Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Zijn zeker niet echt fel. Cree is dus noodzakelijk als ik het zo bekijk? Zijn meteen stukje duurder ook

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Ff kijken in het donker wat het doet anders bestel ik de cree, deze raak ik wel weer kwijt op marktplaats.

 

@@wulfke heeft de cree besteld toch, ben benieuwd wat dat doet qua licht opbrengst

 

 

Groet STA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff kijken in het donker wat het doet anders bestel ik de cree, deze raak ik wel weer kwijt op marktplaats.

 

@@wulfke heeft de cree besteld toch, ben benieuwd wat dat doet qua licht opbrengst

 

 

Groet STA

Heb ze helaas nog niet binnen. De eerste bestellingen kwamen vlot aan maar nu zit er toch precies wat vertraging op. Keep u posted.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je Garanderen dat je huidige leds Ruk zijn mbt zicht in het donker, he het ook gehad maar met de st gloeilampen had je meer zicht. Nu de cree leds erin zitten, nou dat is een ander verhaal Net 2 bouwlampen

 

je hebt gelijk, ga vandaag eens op zoek naar de cree versie ook voor de knipperlicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze besteld bij Ali.

 

Wit cree r5 p21w ba15s 1156 led canbus backup achteruitrijlicht voor volkswagen passat b1 b2 b3 b4 b5 b6 vw reverse lamp 2 stks

 

Voor mijn 3C 2007.

IPV het kaarslicht wat er nu in zit.

Zal me benieuwen wat het verschil zal

zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Avast weigert het bijgeleverde programma te openen....

 

maar ik heb een oude versie van Vag Com van t net geplukt en daarmee werkt ie in ieder geval op de Polo 9N van mn vrouw. Maar voor een versie die ik op mn 3C kan gebruiken moet ik nog even verder op zoek. Iemand tips waar ik een recente versie van Vag Com kan vinden? (per PM is wellicht wat 'safer' ;-) )

Je hebt PB!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk hoe snel sommige dingen binnen zijn. Hopelijk ook met 'belangrijke' dingen die je snel nodig hebt...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Dit was helaas 1 van de minder belangrijke dingen... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe goed zijn de onderdelen van AliExpress? Heb nu even een raamschakelaarset in het mandje. Die met chrome randjes. De mijne hebben dat niet en bladderen helemaal af. Lichtschakelaar zit ook in het pakket, met achter en voor een schakeling voor mistlampen. Ik heb nu alleen achter. Maakt dat voor de schakelaar uit?

Kan ik deze onderdelen ook zelf handig in mijn deur/dashboard knutselen of is dit een mega-operatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe goed zijn de onderdelen van AliExpress? Heb nu even een raamschakelaarset in het mandje. Die met chrome randjes. De mijne hebben dat niet en bladderen helemaal af. Lichtschakelaar zit ook in het pakket, met achter en voor een schakeling voor mistlampen. Ik heb nu alleen achter. Maakt dat voor de schakelaar uit?

Kan ik deze onderdelen ook zelf handig in mijn deur/dashboard knutselen of is dit een mega-operatie?

Ik heb nu zo'n lichtschakelaar in handen, lijkt mij vrij gelijk te zijn met origineel kwalitatief gezien.

 

Je oude lichtschakelaar kun je dan het beste ergens achterwege houden vanwege de APK. Op de lichtschakelaar heb je mistlampen voor terwijl er geen mistlampen aan zullen gaan, kan voor gezeik gaan zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gokje gewaagd maar. Besteld: lichtschakelaar, raamschakelaars links en rechts. Benzineklepje/kofferbakschakelaar en centrale vergrendelingschakelaar. Gunstige prijsstelling, zeker in vergelijking met de dealer. Nu maar wachten of/wanneer het binnen komt en wat de kwaliteit is. Voor die paar tientje kan ik wel eens wat wagen.

 

Ff ander vraagje: de middelste knop op de sleutel en het knopje in bestuurdersportier geven beide geen reactie als ik er op druk. Wat zou er moeten gebeuren? Hoorbare ontgrendeling van de kofferbak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Middelste knop op je sleutel is voor de achterklep, die gaat bij een Variant niet vanzelf open, omdat de klep te zwaar is.

 

Bij een Sedan gaat dat wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Ff ander vraagje: de middelste knop op de sleutel en het knopje in bestuurdersportier geven beide geen reactie als ik er op druk. Wat zou er moeten gebeuren? Hoorbare ontgrendeling van de kofferbak?

Knopje op de sleutel,

Hiermee kan je de koffer apart ontgrendelen wanneer de wagen is afgesloten. Stel je hebt boodschappen gedaan en je drukt op de middelste knop dan gaat enkel de kofferklep van het slot af en kan je deze manueel open doen, de rest van de deuren blijven op slot. Bij het terug dicht doen van de klep gaat deze automatisch terug op slot.

 

Knopje in de deur,

Je heb bvb een rit gemaakt en de wagen zit in anti-car jacking modus dan kan je bvb dmv de knop te bedienen vrijgave geven aan de kofferklep om open te kunnen doen. Dan kan een andere persoon de klep manueel open doen terwijl de andere deuren op slot blijven.

 

Situatie bij een elektrische achterklep gaat de klep in beide situaties automatisch open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knopje op de sleutel,

Hiermee kan je de koffer apart ontgrendelen wanneer de wagen is afgesloten. Stel je hebt boodschappen gedaan en je drukt op de middelste knop dan gaat enkel de kofferklep van het slot af en kan je deze manueel open doen, de rest van de deuren blijven op slot. Bij het terug dicht doen van de klep gaat deze automatisch terug op slot.

 

Knopje in de deur,

Je heb bvb een rit gemaakt en de wagen zit in anti-car jacking modus dan kan je bvb dmv de knop te bedienen vrijgave geven aan de kofferklep om open te kunnen doen. Dan kan een andere persoon de klep manueel open doen terwijl de andere deuren op slot blijven.

 

Situatie bij een elektrische achterklep gaat de klep in beide situaties automatisch open.

 

Dank voor de uitgebreide info! Ik was bij Saab (sorry ;) ) gewend dat dat knopje zorgde voor ontgrendeling en een openzwaaiende kofferbak. Vandaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de uitgebreide info! Ik was bij Saab (sorry ;) ) gewend dat dat knopje zorgde voor ontgrendeling en een openzwaaiende kofferbak. Vandaar.

bij de sedan is dit inderdaad ook zo, bij de variant niet zoals Ozzy ook zegt wegens het gewicht van de klep.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuwe parkeersensoren ontvangen. De 4e besteld, dus 10 dagen .....

 

Vandag geplaatst. Het linker exemplaar gaf in de OPS nog wel een signaal (display, niet acoustisch), dus moet ik die even in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden