken met de kwaliteit en garantie van VW die mij niet bevallen. (roest bij dakrailing, verweerde chroomdelen, kapot stuurhuis etc. en dat voor een auto van 2004!!) :angry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passat is nu net een jaar in bezit, gemiddeld doen we zo'n 4 jaar met een wagen dus ik vermoed dat hij nog wel een paar jaartjes mee zal gaan. Tegen die tijd zal er misschien wel weer een Passat voor in de plaats komen al vind ik het huidige model Audi A6 ook wel erg mooi. De Passat bevalt enorm, luxe, degelijk, ruim, rijdt voortreffelijk en qua onderhoud valt hij me tot nu toe erg mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk, als iemand met een bod komt waar ik niets tegenin te brengen heb wisselt ie van eigenaar. Dan begint de zoektocht opnieuw en staat weer hetzelfde rijtje in de mogelijkheden:

Weer een Passat.

Een mooie Saab 9-5

Audi 4

Ik ben niet zo merkvast maar momenteel wel erg tevreden over de rij eigenschappen van mijn Passat. Zal dus een mooi bod moeten worden anders blijft ie de komende jaren toch bij mij thuiskomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig deze niet, staan nog dingen op de wishlist. En waarom iets vervangen wat nog goed is, je legt toch alleen maar geld bij.

Als opvolger (ooit) heb ik nog geen idee, een 3C heb ik zo mijn twijfels over de kwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden