Ga naar inhoud

  • 0

coming home / leaving home functie


vw_phille

Vraag

Hi allen,

 

Ik ben hier vrij nieuw op het forum en heb de search al wel eens gebruikt.

Maar ben toch niet echt veel wijzer geworden.

Ik rij met een passat 3BGTDI highline tiptronic en zou graag een coming home en leaving home functie installeren in mijn wagen.

 

Kan iemand mij een leverancier bezorgen van een Coming home & leavng home module, liefst een andere als die van Conrad, want dit enkel C H.

 

Kan iemand mij ook al eens een aansluitschema bezorgen van zulke module?

 

Mvg,

Philippe

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0

dat op het moment dat je de auto start automatisch de koplampen/dimlicht gaat branden, verder niks.. alles voor de zichtbaarheid.. ook is de module te programmeren om bijv de lampen op 40% te laten draaien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zit al op mijn passat, past dit ook op mijn BMW E36 cabrio?

Ja hoor!

Tagfahrlichtmodul für BMW 3er E36 Bj. 90-00

Modul6k06.JPG

Tagfahrlichtmodul für BMW 3er E36 Bj. 90-00

Preis : Euro 78,-

dussss

 

Ik kan niet wachten op een groepsaankoop, dus heb hem al besteld, betaald, nu alleen nog even wachten tot die binnen is. 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
gaafe mod dit dit zal mij dus ook lukken als ik dat zo lees.

eigenlijk moet ik daglichten erbij hebben?

xenon moet niet teveel aan en uit en dan bedoel ik leaving home en dan starten? gaat ie kort achter elkaar aan en uit vind ie niet zo leuk heb ik begrepen?

Grtz JW

Als je ze niet hebt, hoeft je ze niet te activeren.

Volgens mij blijven de Xenon gewoon aan, kan het eigenlijk ook niet terug vinden.

Xenon kan je btw ook niet laten dimmen (dat vinden ze al helemaal niet leuk) dus kan je in geval van xenon(vandaar die extra kabel) ook niet dimmen juist door die kabel.

Mocht ik het vout hebben (vout = goed fout :lol: ) verbeter me dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als je het op de xenon dimlichten aansluit, heb ik het dan goed dat je de lichtschakelaar nooit meer hoeft aan te raken net als bij mijn passat, oftewel lichtschakelaar op aan auto open met AB lichten gaan branden, blijven de hele rit branden, auto uit sluiten met AB lichten gaan uit na ingestelde tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en rij in een Transporter type 4. Nu heb ik met veel belangstelling deze topic gelezen en vroeg me af of dit ook mogelijk is bij mijn wagen? Er zitten ProjektZwo lampen in met een Pilotxenonset. Zo'n extra kabel voor xenon geld dat ook voor een aftermarket set of alleen voor orginele xenon?

 

Is het echt zo simpel om te plaatsen dan ??

Mijn CV wordt geschakeld dmv een MED alarm dus niet met de orginele sleutel. Geeft dit misschien problemen?

 

Oja , zelf ben ik een actief lid van www.weetjewel.com Misschien ook leuk om eens te neuzen?

 

Groeten Ron 63

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is het ook mogelijk om hiermee automatische verlichting te gebruiken, want ik zou dit ook graag op mijn passat hebben...

Heb zo een beetje ideeën in mijn hoofd, anders als er interesse zou zijn maak ik wel een apart topic met alles een beetje verduidelijkt...

 

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden