Ga naar inhoud

Audi R8 koplampen op een 3BG ** update P3***


passatvw

Aanbevolen berichten

Na maanden lang stoeien en oefenen, is het mij gelukt:

 

Audi R8 look op mijn Passat 3BG!

 

Na voorbeeld:

audi_r8_450-300.jpg

 

Zoals ik schreef, was ik er een paar maanden mee bezig, was nogal moeilijk om de koplampen te openen, maar toen dat voorelkaar was, was het een 'pice off cake'.

 

Dus van morgen samen met Vdub hem er ingezet.

100_6102.jpg

 

Bumer moet er toch af..

 

100_6103.jpg

 

100_6105.jpg

 

Kijk pap!, zonder handen!

100_6106.jpg

 

100_6107.jpg

 

Maar door een parkeer probleem bij mij in de straat heb ik even geen andere foto, maar morgen maak ik nieuwe foto's.

 

Een preview:

100_6141.jpg

100_6146.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heeeeeeeeeeeele vette shit ! :)

 

Is het ook toegestaan ?

 

Wanneer gaan ze branden ? ... bij Dimlicht ? of heb je een apparte schakelaar ?

 

Ik zou het niet zo met zekerheid weten, maar ze zitten in een goedgekeurde lamp ;)

Ze branden met stadslicht mee, is ook bij het orgineel (kiek moar noar de foto.

 

Niiiiiiiiice! Ben ook wel benieuwd wat de keurmeester of vriend en helper (politie) hiervan vindt :mrgreen:

 

Ik ga er wel een schakelaar tussen zetten, maar schakelaar was nog in backorder, en ik wilde ze zo graag plaatsten na vele zeurende mensen die van het project afwisten ;)

 

Ziet er heel gaaf uit!

 

Thanx, dan weet ik dat ik het niet voor niets heb gedaan :mrgreen:

 

Mooi man! Kunnen ze ook alleen aan?

 

Alleen in combinatie met stadslicht.

 

Goed bezig 8-)

 

Je weet toch? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dergelijke LED's zijn van veel betere kwaliteit dan "autostyle", die gaan niet zo snel kapot.

 

Nu zal het mij niet verbazen als er nog een stuk electronica achter de LED's zit, die de LED's moduleert, dwz. aanstuurt met puls-gemoduleerde spanning(kje). Door de puls-breedte (duty-cycle) te veranderen zullen de LED's veranderen in lichtsterkte.

 

LED's kunnen veel hebben, grootste vijand is een te hoge spanning/stroom en warmte-afvoer.

 

Philips heeft voor automative LED's speciale aanstuur-electronica (op SMD niveau, dus heel klein) ontwikkeld die dergelijke zaken in de gaten houdt.

 

In mijn werk hebben we veelvuldig LED's in gebruik, w.o. Luxeon. En daar ziin tegenwoordig ook 5 Watt versies van. Daar mag je niet meer inkijken om een oogbeschadiging te voorkomen. En qua licht-opbrengst vergelijkbaar met een 21 watt lamp. Dus vooralsnog, signaal functie, nog niet ter verlichting. En dat is wat dag-verlichting is, het is niet om iets te verlichten maar om zichtbaar(der) te zijn.

 

Vindt het een mooi project, maar vraag mij ook af of APK geen roet in het eten kan gooien. Hoewel, twee voorwaarden kan je aan voldoen, te weten E-keur en goede afstelling. En zo te zien heb je niets verandert aan het lichtbeeld zelf.

 

Mijn complimenten, mooi werk.

 

Zijn we klaar voor een groep-buy? (geintje!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden