Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Nu heb ik daar gelijk een vraagje over. Past een dsg pook eigenlijk op een normale tiptronic pook?

Gr Jeroen

Alles is in principe hetzelfde, behalve dat er DSG staat op de pook van een auto met dsg, voor zover ik weet dan...

 

Waarom zou je het eigenlijk vervangen door zo'n exemplaar? Het feit dat je geen dsg hebt blijft gewoon hoor :P

aangepast door Ozzy40
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is in principe hetzelfde, behalve dat er DSG staat op de pook van een auto met dsg, voor zover ik weet dan...

Waarom zou je het eigenlijk vervangen door zo'n exemplaar? Het feit dat je geen dsg hebt blijft gewoon hoor :P

Daar gaat het mij ook niet om,vind de dsg pook zoals die bij Ali mooier als mijn huidige standaard TT pook. Ben toch wel blij met m'n TT automaat,is toch wel een beetje "bewezen" techniek als ik de dsg verhalen zo lees.....

Heb eerder een TT gehad,geen problemen mee gehad, heb een MT gehad,na lamellen update geen probleem meer en weer een TT en wederom probleemloos.

 

Gr Jeroen

aangepast door dragon76
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar gaat het mij ook niet om,vind de dsg pook zoals die bij Ali mooier als mijn huidige standaard TT pook. Ben toch wel blij met m'n TT automaat,is toch wel een beetje "bewezen" techniek als ik de dsg verhalen zo lees.....

Heb eerder een TT gehad,geen problemen mee gehad, heb een MT gehad,na lamellen update geen probleem meer en weer een TT en wederom probleemloos.

 

Gr Jeroen

wat mij betreft heeft de DSG zich ook al heel goed bewezen hoor, schitterend ding :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt dat ook bij Chroom? Dat is ontzettend hard.

Wel kennen we geborsteld aluminium o.a. van de sierdelen in het Dashboard. Aluminium is veel zachter dan Chroom.

 

Jup,licht afnemen met aceton en daarna scotch brite evt een beetje wd40 op de pad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen niet alles is top kwaliteit,had die complete knopjes gekocht voor ramen en deuren plus de inklapbare voor de spiegels.

 

Nu al een week lang kraakt de knopje van de inklapbare spiegels.....lijkt een oud omaatje waar je de botten bij hoort.

 

Heb bij de dealer een gekocht en wat een wereld van verschil zeg,deze hoor ik niet met draaien lijkt op een blonde die veel olie heeft gehad :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden