divemaster Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Zijn er meer forum leden die slechte ervaring hebben met Wesgo VW parts? Ik wil mijn slechte ervaringen hier posten. 1e geval Op 5 december 2008 heb ik een grote rechter Spiegel bij Wesgo VW Parts besteld. Ik kreeg die zelfde dag nog reactie en had dus ook een goed gevoel erbij. Ik had meteen de kleurcode doorgegeven om de spiegel te laten spuiten en ook meteen de aanbetaling gedaan. Goed ik zou in ieder geval een bericht krijgen wanneer de spiegel klaar was. Dit zou enkele dagen duren na ontvangst van de aanbetaling. Na een week niks gehoord te hebben zelf maar eens gemaild gestuurd op 13 december hoe het ervoor stond. Hij zou die woensdag klaar zijn Oke ik dacht laat ik meteen de rest overmaken dan heb ik hem van het weekend in huis. Volgens Konrad moest dat geen probleem zijn. Niet dus Uiteidnelijk is hij de 22e opgestuurd. Kijk ik snap ook wel dat hij afhankelijk is van de spuiter, maar als ik een afspraak maak spuiter of niet, dan verwacht ik ook dat dit op tijd af is. maar oke pakket zou de 22e verstuurd zijn en moest binnen 1 a 2 dagen in huis zijn. Ook dit was niet het geval en de frustraties begonnen al aardig op te lopen Ook het weekend na de kerst geen pakket in huis. Ik denk laat ik de 28e maar eens om een trackingnummer vragen om te kijken waar mijn spiegel uithangt. Ik kreeg geen nummer omdat hij alleen kon inloggen bij GLS. Pakket zat in de verzendroute Disndag 30 december nog steeds geen spiegel. Nogmaal gevraagd aan Konrad waar mijn spiegel blijft. Hij zou het bij GLS navragen en zou de dag erna antwoord krijgen van hem. De dag erna niks van hem gehoord en uiteindelijk zelf maar gebeld. pakket lag nog op het depot van GLS omdat ze het adres niet konden lezen. Uiteindelijk is de spiegel opnieuw opgestuurd met TNT op 2 januari en had ik hem 3 januari in huis. Let op op 5 december dus besteld!!! 2e geval In de tussentijd had ik ook geinformeerd na een W8 binnenverlichting inclusief adapter geen gesolgedeer en gedoe. Nou op 6 januari een W8 binnenverlichting besteld en gevraagd om het per TNT op te sturen en me het tracktrace nummer door te geven. betaling netjes dezelfde dag gedaan. En vervolgens werd het stil Op 8 januari maar weer gemaild of het al de deur uit was. Het antwoord vandaag nog! Dus vrijdag of zaterdag in huis. Zaterdag 10 januari heb ik hem gebeld omdat ik nog niks ontvangen had. Hij wist me mede te delen dat het pakket op donderdag 8 januari verstuurd was. Tja dan had ik het zaterdag toch moeten hebben. Ook nog een mail gestuurd voor het tracktrace nummer, geen reactie Dinsdag 13 januari nog steeds geen W8 binnenverlichting afgeleverd, weer Wesgo gemaild. UIteidnelijk dan antwoord gekregen dat het pakket afgeverd zou zijn. Vreemd niet aan mijn deur, niet bij de buren aan beide zijden en de overburen ook niet. Ik stelde dus voor om een claim in te dienen bij TNT en een nieuwe op te sturen. Weer geen reactie terug Woensdag 14 jaunari Eindelijk bericht van het thuisfront de W8 verlichting is afgeleverd Echter op de pakket zegel stond 12 januari 15.00u, of te wel toen is het pakket afgeleverd bij de post en niet zoals Konrad zij op donderdag 8 januari. Ik heb het pakket laten openen en gevraagd of de beloofde adapter erbij zat. Deze zat er ook niet bij, dus niks plug en play. Er zit wel een setje bij waarmee ik een adapter kan maken, dus nog hobbyen. Uit mijn verhaal is wel duidelijk dat ik zeer teleurgesteld ben. Als hij gewoon eerlijk was geweest en had verteld dat hij pas op zaterdag het pakket bij de post kon aanbieden was er niks aan de hand geweest, maar gewoon vol houden dat de post vertraging heeft en niet reageren op mail vind ik geen stijl van zaken doen. Voor mij is het ook de laatse keer geweest dat ik daar iets besteld heb. WESGO voor mij nooit meer Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
m montforts Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 eerlijkheid duurt het langst. slechte reclame voor deze firma. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
RogerPassat Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Je bent niet de enigste met dit probleem. Ik heb ook zo lang moeten wachten op mijn spiegels. Ik geloof dat het ongeveer 2 maanden in beslag heeft genomen voordat ze gearriveerd waren (ook nog geheel ongemonteerd), waarbij elke snoes gebruikt werd (ook die van de koerier en het onleesbare adres). Maar dat is dan weer snel vergeten als je je bestelling binnen hebt. Maar al met al hebben jij en ik toch de spullen gekregen en kan jij gaan hobbyen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LED-Lightning Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Ik neem aan dat je ook even goed geklaagd hebt bij Wesgo zelf? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Dat lijkt mij wel terecht ja. Eerst bij het bedrijf zelf klagen en dan op een forum plempen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dieseltje Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Ik denk dat hij zijn succes niet kan bij benen. Mijn ervaringen waren redelijk goed. Heb Highline strips en W8 binnenverlichting destijds bij hem gekocht. Duurde ook wel even voor t klaar was maar uit eindelijk wel alles gekregen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Ja, succes bijbenen of niet. eerlijkheid is toch wel erg belangrijk lijkt me. Ben een vent en zeg dan eerlijk als het niet lukt. Is geen goede reclame vind ik. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
VW Marco Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Ook ik heb bij hem twee keer spiegels met knipperlichten besteld. Duurde bij mij ook meer dan twee maanden voordat ik ze binnen had. Maar ik kreeg ze uiteindelijk wel. Ben het er mee eens dat hij dan gewoon eerlijk moet zeggen dat hij ze niet snel kan leveren. Had hij bij mij ook niet gedaan. Dacht dat hij daar misschien wel van geleerd zou hebben. Totaal niet, lees ik dus. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
divemaster Geplaatst 14 januari, 2009 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Ik heb inderdaad eerst bij hem geklaagd maar daar krijg je dan gewoon geen reactie op Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LED-Lightning Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Da's inderdaad de juiste manier, Patrick Jammer dat alles zo is gelopen, is idd beslist niet netjes. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Maurice Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Maar goed dat ik mijn W8 verlichting dan maar ergens anders besteld heb. Reageert adequaat op mail (dezelfde dag nog). Maandag betaald, vandaag ontvangen en zit al in de auto. Prijs is ook heel goed, 51,70 voor verlichting, verzendkosten en halve adapter (stekker met 3 korte losse draden en 1 lange voor de lichtschakelaar). Tevens stuurde hij een mail met inbouwinstructies en de kabeltjes waren voorzien van een label met daarop de kleurkodering van de kabel waarop ze aangesloten moesten worden. Echt top!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 14 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 14 januari, 2009 Ik heb jaren geleden veel onderdelen bij hem besteld en een keer of 3 en dat kwam altijd wel redelijk op tijd, de spullen werden allemaal uit Duitsland besteld. Hij is ook kort hier op het forum actief geweest maar meest op MP. Wel balen voor je die vertraging. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 16 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 16 januari, 2009 ik geloof dat het ook nog steeds een bijbaantje is voor hem.. althans dat was het voor een anderhalf jaar terug wel.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passatvw Geplaatst 16 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 16 januari, 2009 Niet netjes.. ik zit ook met een geschil met een forum lid, maar die heeft nog een week, en dan kunnen jullie het hier ook lezen (als het mag van de administrators) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rednax Geplaatst 17 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 17 januari, 2009 Spannend Richard Ik heb nog nooit wat bij Wesgo besteld, als ik dit zo lees maar goed ook. Wel 's via mail geinformeerd over bepaalde dingen, maar de reactie duurde lang en was nogal vaag, dan haak ik al snel af. Ook heb ik enorme hekel aan lang wachten op spullen die besteld en (deels) betaald zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blaauwwiekel Geplaatst 17 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 17 januari, 2009 Ok...Ik ken de dealer waar Wesgo het weg haald..Ik heb zijn adres en mag zijn Email doorgeven aan iedereen die het maar hebben wil..Lullig voor Konrad maar laten we wel zijn..Ik kan zodra ik pb krijg het doorgeven..Uiteraad heb ik dit eerder geroepen,en ook al eens geplaatst openbaar,toen werd mij duidelijk gezegd dat dit niet mag..Dus ik heb toestemming van de duitser die de onderdelen allemaal voor Konrad leverd...Voor volgende keer stuur mij pb en ik laat zijn email achter.Je moet het wel in het duits laten weten wat je hebben moet.Maar het is een eerlijk man en iemand die zelf een w8 rijdt dus zeker een liefhebber.Tevens ook van audi en banden velgen en weet ik wat.. Man komt uit Emden en werkt bij de fabriek waar onze parel gemaakt wordt.....Nogmaals voor degeen die weten willen wat prijzen zijn?ik ben geen tussen persoon Ik zend u gelijk door. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tdi tuning Geplaatst 17 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 17 januari, 2009 Tja ,wat moet ik daar aan toevoegen......... Ik heb ook bijna 3 maanden moeten wachten op een 2ehands hondenrek en kofferbakmat..zou ook binnen komen binnen een week...Ook het eene naar het andere smoesje....werd er doodziek van....Voor mij staat het ook vast dat ik daar spullen meer koop....Kep er nooit over laten zeuren....tis dat het zo ter spraake kwam......helaas is het wel zijn eigen schuld...Je moet mensen niet aan lijntje houden...niet erg netjes Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Adamski Geplaatst 17 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 17 januari, 2009 Heb ooit een achterlicht bij hem besteld, niks betaald, keurig netjes een sms van hem gekregen dat hij binnen was. Ik heb mijn lampje zelf opgehaald, en toen afgerekend, idd doet hij het hobbymatig, en kun je het natuurlijk niet echt een bedrijf noemen, maar overal gaat weleens wat mis. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
passatvw Geplaatst 19 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 19 januari, 2009 Is allemaal niet zo netjes.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gurby Geplaatst 20 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 januari, 2009 Heb daar een keer aerotwins gekocht, daar afgehaald en dat ging prima. Aardige vent. Het viel me wel op dat zijn schuur die als magazijn dienstdoet al gauw volstaat met een lederen interieur en nog wat spul. Dus ik kijk er niet van op als het meeste spul 'op bestelling' verkocht wordt. Inderdaad is het erg vervelend om niet correct geinformeerd te worden over levertijden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
blastaway Geplaatst 20 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 januari, 2009 Inderdaad is het ergvervelend om correct geinformeerd te worden over levertijden. Dat is juist niet vervelend. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gurby Geplaatst 20 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 januari, 2009 Inderdaad is het ergvervelend om correct geinformeerd te worden over levertijden. Dat is juist niet vervelend. Haha, scherp hoor! Heb het aangepast... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Dimitri-Turbo Geplaatst 20 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 januari, 2009 Tja... Ik heb hem eens gebeld voor een complete houtset en nieuwe type achterlichten voor mijn oude 3B... Deze had hij op voorraad! Dus ik vraag nog "dus al ik vandaag langs kom dan kan ik alles gelijk meenemen?" Ik daarheen (150 km enkele rit), kom ik daar..... hij zoeken zoeken zoeken.... Onee ik heb houtsetje toch niet dan moet ik het voor je bestellen....! daarna verder zoeken voor de achterlichten, had ie alleen de rechter Voor mij ook nooit meer! Ben maar boos en teleurgesteld naar huis gekeerd! Zonder iets! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jerom Geplaatst 20 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 januari, 2009 Ik heb bij hem mijn W8 verlichting besteld en dit ging vrij snel zoals beloofd, maar ik heb ook al een keer meegemaakt dat ik een afspraak had om naar een interieur te komen kijken en eventureel gelijk mee te nemen. Ik bel hem dus voor dat ik weg ging even op, want het is toch 1,5 uur rijden neemt hij de hele dag gewoon zijn telefoon niet op en reageert hij niet op zijn mailtjes. Ik was dus blij dat ik van te voren even gebeld heb anders had ik voor jan l*l heen enweer gereden. Ik vind als je spullen aanbied ook al is het een bijbaantje je je wel aan je afspraken kunt houden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ChromPassat Geplaatst 20 januari, 2009 Rapporteer Share Geplaatst 20 januari, 2009 Hahaha Dimitri ! je moet je niet late opfokke.. mareeh idd niet netjes ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten